بهترین ریش تراش های برقی

این تیغ ​​ارزان است، برای اصلاح خوب است، با پوست بسیار مهربان است، استفاده از آن بسیار آسان است و دوام خوبی ارائه می دهد. با این حال، آزمایش کنندگان انتقاد می کنند که باتری را نمی توان تغییر داد. اگر پاره شد، می توانید تمام تیغ را دور بیندازید. اگر فکر می کنید که سازندگان دیگری مانند براون باتری را با قیمت 20 تا 30 یورو تعویض می کنند، باید فکر کنید.

ریش تراش برقی: این مبلغی است که با پول خود دریافت می کنید

ایستگاه های نظافت وسایل اضافی گران قیمتی هستند که همه به آنها نیاز ندارند. (منبع تصویر: قهوه ای)

این یک موضوع خسته کننده است، اما همچنین ارزش نگاهی به ماشین اصلاح برقی، باتری و نحوه تغییر آن را دارد. خبر بد: باتری را فقط در ماشین های اصلاح برقی Braun و Panasonic می توان تغییر داد. با تمام ارائه دهندگان دیگر، اگر باتری آن تمام شده باشد، می توانید تیغ را دور بیندازید. دلیل: سایر سازندگان باتری ها را چنان محکم جوش می دهند که حتی خدمات مشتری نمی تواند باتری را جایگزین کند.

پاناسونیک جایگزینی باتری برای ماشین های اصلاح برقی را ارائه می دهد. (منبع تصویر: پاناسونیک)
ریش تراش مرطوب و خشک پاناسونیک ES-LV6Q

تنها با 85 یورو لیاقت آن را دارد Braun Series 5 50-B1200s عنوان “خوب و ارزان”، زیرا با امتیاز کلی 1.7، دستگاه فقط از برنده آزمون عقب تر است. در مورد نوک قیمت نیز چیز زیادی برای انتقاد وجود ندارد، زیرا هنگام اصلاح عملکرد خوبی دارد، به آرامی روی پوست کار می کند، استفاده از آن بسیار آسان است و دوام خوبی را نشان می دهد.

ماشین اصلاح Braun Series 5 50-B1200s

کدام تیغ برقی خوب و ارزان است؟

ریش تراش ها نه تنها موهای صورت، بلکه زیر بغل، سینه، شکم و ناحیه صمیمی را نیز از بین می برند. سازندگان معمولاً پیوست های مناسبی را برای این کار ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک پیوست ویژه برای نوک قیمت Braun Series 5 50-B1200s وجود دارد.

پول در فوتبال گل می زند و در آزمون تیغ ​​برقی برنده می شود. از براون سری 9 پرو 9465 سی سی با میانگین قیمت آنلاین 550 یورو فروخته می شود، اما در حال حاضر با تخفیف 240 یورو در دسترس است. اما هنوز هم قیمت بالایی است. در عوض شما برنده آزمون را با بهترین عملکرد اصلاح دریافت می کنید. در عین حال، دستگاه با پنج عنصر اصلاح بر روی پوست بسیار ملایم است، استفاده از آن بسیار آسان است و همچنین باتری آن بیشترین دوام را دارد.

تیغ براون سری 9 9465 سی سی

بهترین ریش تراش های برقی کدامند؟

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/18 21:44

اوه، وقتی ریش تراش برقی هر مو را به صورت جداگانه بیرون می کشد، واقعا دردناک است. این همان چیزی است که برای مثال در Remington F9 Ultimate XF9000 رخ داد. در پایان آزمایش در جایگاه آخر قرار گرفت و رتبه کلی “ناکافی” را دریافت کرد زیرا تبلیغ می کرد که می توان از آن در حمام نیز استفاده کرد، اما در طول آزمایش غوطه وری آب وارد دستگاه شد. گروندیگ مدل MS 7640 نیز رتبه “ضعیف” را دریافت می کند زیرا سر اصلاح در حین تست سقوط می شکند.

خرید تیغ برقی: این تکنیک ها وجود دارد

ماشین اصلاح فیلیپس S7788/55

اتفاقاً اگر باتری معیوب باشد، کار روی کابل دیگر کار نمی کند. با براون و پاناسونیک فرق می‌کند: این دو سازنده هنوز باتری‌های جایگزین را هفت سال پس از پایان فروش در دسترس دارند. با 20 تا 40 یورو می توان آنها را با خدمات مشتری تعویض کرد. این برای محیط زیست خوب است و باید در هزینه شما نیز صرفه جویی کند.

