بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت

صرف هزینه بالا برای یک لپ تاپ گیمینگ، با احتساب چنین کاربردهای فراوانی، یقینا ارزش خرید بالایی به همراه خواهد داشت. بنابراین از لژیون ۵ می‌توانیم به‌عنوان یکی از نمونه‌های بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو یاد کنیم. بزرگ‌ترین لپ تاپ سری Swift 3 را می‌توانید با صفحه نمایش مجهز به نور کم دریافت کنید. اگر این ایراد برای‌تان اهمیت چندانی ندارد، این محصول می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

این لپ تاپ همراه با طراحی جدید و پورت تاندربولت ۴ روانه بازار شده است و به‌عنوان بهترین لپ تاپ زیر ۱۰۰۰ دلار هم مورد توجه دانشجویان و دانش آموزان است. هر کسی که به دنبال یک دستگاه قابل حمل همراه با انرژی زیاد و عمر باتری طولانی مدت است، می‌تواند به سراغ این لپ تاپ بیاید. اگر دانشجو هستید، خرید یکی از بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی می‌تواند به شما کمک کند که امتحانات خود را در شرایط بهتری پاس کرده و حتی از آن برای مقاصد دیگری مانند سرگرمی و بازی استفاده کنید. با این لپ تاپ‌ها می‌توانید آرامش خود را حفظ کرده و به همه کارهای خود برسید. اولین مشخصه‌ی این لپ تاپ که باعث می‌شود آن را بسیار جذاب در رنج قیمتی خود به حساب بیاوریم وزن و ضخامت کم آن است که سبب می‌شود شما به راحتی بتوانید آن را به دنبال خود حمل کنید.

طبق انتظار از حافظه گرافیکی مجزا نیست و 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD این سخت افزار را کامل می‌کند. برخورداری این محصول از SSD یک مزیت بسیار بزرگ است و باعث می‌شود کارها با سرعت بالاتری انجام شود. لپ تاپ ایسوس مدل R410MA- N4020 نمایشگری 15.6 اینچی با رزولوشن HD دارد که به نوعی بسیار پایه‌ای به حساب می‌آید. از دیگر مشخصات مهم این لپ تاپ می‌توان به باتری دو سلولی 33 وات ساعت و برخورداری از ویندوز 11 اشاره کرد.

لپ تاپ Lenovo Gaming 3

لپ تاپ استوک HP ZBook 15 G3 یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ استوک های بازار می باشد که دلیل آن داشتن پردازنده نسل 6 اینتل از نوع i7 می باشد. لپ تاپ استوک HP probook مدل 640 g2 دارای 8 گیگابایت رم و پردازنده اینتل از نوع core i7 می باشد. بهترین لپ تاپ ها تا ۱۵ میلیون، ذن‌بوک 14 ایسوس مدل q407iq،ربهترین لب تاپ های دانشجویی،لپ تاب دانشجویی. با توجه به نبود SSD و استفاده از هارددیسک‌های معمولی در اکثر لپ‌تاپ‌های این رده‌ی قیمتی، قویا پیشنهاد می‌کنیم افزودن SSD و جایگزین کردن آن با هارددیسک‌ را پس از خرید لپ‌تاپ برنامه‌ریزی کنید. حتی تهیه‌ی یک حافظه SSD با ظرفیت خیلی کم برای ویندوز و نرم‌افزارهای اصلی، می‌تواند سرعت لپ‌تاپتان را به‌صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت

اندازه مرسوم بعدی 14.1 اینچ است که کمی کوچک حساب می‌شود و به همین دلیل وزن لپ تاپ 14.1 اینچی نسبتا پایین است (حدود 1.4 کیلوگرم). این نوع لپ تاپ برای حمل زیاد (به خصوص توسط دانشجویان دختر) مناسب‌تر است. ولی اکثر لپ تاپ‌های 14.1 اینچی ضعیف‌تر از نمونه های هم قیمت 15.6 اینچی هستند و قابلیت ارتقای آنها هم کمتر است. سلام بله، این لپ تاپ ایسوس، نمایشگر و سخت افزار خوبی هم داره و لپ تاپ بسیار خوبیه. در این لحظه که ما در حال نگارش و آپدیت این مقاله هستیم، شما برای خرید ارزان ترین مدل های درون بازار باید حداقل 6 میلیون تومان بودجه داشته باشید. البته که لپ تاپ هایی که کاربرد خوبی داشته باشند و پاسخگوی نیاز های شما باشند شاید از میلیون تومان به بالا شروع شوند.

سایز و ابعاد نمایشگر طوری است که در زمان کار با آن زاویه دید و فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهد. مانند بیشتر لپ تاپ هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، سطح نمایش این لپ تاپ نیز حالت مات دارد. اگر که شما حوصله خواندن این مقاله طولانی بیشتر از 2000 کلمه را ندارید می‌توانید ویدیوی زیر را ببینید. در این ویدیو به تک به تک نکاتی که شما باید در خرید لپ تاپ دانشجویی به آن توجه کنید اشاره کردیم. همین که لپ تاپی بتواند بروزترین برنامه های جستجو در اینترنتو تایپ و رسم نمودار و … اجرا کند برای دانشجویان رشته های انسانی کفایت می کند و با کمترین قیمت می توانند نیاز خود را به لپ تاپ برطرف کنند. ولی رشته های مهندسی نیاز به لپ تاپ هایی با سخت افزاری قوی برای اجرای برنامه های سنگین طراحی و گرافیکی نیاز دارند.

