به این ترتیب می توانید به راحتی کلاهبرداران آنلاین را ردیابی کنید

از آنجایی که فروشگاه های جعلی اغلب فقط برای چند هفته یا چند ماه وجود دارند، سن دامنه نیز در نظر گرفته می شود. موارد بیشتری در راه است ویژگی های فنی، زبانی و ساختاری. چاپ مناسب و شناسه مالیات فروش اعلام شده عمومی سیگنال های مثبتی هستند (منبع: Verbraucherzentrale NRW).

برخی از فروشگاه های آنلاین مشکوک را می توان در نگاه اول تشخیص داد، برخی دیگر بسیار حرفه ای تر هستند. به منظور محافظت بهتر از مشتریان در برابر کلاهبرداری، مرکز مشاوره مصرف کننده NRW اکنون یک مرکز دارد فروشگاه جعلی یاب ارائه شده است.

کاربران فقط باید آدرس اینترنتی فروشگاه مربوطه را در فروشگاه جعلی وارد کنند. سپس ابزار به دنبال ویژگی هایی می گردد که نشان دهنده نیات متقلبانه میتوانست. نتیجه از یک طرف به شکل یک چراغ راهنمایی است، از طرف دیگر نیز با جزئیات شکسته شده است. اینکه آیا یک فروشگاه اینترنتی احتمالاً معتبر است یا خیر را می توان در یک نگاه مشاهده کرد.

از جمله، مرکز مشاوره مصرف کننده NRW از یکی برای فروشگاه جعلی خود استفاده می کند لیست مغازه های جعلی شناخته شده، بلکه به پایگاه داده دامنه خود نیز متکی است. رتبه بندی از پورتال TrustedShops در رتبه بندی گنجانده شده است. چراغ سبز نشانگر جدیت است، یک چراغ زرد برای ناهنجاری ها و یک چراغ قرمز برای دور نگه داشتن دست شما از فروشگاه.

چگونه با بانکداری آنلاین از خود محافظت کنید:

فروشگاه جعلی: کلاهبرداران پلی استیشن 5 نیز هدف قرار گرفتند

یاب مغازه جعلی همچنین بررسی می کند که آیا اقلام بسیار ارزان ارائه شده است برای فروش هستند برای محصولاتی که واقعا فروخته شده اند یا در حال حاضر به سختی به دست می آیند – مانند پلی استیشن 5 – سیگنال هشدار دیگری اعمال می شود. زمانی که مغازه‌ها شمارش معکوس محصولی را نشان می‌دهند که قرار است نشان دهد در دسترس بودن به سرعت در حال کاهش است، این مورد نیز صادق است.



منبع

کالاها هرگز نمی رسند، اما پول از بین رفته است: مغازه های تقلبی آزاردهنده هستند و اعصاب شما را به هم می ریزند. اکنون مرکز مشاوره مصرف کننده نوردراین-وستفالن این موضوع را پذیرفته و یک فروشگاه جعلی را منتشر کرده است. استفاده از آن بسیار آسان است.

فروشگاه جعلی ارائه شده توسط مرکز مشاوره مصرف کننده NRW