بهترین گوشی های هوشمند تا 400 یورو

در این ویدیو می توانید متوجه شوید که شیائومی به کدام محصولات نیز معروف است:

Moto G200 5G: برای سرگرمی بیشتر

برخلاف مدل قبلی خود، Redmi Note 11 Pro با a مودم 5G و یک پردازنده به روزتر. اگرچه حافظه کاری و نمایشگر مبتنی بر Redmi Note 10 Pro است، تلفن همراه شیائومی با عملکرد روانی متقاعد می‌شود، که همچنین باید یک یا آن بازی را با تنظیمات تنظیم شده فعال کند. با این حال، شیائومی از لنز تله ماکرو در Redmi Note 11 Pro استفاده نمی کند – عملکرد دوربین در Stiftung Warentest تنها به درجه 2.7 می رسد.

منابع مورد استفاده: Stiftung Warentest (نسخه 7/2022)

در غیر این صورت می توانید انتظار یک باتری قوی را داشته باشید مطمئنا یکی دو روز و نه بی دلیل توسط Stiftung Warentest “بسیار خوب” رتبه بندی شد. علاوه بر این، گواهی IP53، یعنی حفاظت (کم) در برابر آب و گرد و غبار، مدل را کامل می کند.

معایب:

  • بدون شارژ القایی
  • بدون تثبیت کننده تصویر اپتیکال
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 11) با اسنپدراگون 695
ذخیره سازی رام 64-128 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

من خودم سال هاست که با موبایل و گوشی های هوشمند سر و کار دارم. همه نسل‌ها مرا مجذوب خود کرده‌اند، از کلاسیک‌های نوکیا گرفته تا اولین تلفن‌های همراه تاشو و کشویی تا گوشی‌های هوشمند. شخصا، نه تنها نوآوری های فنی برای من مهم است، بلکه پایداری نیز مهم است.

از نظر عملکرد دوربین، Poco F4 کمی بدتر از مدل قبلی خود عمل می کند. تصاویر در نور روز همچنان باید موفق باشند. از سوی دیگر، این گوشی هوشمند با شارژ سریع کمتر از 50 دقیقه امتیاز می گیرد که با وجود همان ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، پوکو F3 را پشت سر گذاشته است. بنابراین شیائومی پوکو F4 یک جانشین شایسته است.

آیا هنوز به دنبال تلفن همراه مناسب هستید؟ سپس مشاور تلفن همراه ما به شما کمک می کند:

کدام تلفن همراه را بخرم؟ از راهنمای خریدار گوشی هوشمند تعاملی ما بپرسید!

مدل های زیادی برای گوشی های هوشمند تا 400 یورو وجود دارد. مشخصه های خاصی برای ما ملاک خروج بود مثل سن خیلی بالا. ما تا حدودی خود را بر اساس آزمایشات خودمان قرار داده ایم، از سوی دیگر بر اساس نتایج Stiftung Warentest – بررسی ها در زیر پیوند داده شده است. نتایج سایر سایت‌های تست و رتبه‌بندی کاربران نیز بر انتخاب تأثیر می‌گذارد. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و سایر مقادیر آزمایشگاهی که چیز زیادی نمی گویند قضاوت نمی کنند، بلکه در عوض بر برداشت های فردی تأکید می کنند.

اطلاعیه به روز رسانی: آخرین بار قیمت و در دسترس بودن محصولات ذکر شده در اینجا را در 30 سپتامبر 2022 ساعت 3:40 بعد از ظهر بررسی کردیم.

در این مرور کلی می‌توانید گوشی‌های هوشمند بیشتری را از سایر محدوده‌های قیمتی بیابید:

گوشی‌های هوشمند تا 400 یورو: اینگونه انتخاب کردیم

ویرایشگر ما پیتر قبلاً Redmi Note 10 Pro را در می 2021 آزمایش کرده بود و به این نتیجه رسید که یک بسته کلی خوب تحویل می دهد. با جانشین، شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G (به زحل نگاه کنید) این تصور ادامه دارد.