برچسب صفحه کلید همراه محصولمی‌رسیم به دومین لپ تاپ دانشجویی این لیست که یکی از بهترین و در عین حال اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای رفع نیازهای دانشجویان به حساب می‌آید. این لپ‌تاپ بیشتر برای کسانی مناسب است که سرعت برایشان اهمیت بیشتری از قدرت دارد. لپ تاپ دانشجویی لنوو IdeaPad 5 15ITL05 با اشتن مشخصاتی نظیر 8 گیگا بایت رم، پردازنده قدرتمند و جدید Core i5 1135G7، حافظه 512 گیگابایت ، 2 گیگا بایت کارت حافظه به عنوان یک لپ تاپ ایده آل دانشجویی به حساب می آید. ناگفته نماند؛ که این لپ تاپ در عین اینکه از وزن مناسبی برخوردار است قیمت مناسبی نیز دارد که برای امورد دانشگاهی انتخاب مناسبی است. برای راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی ذکر این نکته ضروری است که دانشجویان با صرف هزینه 10 تا 20 میلیون تومان می توانند لپ تاپ مناسب رشته تحصیلی خود را انتخاب و خریداری کنند.

با قیمت پایین، لپ تاپی را دریافت می‌کنید که ارزش خرید بالایی دارد و به عنوان بهترین لپ تاپ برای دانشجویان که از برند ایسر می‌توانید خریداری کنید، باید روی آن asilbekharid حساب کنید. سیستم‌عامل DOSمی‌رسیم به لپ تاپ دانشجویی شماره‌ی ۸ که البته برای استفاده در کارهایی فراتر از کارهای دانشجویی هم لپ تاپ بسیار مناسب و کارآمدی محسوب می‌شود. این محصول از تراشه‌ی قدرتمند و سریع Core i7-1165G7 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که در عین قدرت پردازشی بالا، کم‌مصرف هم هست. در کنار این تراشه از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی گرافیکی MX450 با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی هم قرار گرفته‌اند تا کاربر در انجام کارهای نیمه سنگین گرافیکی هیچ مشکلی نداشته باشد. این حافظه شامل 1 ترابایت هارددیسک به همراه 256 گیگابایت SSD خواهد بود.

  • این دو برند قدرتمند، AMD و انویدیا هستند که به خوبی از پس تولید لپ تاپ‌های گیمینگ گران قیمت برآمده‌اند.
  • لپ تاپ hp مدل Omen 16 b-0002tx یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی است که سخت افزار بسیار خوبی در کنار قیمت مناسب دارد.
  • پردازنده گرافیکی Intel UHD G1 برای کارهای عادی و سبک کاملا کافی است و برخی بازی‌های قدیمی یا سبک جدید را هم به خوبی اجرا می‌کند.
  • این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.
  • لپ تاپ از یک کیبورد با کلاس هم بهره می‌برد و امکان تایپ سریع را با آن خواهید داشت.
  • این لپ تاپ قدرتمند کمپانی ایسر از پلتفرم جدید Evo اینتل استفاده می‌کند و ترکیبی از پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل را همراه گرافیک Iris Xe اینتل برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین طراحی شکل کیبور و کیفیت بالای آن یکی از ویژگی های مثبت این محصول به حساب می آید. صفحه نمایش فول اچ دی باعث می‌شود کیفیت نمایش همه چیز در مانیتور لپ تاپ بهتر شود و چشم هم کمتر خسته شود. پردازنده گرافیکی Intel UHD for 11th Gen که در این لپ تاپ به کار رفته، برای کارهای سبک و عادی کافی است.

قطعا این سوال همه شماست که دوست دارید بدانید که برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی باید چقدر هزینه کنید. اگر بودجه خیلی خوبی دارید بازه 20 میلیون به بالا نیز مناسب می باشد ولی لپ تاپ های این بازه دیگر از حالت دانشجویی خارج می شوند و بیشتر لپ تاپ های حرفه ای و لپ تاپ های گیمینگ می شوند. بودجه 20 و 25 میلیون بهترین بودجه‌ها برای خرید لپ تاپ دانشجویی هستند و انتخاب‌های بسیار خوبی با این بودجه، وجود دارد. لپ تاپ‌های این بخش بازار برای تمام کارهای عادی دانشجویی و همینطور گیم‌های متوسط رو به بالا و طراحی و تحلیل مهندسی در حد متوسط، کاملا کافی هستند. لپ تاپ لنوو V15-RE یک لپ تاپ زیبا و مدرن است که تعادل بسیار خوبی میان کارایی و قیمت برقرار کرده است.

۲. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3-MKE