ریش تراش های برقی: سرهای اصلاح تا این حد دوام می آورند

سر اصلاح برنده آزمون به عنوان بسیار ملایم با پوست ارزیابی شد. (منبع تصویر: قهوه ای)

اگر آن را خوب و ارزان می خواهید، نمی توانید با نکته قیمت براون اشتباه کنید. اگر می خواهید سر اصلاح چرخان داشته باشید، از فیلیپس استفاده کنید. اگر نمی خواهید در مورد تجهیزات مصالحه کنید و می خواهید عملکرد عالی داشته باشید، هیچ راهی برای دور زدن برنده آزمون وجود ندارد. در حال حاضر با تخفیف زیادی در دسترس است.

نکات صرفه جویی در مورد ماشین های اصلاح برقی

  • اصلاح روزانه نرم با چندین مدل امکان پذیر است. اگر از این به عنوان تنها معیار استفاده کنید، می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید و تجملات غیر ضروری را حذف کنید. با افزایش تعداد مدل‌ها، تولیدکنندگان لوکس‌تر و گران‌تر می‌شوند.
  • اگر شک دارید، باید بررسی کنید که آیا یک مدل باریک این کار را انجام می دهد یا خیر. از آنجایی که تمیز کردن منظم پس از استفاده دوام را افزایش می دهد، انجام این کار نیز باید آسان باشد. اگر تمایلی به انجام این کار ندارید، باید مدلی با ایستگاه نظافت انتخاب کنید.

اینگونه است که Stiftung Warentest تیغ های برقی را آزمایش می کند

وسایل اضافی هوشمند بخشی از آزمایش نبودند. (منبع تصویر: فیلیپس)

Stiftung Warentest یک تست استقامتی هفت ساله برای ریش تراش های برقی راه اندازی کرد و دستگاه ها را 2520 بار به مدت پنج دقیقه روشن کرد. یک غلتک سر اصلاح را با نیرویی مشابه نیرویی که هنگام اصلاح استفاده می شود فشار می دهد. نتیجه‌گیری: فویل‌های اصلاح بسیار بیشتر از آنچه سازنده‌ها تعیین کرده‌اند دوام می‌آورند. نکته ای از آزمایش کننده ها: به غریزه خود اعتماد کنید و فقط زمانی سر اصلاح را عوض کنید که دیگر به درستی بریده نشود یا شروع به کشیدن کند.

سؤالات متداول اصلاح کننده برقی: همه چیزهایی که باید به طور خلاصه بدانید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/19 ساعت 11:03 صبح

پایداری: تعویض باتری در تیغ برقی

براون و فیلیپس پیشتاز هستند. برنده آزمون گران قیمت Braun Series 9 Pro 9465cc با تمام شیکین ها است. برادر کوچک Braun Series 5 50-B1200s ارزان‌تر و تقریباً به همان اندازه خوب است، اگرچه شما باید مانند یک ایستگاه نظافت بدون تجملات کار کنید. اگر با چرخاندن سرهای اصلاح سوگند یاد می کنید، فیلیپس سری 7000 S7788/55 انتخاب خوبی است.

فیلیپس علاوه بر براون، از باسابقه ریش تراش های برقی نیز هست. از فیلیپس سری 7000 S7788/55 این توصیه برای هر کسی است که به دنبال دستگاهی با سر اصلاح چرخان است. اینجا هم پکیج کلی درسته با نمره 1.8. این دستگاه به طور خاص ریش 5 روزه را در آزمایش از بین برد.

ماشین اصلاح فیلیپس S7788/55

ریش تراش برقی برنده تست Braun Series 9 Pro 9465cc

برنده آزمون گران قیمت با لوازم جانبی زیادی همراه است. (منبع تصویر: قهوه ای)

محدوده قیمت ریش تراش های برقی بسیار زیاد است و از حدود 45 یورو تا 550 یورو متغیر است. نیمی از میدان آزمایش هنگام اصلاح نتیجه خوبی به دست آوردند، این همه چیز است. این مدل ها به ویژه در اصلاح روزانه خوب هستند، اما با ریش 5 روزه تقاضای آن بیشتر می شود. اما حتی در این رشته، اصلاح معمولا جواب می دهد، اما گاهی اوقات باید سرعت را کاهش دهید. تامین کنندگان برای موارد اضافی مانند ایستگاه های تمیز کردن، سر اصلاح متحرک و عمر باتری طولانی هزینه اضافی دریافت می کنند. برندهای معروف برتر از همه براون هستند، اما پاناسونیک و فیلیپس نیز دستگاه های خوبی در این آزمایش دارند. براون و فیلیپس بسیار ملایم روی پوست کار می کنند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

