بهترین هدفون بلوتوث 2022: مدل های داخل گوش

در این مورد، غول فناوری اطلاعات چینی با سازنده فرانسوی Hi-Fi لوکس Devialet همکاری کرده است – همکاری که به نظر می رسد خوب کار می کند. Huawei FreeBuds Pro 2 هستند راحت برای پوشیدن و صدایی متعادل و موزیکال در تمامی سبک های موسیقی. قابل توجه است رای بی طرف، بدون تاکید بیش از حد در محدوده بیس. اگر همچنان رونق بیشتری می خواهید، باید اکولایزر را در برنامه تنظیم کنید.

من بیش از 20 سال است که علاقه زیادی به هدفون دارم و تقریباً تمام هدفون های بلوتوثی را که در اینجا به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است را خودم امتحان کرده ام. برای برخی از محصولات، گزارش‌های آزمایشی دقیق در GIGA را نیز خواهید دید که به مدل مربوطه پیوند داده شده است. نمونه های آزمایشی توسط سازندگان در اختیار ما قرار گرفت. مدل های رایج و محبوب هدفون نیز در اینجا ارائه شده است که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/09/14 15:24

معایب:

Huawei FreeBuds Pro 2

با Powerbeats Pro (2019)، برند آمریکایی Beats توانست یک بی سیم پیشگام ایجاد کند. هدفون ورزشی در بازار (به تست GIGA مراجعه کنید). جانشین معنوی بسیار فشرده تر است و از نظر فنی در بسیاری از مکان ها به روز شده است. را Beats Fit Pro (آن را در Coolblue بررسی کنید) مطابق با نام آنها هستند زیرا تقریباً در هر گوش بسیار خوب قرار می گیرند. من فقط چند هدفون بی سیم واقعی را می شناسم که در عین حال بسیار امن و راحت در گوش کاپ هستند. از طریق کوچک بال های سیلیکونی حرکات سریع سر هم مهم نیست.

Beats Fit Pro: هدفون داخل گوش با قابلیت حذف نویز (منبع تصویر: GIGA)
اکنون Fit Pro را از 215.36 یورو در آمازون می زند

هدفون های داخل گوش به عنوان هدفون یا هدفون گوش نیز شناخته می شوند: محفظه آنها در گوش یا در مجرای گوش قرار می گیرد. با حذف نویز فعال (ANC) یا بدون آن، با بند گردن یا بی سیم واقعی – مجموعه ای از مدل های خوب را با اتصال بی سیم از طریق بلوتوث ارائه می دهیم.

Huawei FreeBuds Pro 2

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/09/14 01:44

هدفون های بلوتوث ارزان قیمت در تعداد غیرقابل مدیریت موجود هستند. این مدل از برند بیتس است که متعلق به گروه اپل است بیت فلکس (مشاهده در آمازون) بسیار جالب – برای کاربران iOS و Android. از نظر فنی، شما یک محصول با مارک اصلی با طرز کار قوی و کیفیت صدای جامد دریافت می کنید که قطعا برای استفاده روزمره مناسب است. قیمت خرده فروشی مدتی پیش به حدود 70 یورو افزایش یافت – اما اگر چشمان خود را باز نگه دارید، Beats Flex را اینجا و آنجا کمی ارزان تر خواهید یافت.

معایب:

  • عمر باتری می تواند بهتر باشد

Sony Linkbuds S

اگر مصالحه در مورد کیفیت صدا یک گزینه نیست، پس این گزینه است سونی WF-1000XM4 انتخاب درست. بیس غنی، میانه های طبیعی و اوج های شفاف – همه چیز اینجا درست است. علاوه بر این، حذف نویز بسیار خوبی نیز وجود دارد، به طوری که سونی ها همراهان ایده آل در سفرهای قطار و هواپیما هستند.

Sony WF-1000XM4: گرفتن بسیار خوب است، مهر و موم (عایق صدا) عالی است، اما گوش کمی پر شده است. (منبع تصویر: GIGA)
Sony WF-1000XM4 اکنون از 199.99 یورو در اتو

مزایای:

  • کیفیت صدای فوق العاده
  • حذف نویز بسیار خوب (ANC)
  • اپلیکیشن مفید

مزایای:

  • کیفیت صدای قانع کننده، تنظیم خنثی
  • حذف نویز خوب (ANC)
  • بلوتوث چند نقطه ای

علاوه بر بسته بندی عملاً بدون پلاستیک، نیز وجود دارد پلاستیک های بازیافتی برای هدفون – کمک کوچک اما مثبت به پایداری. این چیزی از ارزش آن کم نمی کند، Linkbuds S احساس خوبی دارد و شیک به نظر می رسد.

Sony Linkbuds S زیبا و جمع و جور است (منبع تصویر: GIGA)
Sony LinkBuds S اکنون از 147.95 یورو در آمازون

معایب:

  • ضد گرد و غبار، آب و عرق نیست (بدون گواهی IPX)
  • بدون حذف نویز

Beats Fit Pro

مزایای:

  • صدای غنی با باس عمیق و بلندی های گرد
  • کیفیت صدای خوب هنگام برقراری تماس (عملکرد هدست)

یک تجربه پوشیدن فوق العاده و واقعاً مطبوع. اطلاعات بیشتر در این مورد در توصیه خرید ما: هدفون داخل گوشی بدون شاخه های لاستیکی.

بیت فلکس

سر و صدای محیط به طور موثر مسدود شده است، از یک طرف به دلیل صندلی خوب در حال حاضر یک محافظ غیر فعال خاص در گوش ارائه می دهد، از سوی دیگر به دلیل الکترونیکی حذف نویز به طور موثر کمک می کند. عمر باتری تا 6 ساعت بیش از حد کافی است. با Linksbuds S، سونی موفق به ایجاد یک محصول تقریباً بدون قید و شرط از هدفون های طبقه متوسط ​​بالا شده است.

