به این ترتیب شما بودجه خصوصی دریافت می کنید

ایالت های فدرال باقی مانده در حال حاضر هیچ برنامه مالی ارائه نمی دهند، برخی از آنها در پایان سال 2021 یا 2022 منقضی شده اند. اگر در جای دیگری زندگی می کنید، باید از شهر خود در مورد ابتکارات حرکتی بپرسید. در جدول مشاهده می کنید که ساکنان در کدام شهرها برای اجاره یا خرید دوچرخه های بار الکترونیکی تخفیف دریافت می کنند.

شهر برنامه تامین مالی (به ازای هر دوچرخه بار الکترونیکی)
آخن 10٪، حداکثر 300 یورو فقط برای خانواده ها
بامبرگ 25٪، حداکثر 1000 یورو فقط برای خانواده ها / والدین مجرد
بوتروپ 30٪، حداکثر 900 یورو برای افراد خصوصی با اقامت اولیه در Bottrop
دوسلدورف برنامه تامین مالی در حال انجام است. پیشرفت های فعلی را می توان در وب سایت ارائه دهنده پیدا کرد.
بخور 20٪، حداکثر 800 یورو برای افراد خصوصی مقیم اسن
گریفسوالد حداکثر 1000 یورو در سال و خانواده
هاگن حداکثر 1000 یورو برای افراد خصوصی مقیم هاگن
هایدلبرگ حداکثر 500 یورو برای اشخاص حقیقی مقیم هایدلبرگ
همینگن 20% تا حداکثر 500 یورو
اینگلهایم 25٪، حداکثر 1500 یورو برای افراد خصوصی مقیم Ingelheim am Rhein
اینگولشتات 25٪، حداکثر 750 یورو برای افراد خصوصی ساکن اینگولشتات. دو برابر بیشتر برای دارندگان پاس اینگولشتات و 500 یورو پاداش دیگر اگر خودرویی با موتور احتراقی حداقل شش ماه قبل یا حداکثر سه ماه پس از ارسال درخواست، اسقاط یا بدون تعویض فروخته شود.
کارلسروهه حداکثر 1000 یورو برای ساکنین/خانواده های جدید
کلن برنامه تامین مالی در حال انجام است. پیشرفت های فعلی را می توان در وب سایت ارائه دهنده پیدا کرد.
لینگن 25٪، حداکثر 500 یورو برای افراد خصوصی ساکن لینگن
لیمبورگ 25٪، 500 یورو تا 1000 یورو. فقط دوچرخه های باری استفاده شده
لورش 20٪، حداکثر 400 یورو برای افراد خصوصی ساکن در Lorsch
ماینتس 600 یورو
مانهایم 25٪، حداکثر 1000 یورو برای افراد خصوصی ساکن مانهایم
ماربورگ 1000 یورو به صورت کوپن ماربورگ و 115 جایزه آب و هوا برای هر دوچرخه باری الکتریکی، به اضافه 500 یورو پاداش اضافی به صورت کوپن ماربورگ و 26 جایزه آب و هوا (از 2000 کیلومتر در سال اول پس از خرید) به ازای هر دوچرخه باری الکتریکی
مونیخ 25٪، 750 یورو برای افراد خصوصی مقیم مونیخ
نومونستر 750 یورو
رگنسبورگ 25٪، حداکثر 1000 یورو برای افراد خصوصی مقیم رگنسبورگ
وردن 20٪، حداکثر 1000 یورو برای دوچرخه های باری جدید و 30٪، حداکثر 1000 یورو برای استفاده برای افراد خصوصی ساکن در Verden
Wedemark 750 یورو برای خانوارهای خصوصی در Wedemark
ویزبادن 25٪، حداکثر 1000 یورو برای افراد خصوصی ساکن ویسبادن
وورتسبورگ 25٪، حداکثر 1000 یورو برای افراد خصوصی ساکن وورتسبورگ، به علاوه 300 یورو در صورت لغو خودرو برای خانواده های دارای یک یا چند فرزند.

از طرف دولت فدرال، هیچ راهی برای افراد خصوصی برای دریافت حمایت دولتی هنگام خرید دوچرخه باری وجود ندارد. آن را به عهده بگیرید برخی ایالت ها و شهرداری ها این وظیفه. ایالت های فدرال زیر از شما در خرید حمایت می کنند:

  • هسن: به یک فرد خصوصی ساکن در هسن تبدیل شوید با 1000 یورو برای دوچرخه های بار الکترونیکی یارانه داده می شود. 200 یورو اضافی برای تریلرهای بار الکترونیکی وجود دارد.
  • نیدرزاکسن: علاوه بر شرکت ها، انجمن ها، شهرداری ها و امثال آن، افراد خصوصی نیز مجاز به ثبت نام هستند. تزریق مالی 800 یورو هنگام خرید دوچرخه بار الکترونیکی اعمال شود. برنامه برای مدت طولانی امکان پذیر نبود.
  • تورینگن: اگر یک دوچرخه باری با پیشرانه الکتریکی تهیه کنید، حداکثر 2000 یورو یا 40 درصد از قیمت کل یارانه داده می شود. همچنین می‌توانید برای S-Pedelec‌های محموله، روی پاداش 40 درصدی، حداکثر تا 3000 یورو حساب کنید.

مخصوصاً در شهرها، جایی که ماشین کاملاً ضروری نیست، دوچرخه باری در حمل و نقل مواد غذایی و موارد مشابه کمک بزرگی است. اما چه کسی می تواند از بودجه BAFA بهره مند شود و افراد خصوصی چه گزینه های دیگری دارند؟

تحرک

بودجه دوچرخه باری: اطلاعات مهم در مورد حمایت مالی

همچنین مطمئن شوید که قبل از خرید دوچرخه باری باید برای دریافت یارانه اقدام کنید. این امر در مورد پیشنهادات لیزینگ نیز صدق می کند. صبر کن تا تو تایید پیشنهاد دهنده در دست است نگه دارید بسیار مهم است که دوچرخه های مستعمل در اکثر موارد از بودجه حذف شوند.

کمک مالی BAFA: به صورت خصوصی نیز امکان پذیر است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر محل زندگی شما در اینجا ذکر نشده است، در هر صورت از شهر خود بپرسیدآیا یک ابتکار برنامه ریزی شده یا در حال انجام است. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد دوچرخه های باری معمولی و تریلرها را از همکاران ما در familie.de بیابید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اداره فدرال اقتصاد و کنترل صادرات (BAFA)، که در میان چیزهای دیگر حمایت مالی از پمپ های حرارتی و خودروهای الکتریکی را مدیریت می کند، متأسفانه آن را مشاهده می کند. بدون بودجه برای افراد خصوصی قبل از. با این حال، در سراسر کشور، نهادهای زیر می توانند برای درخواست درخواست دهند (منبع: bafa.de):

  • شرکت های خصوصی صرف نظر از شکل قانونی آنها (از جمله تعاونی ها) و ماهیت فعالیت آنها (از جمله مشاغل آزاد)،
  • دنبال کردن با مشارکت جامعه،
  • شهرداری ها (شهرها، جوامع، شهرستان ها)
  • شرکت ها / موسسات حقوق عمومی (مثلا دانشگاه ها)
  • مجاز انجمن ها و انجمن ها.

حمایت شهرداری: فرصت هایی برای افراد

هیچ مقررات ملی برای تأمین مالی وجود ندارد، بنابراین گاهی اوقات تفاوت های گسترده ای بین ایالت ها، مناطق و حتی شهرها فدرال وجود دارد. متاسفانه همینطور است بسیاری از پیشنهادها به صراحت افراد خصوصی را حذف می کنند.