بهترین سریال معمایی ترسناک امروز دوباره پخش شد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این مجموعه توانست حتی طرفداران سرسخت این ژانر را به خود جلب کند و توانسته بود در Rotten Tomatoes، 96 درصد محبوبیت را به خود اختصاص دهد. اما چه چیزی «از» را اینقدر محبوب کرده است؟ بیش از هر چیز این سریال توانسته در بینندگان تنش ایجاد کند. مناظر به تنهایی شما را غاز می کند. اما این شخصیت ها نیز هستند که بسیار متقاعد کننده ترسیم شده اند. طرفداران اسپلتر نیز ارزش پول خود را از اینجا دریافت می کنند. قربانیان به شدت توسط هیولاها مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. اما این عامل رمز و راز و سوالات بی پاسخی است که در پایان فصل 1 باقی می ماند. چگونه به این مکان رسیدند؟ طلسم ها از کجا می آیند؟ و البته از همه مهمتر: آیا آنها می توانند دوباره شهر را زنده ترک کنند؟ بنابراین جای تعجب نیست که طرفداران ماه ها منتظر دنباله آن بودند. بیایید ببینیم فصل 2 چه چیزی را در راه شناسایی ارائه می دهد و آیا دنباله می تواند هیجان را حفظ کند یا خیر. با حل کامل رمز و راز نمی توان انتظار داشت، زیرا شایعات در حال حاضر در مورد شروع قریب الوقوع تولید فصل سوم (از طریق moviesr.net) صحبت می کنند. با این حال، این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

یک شهر کوچک در آمریکا و اتفاقاتی که نباید بیفتد. در شب، شهر به یک زمین بازی برای موجودات وحشتناکی تبدیل می شود که ساکنان را آزار می دهند. این سریال قطعا برای افراد ضعیف نیست و به درستی امتیاز FSK 18 را دریافت کرده است. با این حال، طرفداران فصل اول باید مشتاقانه منتظر دنباله با تعدادی سوال بی پاسخ و کلیف هنگگر بودند. که دارد 24 ژوئن 2023 اکنون پایان است، زیرا پس از آن سرویس استریم Paramount + با دو قسمت اول فصل 2 “از” شروع می شود.

به هر حال، وحشت فقط در سریال ها وجود ندارد – آیا از قبل این هیولاهای بازی های ویدیویی را می شناسید؟

چرا «از» اینقدر ارزش دیدن دارد؟

ده قسمت اول سریال معمایی به یک شهر کوچک در ایالات متحده منتهی می شود که نامی ندارد. وقتی تاریکی فرو می‌آید، همه باید به خانه‌های خود بروند، زیرا چهره‌های تشنه به خون از جنگل‌های عمیق اطراف بیرون می‌آیند. ساختمان ها توسط طلسم هایی محافظت می شوند که از ورود هیولاها جلوگیری می کنند مگر اینکه به آنها اجازه ورود بدهید. متأسفانه، هیچ راه فراری از این کابوس وجود ندارد، زیرا هنگامی که به اینجا فرود می آیید، هر مسیری ناگزیر به این مکان دیستوپیایی باز می گردد. همین امر در مورد خانواده چهار نفره متیوز که در اینجا سرگردان هستند نیز صدق می کند. اما پدر جیم (ایون بیلی) و مادر تابیتا (کاتالینا ساندینو مورنو) به سادگی تسلیم سرنوشت خود نمی شوند، بلکه به دنبال پاسخ می گردند. چرا اینجایی؟ آیا ممکن است آنها دیگر زنده نباشند؟ در پایان فصل اول، ما با سوالات بیشتری نسبت به پاسخ ها روبرو خواهیم شد.

یکی از هیجان‌انگیزترین سریال‌های ترسناک سال‌های اخیر در حال تمدید است – می‌توانید در اینجا بدانید که چه زمانی و کجا می‌توانید فصل ۲ «از» را پخش کنید.

آیا غاز را دوست دارید؟ در ویدیوی ما نکاتی برای نکات برجسته ترسناک در سال 2023 پیدا خواهید کرد:

«از» درباره چیست؟