Beats Flex: ارزان و قوی – برای کاربران iOS و Android توصیه می شود. (تصویر: GIGA)

اکنون از 65.39 یورو در آمازون، فلکس را شکست می دهد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/09/14 ساعت 11:25 صبح

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/09/14 16:52

که حذف نویز خوب است و عملیات (ترکیبی از حرکات لمسی و حساس به فشار) است قابل اعتماد و جذاب. یک مزیت کلیدی نسبت به بسیاری از مدل های رقیب این است بلوتوث چند نقطه ای: FreeBuds Pro 2 می تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل بماند (در مورد من یک iPhone 13 mini و یک iMac) – همیشه پخش کننده ای را که آخرین بار بازی را شروع کردم پخش می کند. داخل گوش هواوی می تواند به عنوان هدست برای تلفن نیز استفاده شود، درک گفتار بالاست. تنها نقاط ضعف جزئی، نویز خفیف پس‌زمینه با سکوت مطلق و عمر باتری تا حدودی کوتاه حدود 4 ساعت (با ANC) در هر بار شارژ است.

چگونه در GIGA تست می کنیم و چرا شما به قضاوت ما اعتماد کن در اینجا توضیح داده ایم:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/14 07:42

یک اطلاعیه: سونی Linkbuds S به راحتی با سونی قابل شناسایی است حلقه های پیوند (بدون “S”) گیج کردن. این یک مدل اساساً متفاوت است: در حالی که Linkbuds S دارای اتصالات سیلیکونی است و در کانال گوش قرار می گیرد، Linkbuds “باز” ​​هستند (به زحل نگاهی بیندازید). آنها جلوتر در گوش می نشینند و سوراخی در وسط دارند که هوا و صدای محیط را از خود عبور می دهد.

Sony Linkbuds و WF-1000XM4 (منبع تصویر: GIGA)

مزایای:

می‌توانید به سادگی به سونی تکیه کنید: حتی اگر سازنده ژاپنی همیشه بهترین تصمیم‌ها را نگیرد – هر از چند گاهی کار می‌کند و همه چیز درست می‌شود. من در آن زمان از WF-1000XM3 انتقاد کردم زیرا بدنه ها بزرگ هستند و از گوش ها بیرون زده اند. در این بین، مدتی از زمان توسعه گذشته است و سونی کار خود را آغاز کرده است Linkbuds S (مشاهده در MediaMarkt) تلفظ می شود جمع و جور و سبک وزن یک جفت داخل گوش بی سیم واقعی در ابتدا.

نکات کلی و پاسخ به سوالات متداول در مورد هدفون را می توان در راهنما یافت:

مزایای:

نکته GIGA فلز مایع T-1000 از Terminator 2: Judgment Day (به آمازون مراجعه کنید) – اما به عنوان هدفون بی سیم واقعی. چه هوآوی با FreeBuds Pro 2 (نمای زحل) از چند جهت شگفت‌انگیز است. نه تنها نسخه آزمایشی من در “Silber Frost” واقعاً خوب به نظر می رسد (واقعاً ظاهر درخشان) – مقادیر باقی مانده نیز برای این هدفون صحیح است. و راستش را بخواهید: چه کسی هواوی را قبلاً به عنوان یک متخصص صدا روی صفحه نمایش خود داشت؟

Huawei FreeBuds Pro 2 و پایه شارژ روی میز سفید.
Huawei FreeBuds Pro 2 (منبع تصویر: GIGA)
Huawei FreeBuds Pro 2

چیزی که من شخصا متوجه شدم: Beats Flex بسیار خوب است هدست برای تماس تلفنی برای استفاده. حتی هدفون‌های گران‌تر (بی‌سیم واقعی) با صدای کسل‌کننده و اتصال ضعیف در این رشته شکست می‌خورند – اما Beats Flex ثابت کرده است که قابل اعتماد و کاربردی است. بیشتر در این مورد در گزارش تست دقیق ما:

صدا متعادل و محجوب است، اما من همچنان تریبل را کمی پایین آوردم و باس را در اکولایزر برنامه تلفن همراه مرتبط تقویت کردم – این به سلیقه شخصی من در هنگام گوش دادن در حال حرکت نزدیک تر است. نه یک تجربه موسیقی دوست برای پرش، بلکه یک عملکرد خوب.

اینگونه توصیه ها را انتخاب کردیم

معایب:

  • راحتی متوسط ​​است

عمل لمس بی‌حرکت و راحتی پوشیدن تا حدی ناشیانه مرا متقاعد نکرد. بیشتر در این مورد در گزارش آزمایشی دقیق:

معایب:

  • طیف کاملی از توابع فقط در iOS، برخی از ویژگی ها در Android از دست رفته است
  • جعبه حمل و نقل نسبتا بزرگ

سونی WF-1000XM4

Beats Fit Pro قبلاً در مطبوعات تجاری به عنوان “AirPods Pro بهتر” توصیف شده است – من از بسیاری جهات با این ارزیابی موافق هستم. که حذف نویز بسیار خوب است، کیفیت صدا قانع کننده است، همانطور که عمر باتری (تا 6 ساعت با ANC) قانع کننده است. همچنین ویژگی های اپل مانند صدای سه بعدی (Dolby Atmos) و تغییرات در لحظه بین بازیکنان (شبیه به Multipoint Bluetooth) – تنها استدلال مخالف خرید این است که این دو عملکرد در اندروید در دسترس نیستند. همچنین حیف است که پرونده نسبتاً ناشیانه است. در غیر این صورت، مطمئناً یکی از بهترین مدل های موجود در مجموعه بیتز است.