به این ترتیب اشتراک سالانه ارزان تر است

علاوه بر کارت‌های کوپن، راه‌های دیگری نیز برای ارزان‌تر شدن اشتراک دازن وجود دارد. در اینجا باید از ارائه دهنده دیگری استفاده کنید:

یک اطلاعیه: متأسفانه قیمت کوپن ها در حال حاضر تعدیل شده است. بنابراین دیگر برای دسترسی ارزان تر کار نمی کند.

اشتراک نه تنها از طریق یکی از روش های رایج مانند پی پال، بلکه از طریق کارت های کوپن نیز قابل پرداخت است. بنابراین می توانید کدهای کوپن را تهیه کرده و اشتراک Dazn خود را با قیمت قدیمی رزرو کنید.

معلوم نیست این کمپین تا کی ادامه خواهد داشت. اگر فقط می خواهید سرویس پخش ورزشی را در نسخه قابل لغو ماهانه رزرو کنید، قیمت عادی را پرداخت می کنید. هیچ تخفیفی برای اشتراک ماهیانه وجود ندارد.

مقاله اصلی از 24 مارس 2022:

دیگر یک ماه آزمایشی عمومی در دازن وجود ندارد. بنابراین تا زمانی که کمپین مربوطه مانند Vodafone وجود نداشته باشد، دیگر نمی توانید دوباره ثبت نام کنید و به مدت 30 روز به صورت رایگان از این سرویس استفاده کنید.

کارت های کوپن برای اشتراک سالانه قبلاً از طیف محصولات اکثر خرده فروشان حذف شده اند. بنابراین دیگر گزینه ای برای تمدید اشتراک بیش از 12 ماه در یک لحظه وجود ندارد. می‌توانید کارت‌های کوپن را در هر سوپرمارکت مجهز یا پمپ بنزین پیدا کنید. اگر نمی خواهید بیرون بروید، می توانید آنها را آنلاین نیز سفارش دهید. به عنوان یک قاعده، کدهای مورد نیاز بلافاصله پس از دریافت سفارش مستقیماً از طریق ایمیل ارسال می شوند. بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که دزن را در شب پخش ورزشی رزرو کنید. می توانید کوپن را در صفحه مربوطه در Dazn بازخرید کنید.

کوپن Dazn در MediaMarkt
به طور معمول Dazn 29.99 یورو در ماه هزینه دارد. اما هنوز هم می توانید آن را در بسیاری از ارائه دهندگان پیدا کنید کوپن یک ماهه با قیمت 14.99 یورو. بنابراین اگر کوپن‌ها را بازخرید کنید، می‌توانید با هزینه‌های معمول به استفاده از سرویس پخش ادامه دهید. شما هم یکی میگیرید اشتراک سه ماهه در مورد کارت ها پس از آن به جای 89.97 یورو، 44.99 یورو هزینه خواهد داشت. اما باید عجله کنید، بالاخره کوپن‌ها با قیمت‌های قدیمی احتمالاً برای مدت طولانی در دسترس نخواهند بود.

کوپن هایی در آمازون وجود دارد

زبان ها:آلمانی

با این حال، شما نباید کدهای کوپن را «احتکار» کنید. به اعتبار در توضیحات کالا توجه کنید. کوپن ها “مدت اعتبار سه سال از زمان خرید“.

Dazn برای 12 یا 14.99 €: اینطوری کار می کند

نسخه:وب

دازن در اوایل سال به شدت قیمت اشتراک استریم ورزشی را افزایش داد. اگر دیگر دسترسی ندارید و نمی خواهید هزینه های جدید و تقریباً دو برابر بیشتر را بپردازید، می توانید دسترسی دازن را به طور موقت ارزان تر رزرو کنید.



منبع

دازن را با قیمت قدیمی رزرو کنید: با کوپن ها اینگونه کار می کند

اگر دازن خود را مستقیماً در وب سایت ارائه دهنده برای یک سال کامل رزرو کنید، به جای 29.99 یورو در ماه، فقط 19.99 یورو در ماه پرداخت می کنید. بیش از 12 ماه که 239.88 یورو می شود. به طور معمول، 274.99 یورو برای دسترسی سالانه باید پرداخت شود. این پیشنهاد برای مشتریان جدید و مشتریان بازگشتی که مدتی پیش اشتراک خود را لغو کرده اند اعمال می شود.

آن را با 19.99 یورو در ماه رزرو کنید