دو گوشی هوشمند با نمایشگر فعال در کنار هم ایستاده اند.  پس زمینه بنفش است.
Redmi Note 11 Pro و Note 11 Pro Plus به طور گیج کننده ای شبیه به هم هستند (منبع تصویر: GIGA)

از نظر استحکام، Moto G200 فقط گواهی IP52 پایینی دریافت کرد که حداقل از آن در برابر گرد و غبار و چکه آب محافظت می کند، مانند Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G فوق. مانند مدل های دیگر در نمای کلی ما، شما باید بدون اتصال جک و شارژ بی سیم کار کنید، و همچنین هیچ اسلات میکرو SD یکپارچه ای وجود ندارد. و همچنین دوربین در شرایط نور خوب است متکی

مزایای:

  • پردازنده سریع
  • صفحه نمایش AMOLED با رنگ فشرده
  • باتری قوی

دوربین گوشی هوشمند Realme روی کاغذ تاثیر خوبی می گذارد. را عملکرد باتری GT Master Edition با 4300 میلی آمپر ساعت، کمی کمتر از Realme GT اصلی است، که پیتر ویرایشگر ما در بررسی خود از Realme GT عملکرد باتری آن را تحسین کرده است. این واقعیت که پردازنده به طور موثر کار می کند در باتری قابل توجه است که با وجود ظرفیت کمتر، قدرت ماندگاری زیادی دارد. با این حال، در سری قبلی GT، شما باید بدون شارژ القایی و گواهی IP با توجه به مقاومت در برابر آب کار کنید.

معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • حافظه قابل ارتقا نیست
به پیشنهاد در Notebooksbilliger.de
صفحه نمایش 6.67 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC MIUI 13 (اندروید 12) با اسنپدراگون 870
ذخیره سازی رام 128-256 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

Realme GT Master Edition: تلفن همراه شیک با قیمتی مقرون به صرفه

ما در GIGA با تحقیقات خود می خواهیم محصولات مناسب را به شما پیشنهاد کنیم و از خریدهای بد خودداری کنید. اعتماد شما برای ما مهم است – به همین دلیل می توانید به ما اعتماد کنید.

نکته قیمت تلفن بعدی ما شبیه یک خودروی اسپورت به نظر می رسد: Realme به آن رسیده است GT Master Edition گوشی هوشمندی را روانه بازار کرد که با وجود آن تجهیزات قوی و طراحی کیف چشم نواز آن هزینه بسیار کمی دارد. شما یک گوشی هوشمند با قابلیت 5G تا 400 یورو دریافت می کنید (به آمازون مراجعه کنید)، که با یک SoC مناسب برای استفاده روزمره می درخشد – حتی اگر در مقایسه با موتورولا بالا هنوز جایی برای بهبود وجود داشته باشد.

گوشی هوشمند خاکستری Realme GT Master Edition توسط یک سنگ در شن پشتیبانی می شود.
Realme GT Master Edition قطعا با طراحی خود چشم ها را به خود جلب می کند (منبع تصویر: Realme)
مزایای:

  • طراحی فوق العاده
  • کیفیت دوربین مناسب
  • باتری قوی
آیا به یک تلفن همراه جدید نیاز دارید که هزینه زیادی نداشته باشد؟ و ویژگی هایی مانند 5G، NFC، یک پردازنده سریع و غیره نیز نباید از دست رفته باشد؟ پس دیگر لازم نیست در کلاس بالا جستجو کنید. برندهایی مانند شیائومی و موتورولا گوشی های هوشمندی با قیمت 400 یورو روانه بازار کرده اند که قطعا ارزش دیدن دارند. ما نگاهی دقیق تر به برخی از تلفن های همراه انداختیم و 4 توصیه خود را به شما ارائه می کنیم.

