بهترین Assassin’s Creed؟ رتبه ما از غول آسا تا باشکوه



یوبی‌سافت مشغول کار بر روی قطعات جدید Assassin’s Creed است و همچنین می‌تواند به تعداد قابل توجهی از نسخه‌های منتشر شده نگاهی بیاندازد. اما کدام یک از بازی ها مورد علاقه مطلق شماست؟ و کدام یک عقب را بالا می آورد؟ رتبه بندی نهایی ما اطلاعاتی را ارائه می دهد.

Assassin’s Creed: رتبه ما از بد به عالی

سریال اکشن ماجراجویی قاتلان عقیده، از یوبی سافت، قبلاً فراز و نشیب هایی را تجربه کرده است. بهترین بازی ها با داستان های قانع کننده و نوآوری های گیم پلی مبتکرانه تحت تاثیر قرار می گیرند. با این حال، یوبی سافت اغلب به انتشار بازی های ناتمام متهم می شود. این در رتبه بندی ما منعکس شده است. در اینجا می بینید به نظر ما، بهترین و بدترین بازی Assassin’s Creed.

متأسفانه Assassin’s Creed – Unity که به انقلاب فرانسه می پرداخت، در ابتدا به سختی قابل بازی بود. اشکالات و اشکالات ماجراجویی در پاریس را که در واقع بسیار زیباست دشوارتر کرد. پس از رفع مشکلات فنی، جنجال دوم آغاز شد ریز تراکنش های متعدد. روی هم رفته، یونیتی یک خشم بازیگوش بود که خیلی بعد از انتشار واقعاً به چیزی شبیه به سرگرمی تبدیل شد. بنابراین این بخش در جایگاه آخر قرار می گیرد.

شروع سریال. Assassin’s Creed که در سال 2007 منتشر شد، سنگ بنای این ماجراجویی را تشکیل داد. دزموند مایلز در اینجا به خاطرات جدش، قاتل الطائر بن لااحد منتقل می شود. برای بازی ای که در روزهای اولیه پلی استیشن 3 منتشر شد، با داستانی محکم و اصول گیم پلی منحصر به فرد، مانند دنیای باز زیبا، استانداردهای جدید

با این وجود، ورودی سریال بد پیری و از منظر امروز یک خاطره ارزشمند، اما دیگر یک بازی خوب نیست. او برای این کار خیلی دست و پا گیر است و کشتن اهدافش بر اساس یک فرمول جالب نیست. بعلاوه، جهان علیرغم جمعیت آن، در اکثر موارد زنده به نظر نمی رسد.

بسیاری از اشکالات و اشکالات و یکی کنترل های نابالغ به این معنی که Assassin’s Creed 3 نمی تواند مطابق با نسخه قبلی خود عمل کند. به روز رسانی ها مشکل را حل کردند، اما نتوانستند مشکلات اساسی را از بین ببرند.

با انقلاب آمریکا، یوبی سافت یکی را انتخاب کرد صحنه هیجان انگیز، اما ماموریت ها یکنواخت هستند و شخصیت کانر به اندازه کافی به یاد ماندنی نیست. یوبی‌سافت Assassin’s Creed 3 را «جاه‌طلبانه‌ترین پروژه» نامید، اما اجازه نمی‌دهد تا این حد احساس کنیم.

حتی اگر دو خواهر و برادر فرای قابل بازی جذابیت خاصی داشته باشند، Syndicate نقطه پایینی را در این مجموعه نشان می دهد. لندن دوران ویکتوریا محیطی هیجان انگیز است، اما گیم پلی و ماموریت ها بیش از حد عمومی هستند، که دیگر نمی توان به راحتی با داستان نازک از بین رفت.

پس از Syndicate، بازیکنان می‌دانستند که Assassin’s Creed به چه چیزهایی نیاز دارد: یک استراحت

Assassin’s Creed – Revelations داستان اتزیو را به پایان می رساند و این بار خاطرات اولین Assassin Altaïr را نیز شامل می شود. صحنه دیگر ایتالیا نیست، بلکه مشرق زمین است. قاتل های بیشتری برای آموزش و اعزام به ماموریت ها از شما در مقاومت در برابر تمپلارها حمایت کنید.