تراشیدن 30 درصد وزن داشت و محافظت از پوست نیز 30 درصد بود. برای این منظور هندلینگ دستگاه ها (20%) مورد آزمایش قرار گرفت و دوام (20%) دستگاه ها و سرهای اصلاح مورد ارزیابی قرار گرفت. یک آزمون طولانی مدت هفت سال استفاده روزانه برای اظهارات قابل اعتماد شبیه سازی شد. در نهایت آزمایش کنندگان دستگاه ها را از ارتفاع 80 سانتی متری به پایین پرتاب کردند. همه تیغ ها از این تست استقامت جان سالم به در نبردند.

تیغ های برقی: بازنده ها در آزمون

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/18 ساعت 7:42 بعد از ظهر

ریش تراش مرطوب و خشک پاناسونیک ES-LV6Q

در مقایسه با برنده آزمون، در مورد تجهیزات باید سازش هایی انجام دهید. به عنوان مثال، هیچ ایستگاه تمیزکاری وجود ندارد و باتری آنقدر دوام نمی آورد. اما این واقعاً هزینه اضافی را توجیه نمی کند، به خصوص که سری 5 در دست کمی سبک تر است.

توصیه ریش تراش های برقی با سر اصلاح چرخان

ریش تراش فیلیپس به عنوان مدلی با سرهای اصلاح چرخان توصیه می شود. (منبع تصویر: فیلیپس)

Stiftung Warentest توصیه می‌کند قبل از خرید چندین تیغ ​​برقی بگیرید و به سادگی بررسی کنید که دستگاه‌ها چه حسی در دست دارند. همچنین آن را روشن کنید و بررسی کنید که آیا صدای کار آزاردهنده است و آیا سر اصلاح باید سفت یا انعطاف پذیر باشد. اساساً دو روش برای اصلاح وجود دارد:

  • لرزش: براون از فویل های فلزی با سوراخ هایی در اندازه های مختلف برای سر اصلاح خود استفاده می کند. زیر این فویل‌ها، تیغه‌های قیچی موهایی که از بین می‌رود را می‌تراشند. مزایای این ریش تراش های ارتعاشی هنگام برش خطوط و در فضاهای تنگ مانند هنگام اصلاح زیر بینی است.
  • چرخشی: رقیب فیلیپس به سرهای اصلاح چرخان متکی است. به خوبی به برجستگی هایی مانند چانه و گردن می چسبد.

ریش تراش برقی را تمیز کنید

تمیز کردن منظم باعث افزایش دوام سرهای اصلاح می شود. (منبع تصویر: فیلیپس)
  • تمیز کردن منظم باعث افزایش دوام ریش تراش برقی می شود. این کار به صورت دستی در سه مرحله کار می کند: سر اصلاح را بیرون بکشید، کلش های باقی مانده را با یک برس بردارید و سپس برای مدت کوتاهی با آب بشویید. سه دستگاه گران قیمت در آزمایش یک ایستگاه تمیز کردن را ارائه می دهند. به طور خودکار سر اصلاح را تمیز می کند.
  • ایستگاه های نظافت باید با مایع پاک کننده مناسب پر شوند. در اینجا شما باید دوباره هزینه های اضافی 5 تا 10 یورو را برای سه ماه برنامه ریزی کنید.
مایع تمیز کننده ماشین اصلاح فیلیپس HQ200/50

دیشب یک قسمت نتفلیکس را خیلی زیاد تماشا کردید، اما صبح کمی دیرتر به آنجا رسیدم، سپس مراقب بچه‌ها بودم، سریع ایمیل‌ها را خواندید و پیراهن را اتو کردید؟ اگر دیگر نمی توانید خودتان را با یک ماشین اصلاح مرطوب تمیز کنید، می توانید از ماشین اصلاح برقی نیز استفاده کنید. بنابراین اگر با پوستی کاملاً صاف نباشد، کلش را خیلی سریعتر می‌کشید. خبر خوب: ریش تراش های برقی خوب و ارزانی در بازار وجود دارد.