گوشی های هوشمند تا 400 یورو: همه چیز در یک نگاه

شیائومی پوکو F4: یک جانشین شایسته

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

معایب:

  • دوربین متوسط
  • بدون گسترش حافظه
به پیشنهاد در MediaMarkt
صفحه نمایش 6.8 اینچ با 144 هرتز
سیستم عامل و SoC اندروید 11 با اسنپدراگون 888+
ذخیره سازی رام 128 گیگابایت، رم 8 گیگابایت

نکته GIGA وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند تا 400 یورو می‌شود، شیائومی را نباید از دست داد. شیائومی قبلاً با Poco F3 نشان داده است که a داخلی قوی گران نیست باید باشد. در جانشین پوکو اف 4 (مشاهده در Notebooksbilliger.de) قدرت زیادی نیز وجود دارد: سیستم روی تراشه (SoC) مانند مدل قبلی، اسنپدراگون 870 کوالکام است و همراه با 8 گیگابایت رم، مقدار زیادی را تضمین می کند. کارایی.

در پیش زمینه پشت گوشی هوشمند مشکی رنگ شیائومی پوکو F4 است.  کوهی پوشیده از برف در پس زمینه دیده می شود.
قدرت زیادی در شیائومی پوکو F4 وجود دارد (منبع تصویر: شیائومی)
معایب:

  • بدون حفاظت تایید شده در برابر آب و گرد و غبار
  • شارژ القایی امکان پذیر نیست
صفحه نمایش 6.43 اینچ با 120 هرتز
سیستم عامل و SoC realme UI 2.0 (اندروید 11) با اسنپدراگون 778 5G
رم حافظه رام 128-256 گیگابایت، رم 6-8 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G: گوشی برتر با قیمت بالا

برای تلفن های هوشمند تا 400 یورو، سازندگانی مانند شیائومی و موتورولا تلفن های همراه هیجان انگیز با ویژگی های آینده را ارائه می دهند. می توانید در بررسی اجمالی GIGA ما دریابید که کدام مدل ها واقعاً ارزشمند هستند.

مزایای:

  • صفحه نمایش پاسخگو
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار
  • SoC قوی

نکته ای در مورد قیمت ها: اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی در معرض نوسانات شدید قیمت هستند، به خصوص در 6 ماه اول پس از عرضه در بازار، سریع‌ترین سقوط را دارند. رویدادهای معاملاتی مانند Prime Day، Black Friday و Cyber ​​Monday نیز تأثیر زیادی بر قیمت ها دارند. ما شما را در بررسی اجمالی معاملات خود در مورد پیشنهادات فعلی به‌روز می‌کنیم، ارزش آن را دارد که پیشنهادات روزانه را مرتباً بررسی کنید!

در مقاله‌ای جداگانه می‌توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه‌ها و تست‌های محصول بیشتر بدانید:

مزایای:

  • صفحه نمایش AMOLED
  • فناوری 5G
  • دارای گواهی حفاظت در برابر آب و گرد و غبار

که Moto G200 رقم بسیار خوبی را برای قیمت کمتر از 400 یورو کاهش می دهد (به MediaMarkt مراجعه کنید). هرچند آن یک نمایشگر LC که فقط برای نمره 2.8 در Stiftung Warentest کافی است، در انتخاب ما با قوی ترین پردازنده (Snapdragon 888+) امتیاز کسب می کند. در تست GIGA برای Moto G200، گوشی هوشمند به سرعت پاسخ داد که نه تنها در استفاده روزمره بسیار خوشایند است، بلکه مزایای خود را در بازی نیز دارد.

یک دست گوشی هوشمند (مدل Moto G200) را نگه می دارد.  در پس‌زمینه می‌توانید جدولی را با بسته‌بندی گوشی هوشمند مشاهده کنید.
با Moto G200 شما هرگز خسته نمی شوید (منبع تصویر: GIGA)