اگرچه قسطنطنیه – بر خلاف شهرهایی مانند فلورانس یا ونیز – دیگر شما را به کاوش فشرده دعوت نمی کند، اما Revelations یک دعوت است. نتیجه گیری شایسته از داستان Ezio Auditore da Firenze.

در نسخه انحصاری اصلی پلی استیشن 3 Assassin’s Creed – Rogue دیگر طرفدار Assassin Brotherhood نیستید، اما نقش یک معبد را بر عهده بگیرید. همانطور که در Black Flag، شما با کشتی سفر می کنید، اما این بار در آب های شمالی دریانوردی هستید.

Rogue علاوه بر منظره یخی زیبا، با آن هم سوار می شود صحنه های غم انگیز بازی به نحوی که به ندرت در بقیه سریال ها دیده می شود. حتی اگر نسبتاً تعداد کمی از بازیکنان این نقش را بازی کرده باشند، مطمئناً پشیمان نیستند.

در Assassin’s Creed – Brotherhood، داستان هیجان انگیز قاتل Ezio Auditore da Firenze وارد دور دوم می شود. شما همچنین می توانید در اینجا برای اولین بار از حالت چند نفره استفاده کنید، که موفق هم شد. باز هم، کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ ایتالیا و بالا رفتن از ساختمان های زیبا برای کاوش بسیار سرگرم کننده است.

قسمت فعلی سری Assassin حملات وایکینگ ها را فهرست می کند انگلستان در قرون وسطی. پس از Odyssey، یوبی سافت جمعیت را به جلو می برد و باعث می شود AC Valhalla بسیار متمرکزتر و همچنین خالی تر به نظر برسد.

جهان باز یکی از زیباترین در نوع خود است، گیم پلی RPG مانند سرگرم کننده است، اما تضاد هویتی سری در اینجا به وضوح احساس می شود. همه چیز وجود دارد، اما دیگر هیچ چیز واقعاً درست نیست. اگر داستان خوب بود، والهالا می توانست به عنوان پله ای شایسته برای شاهکار بعدی دیده شود. متأسفانه او نیست.

با بازی Assassin’s Creed 4 – Black Flag، یوبی سافت جرات انجام آزمایش را نیز به شما داد و به شما معرفی کرد. دنیای دزدان دریایی. حتی اگر دزدان دریایی از ایده های یک قاتل منحرف شوند، این آزمایش موفقیت آمیز بود. همچنین کشف دنیای گسترده با کشتی خود سرگرم کننده است.

از آنجایی که یوبی سافت در این سری به پایان رسید، سازنده وقفه گرفت و قول بازگشت با یک بازی خوب را داد. او همچنین با Origins این کار را کرد. این فقط فضای مصر نیست که چشم را باز می کند، داستان به همان اندازه جذاب بود. سیستم جنگی جدید، که برای اولین بار شامل تاکتیک بود.

کارهای زیادی برای انجام دادن و کشف چیزهای زیادی وجود داشت – با استفاده از حالت Discovery که با راهنمایی شما در دنیای تاریخی با سخنرانی‌ها، روی کیک را اضافه می‌کرد.

ماجراجویی باستانی یکی از 3 مورد برتر این سری برای ما است. این نظر به همان اندازه با مخالفت روبرو خواهد شد، زیرا این یک موضوع است که آیا Odyssey به طور کامل هسته Assassin را نادیده می گیرد یا به جای آن یکی از آنها. باد تازه دلپذیر ارائه شده است.

با دو شخصیت اصلی دوست داشتنی، طنز فراوان و او مخلوطی رنگارنگ از ترور، نبرد و جنگ کشتی Odyssey پتانسیلی را که Origins فقط به آن اشاره کرده است، درک کرده است.

این آغاز حماسه اتزیو و همچنین بهترین بازی این سری برای بسیاری از منتقدان و طرفداران است. Assassin’s Creed 2 موفق می شود ترکیب عمل و تاریخ به روشی عالی. صحنه‌های شناخته شده‌ای که در آن‌ها روی برج‌های مرتفع ایستاده‌اید و می‌توانید کل شهر را ببینید، هنوز هم امروز شما را غاز می‌کند.

گرافیک عالی، دنیای باز و هیجان انگیز بازی و موسیقی متن زیبا ماجرا را کامل می کند.



منبع