این به احتمال زیاد در مورد قیمت Braun Series 5 50-B1200s صدق می کند که فقط 85 یورو قیمت دارد و در مجموع رتبه دوم را به خود اختصاص می دهد.



منبع

تیغ براون سری 9 9465 سی سی

ماشین اصلاح Braun Series 5 50-B1200s

جایی که تراشی وجود دارد، تراشه ها وجود دارد و در جایی که ریش تراش های برقی آزمایش می شوند، مو می ریزد. از طرف Stiftung Warentest، 48 مرد نیمی از صورت خود را با تیغ و نیمی دیگر را با دستگاه دیگری تراشیدند. ریش تراش های برقی علاوه بر آزمایش روزانه باید ریش های 5 روزه را نیز از بین می بردند.

ایستگاه نظافت یکی از برجسته ترین تجهیزات است. بنابراین اگر نمی خواهید خودتان تیغ ​​را تمیز کنید، این مدل به همراه یک کمک پاک کننده عملی ارائه می شود. آزمایش‌کنندگان اشاره می‌کنند که با هیچ مدل دیگری سریع‌تر اصلاح نزدیک انجام ندادند. چیز زیادی برای انتقاد وجود ندارد، به جز اینکه ریش تراش های مشابه خوبی برای پول بسیار کمتر وجود دارد.

تیپ قیمت ریش تراش برقی Braun Series 5 50-B1200s

نوک قیمت تمام چیزهایی را که برای اصلاح نزدیک نیاز دارید دارد. (منبع تصویر: قهوه ای)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/18 ساعت 7:14 بعد از ظهر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/09/19 ساعت 11:02 صبح

مایع تمیز کننده ماشین اصلاح فیلیپس HQ200/50

اگر نمی خواهید با ته ریش به مطب بروید اما صبح وقت زیادی ندارید، می توانید از تیغ برقی استفاده کنید. حتی در سال 2022، نتیجه به اندازه ریش تراش مرطوب نیست، اما گونه های صاف در حال حاضر با دستگاه هایی با قیمت کمتر از 100 یورو در دسترس هستند. Stiftung Warentest 12 ریش تراش برقی از برندهای بزرگ را آزمایش کرد که نیمی از آنها عملکرد خوبی داشتند. اما تیغ هایی هم وجود دارد که بهتر است آن ها را روی ریش خود نگذارید.

از کدام تیغ برقی می توانم برای ناحیه صمیمی استفاده کنم؟

Stiftung Warentest 12 ریش تراش برقی را آزمایش کرد (نسخه 10/2021). از نظر قیمت دستگاه ها فاصله زیادی با هم دارند، تا 550 یورو برای ریش ریش گفته می شود. اما از 45 یورو شروع می شود، بنابراین محدوده قیمت بسیار زیاد است. توجه داشته باشید که چه دستگاهی را خریداری می کنید، زیرا تفاوت کیفیت آن زیاد است. همچنین بستگی زیادی به این دارد که ریش تراش های برقی چه تجهیزاتی به همراه دارند، چقدر قوی و بادوام هستند.

تیغ برقی در آزمون: برنده در Stiftung Warentest

برنده امتحان نکته قیمت توصیه با سرهای اصلاح چرخان
تولید – محصول براون سری 9 پرو 9465 سی سی Braun Series 5 50-B1200s فیلیپس سری 7000 S7788/55
قیمت (تقریبا) 240 یورو (مدیا مارکت) 90 یورو (مدیا مارکت) 145 یورو (مدیا مارکت)
رتبه بندی خوب (درجه 1.6) خوب (1.7) خوب (1.8)
مزایای
  • بهترین عملکرد در تست اصلاح
  • بسیار ملایم روی پوست
  • استفاده بسیار آسان
  • بهترین در ماندگاری
  • ارزان و تقریباً به خوبی برنده آزمون
  • در اصلاح خوب است
  • بسیار ملایم روی پوست
  • استفاده بسیار آسان
  • ماندگاری خوب
  • نسبتا ارزان است
  • در اصلاح خوب است
  • بسیار ملایم روی پوست
  • استفاده بسیار آسان
  • ماندگاری خوب
معایب
  • می تواند سریع تر اصلاح کند
  • باتری قابل تعویض نیست
  • می تواند سریع تر اصلاح کند