بهترین ربات های خلاء از Miele، Roborock، Yeedi & Co.

نکته GIGA ما با ربات جاروبرقی شروع می کنیم Yeedi Vac 2 Pro (340 یورو، در آمازون ببینید). در آزمون ما، این ربات توانست مهارت های خود را مورد آزمایش قرار دهد: پس از به خاطر سپردن اتاق ها و موانع مختلف (تخت، کاناپه، صندوق امانات و غیره)، کار خود را به خوبی انجام می دهد. در حال حاضر پس از یک تور مکش آپارتمان است گرد و غبار، موی گربه، خرده های خاک گربه، خاک گلدان و موارد دیگر.

یک جاروبرقی رباتیک سفید رنگ از برند Yeedi روی یک کف چوبی کار می کند.
به لطف برس کناری، Yeedi Vac 2 Pro در هر گوشه ای قرار می گیرد (منبع تصویر: GIGA)

وقتی صحبت از لوازم خانگی به میان می آید، Miele نامی شناخته شده است. سازنده همچنین توانست خود را با روبات های خلاء نشان دهد: Der RX3 Scout HomeVision نه تنها با طرح مشکی و رزگلد آن یک چشم نواز شیک، بلکه برنده Stiftung Warentest با نمره “خوب (2.1)” است. اما قیمت آن نیز کمتر از 650 یورو است (به زحل مراجعه کنید).

معایب:

  • استفاده از برنامه نیاز به حساب مشتری دارد
  • تشخیص موانع با نقاط ضعف

Airrobo P20: ربات جاروبرقی جامد با پول کم

معایب:

  • … اما فقط با حساب مشتری
  • نقاط ضعف روی فرش

مزایای:

  • عملکرد تمیز کردن بسیار خوب در کف های سخت
  • کنترل از طریق برنامه و کنترل از راه دور

معایب:

  • عمر باتری کمی کمتر است
  • مشکلات جهت گیری گاه به گاه

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/12/2022 03:11

به گفته سازنده، در حداکثر کارایی، باتری در حالت عادی 100 دقیقه دوام می آورد 170 دقیقه. بنابراین حتی برای یک آپارتمان بزرگتر نیز کافی است. با این حال، Stiftung Warentest از این مدیریت انتقاد می کند. به خصوص تمیز کردن ظرف گرد و غبار و دستگاه کمی پیچیده است. از طرف دیگر، عملیات از طریق برنامه و کنترل از راه دور به خوبی انجام می شود.

Miele Scout RX3 (رزگلد مروارید) اکنون از 639.99 یورو در Saturn

برای اینکه ربات جاروبرقی مناسب خود را پیدا کنید، مهمترین سوال این است که دستگاه باید چه کاری انجام دهد. اساسا شما می توانید بین معمولی یکی را انتخاب کنید روبات های خلاء (فقط مکش) و ربات های جاروبرقی (دستگاه های ترکیبی که می توانند پاک کنند). ربات های پاک کننده خالص نیز وجود دارند، اما این ربات ها از نظر نسبت قیمت به کارایی ارزش چندانی ندارند. بنابراین در بررسی کلی ما دو ربات جاروبرقی و دو ربات جاروبرقی، از جمله برندگان آزمون Stiftung Warentest و مدلی که خودمان به طور گسترده آزمایش کرده‌ایم، پیدا خواهید کرد.

بهترین ربات های جاروبرقی 2022: همه مدل ها در یک نگاه

  • نکته GIGA از Yeedi Vac 2 Pro (340 یورو در آمازون) با عملکرد مکش و پاک کردن و باتری قوی خود متقاعد می شود.
  • نکته قیمت قیمت ربات جاروبرقی کمتر از 200 یورو است ایرروبو پی 20 (190 یورو در آمازون) یک جایگزین ارزان.
  • از Miele RX3 Scout HomeVision طبق گفته Stiftung Warentest، (650 یورو در Saturn) بهترین (و از نظر ما شیک ترین) ربات جاروبرقی است.
  • بهترین ربات جاروبرقی بود Roborock S6 MaxV (450 یورو در Notebooksbilliger.de) – و برای تمیز کردن هوشمند آن تحسین شده است.

Yeedi Vac 2 Pro: گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی مشکلی ندارند

با استفاده از وسایل خانگی مانند جاروبرقی و ربات های جاروبرقی، می توانید به سرعت خود را در محدوده وسیع گم کنید. به منظور انتخاب مناسب از بین محصولات متعدد، ما خود را بر اساس نتایج Stiftung Warentest قرار داده ایم – پیوندها در زیر لیست شده اند. تجربیات خود ما و امتیازات کاربران نیز بر انتخاب تأثیر می گذارد. دومی مفید است زیرا آنها بر اساس اعداد معیار و مقادیر آزمایشگاهی قضاوت نمی کنند، بلکه برداشت های فردی را منتقل می کنند. در مقاله ای جداگانه می توانید درباره نحوه برخورد ما در GIGA با توصیه ها و تست های محصول بیشتر بدانید.

صحبت از سطح شارژ: باتری دارای قدرت ماندگاری است. دستگاه به 74 درصد رسید و پس از 3 گشت و گذار در اتاق نشیمن من که در مجموع 45 دقیقه خوب طول کشید، سطح باتری همچنان روی 74 درصد بود. سازنده کل عمر باتری را 240 دقیقه عنوان می کند، به طوری که مصرف پس از بیش از 40 دقیقه امکان پذیر نیست. ممکن است این یک خطای نرم افزاری باشد. با این حال، یک ضعف واقعی، تشخیص موانع است. این دستگاه تکه های بزرگ مبلمان را تشخیص می دهد، اما همچنان هر از گاهی به پایه میز برخورد می کند. رانندگی در اطراف فرش همانطور که سازنده توضیح داده است نیز کارساز نبود. جاروبرقی بدون معطلی روی فرش من سوار شد – اما حداقل دوباره جاروبرقی گرفت.

Yeedi Vac 2 Pro (سفید) اکنون از 330.99 یورو در آمازون

شما یک جاروبرقی معمولی را ترجیح می دهید یا یک جارو شارژی؟ ما همچنین توصیه هایی برای شما داریم:

Miele RX3 Scout Home Vision: برنده آزمون در میان روبات های خلاء

به خصوص مکش کف سخت بسیار خوب است. این ربات حتی در خاک های سنگین هم متوقف نمی شود و می تواند بدون هیچ مشکلی وارد گوشه ها شود. از طرفی کار با فرش را کمی سخت تر می بیند.

مزایای:

  • تمیز کردن مرطوب و خشک متقاعد کننده در کف های سخت
  • باتری قوی
  • کنترل از طریق برنامه …

مزایای:

  • بی سر و صدا کار می کند
  • قدرت مکش خوب
  • کنترل از طریق برنامه و کنترل از راه دور

من در مورد عملکرد پاک کردن بسیار مشتاق بودم، زیرا حرکت نوسانی بلافاصله کف را خشک می کند، که تخته کف من با سپاسگزاری می پذیرد. علاوه بر این، Yeedi Vac 2 Pro می تواند با برس کناری خود به همه گوشه ها وارد شود. دستگاه با صدایی که خیلی زیاد نیست کار می کند و گهگاه به روز رسانی در مورد کار خود می دهد. تنظیمات زبان شما می توانید در برنامه Yeedi مرتبط ساختن این برای راه اندازی ضروری است. با این حال، برای استفاده از آن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از انجام تمام تنظیمات، می توانید به راحتی ربات جاروبرقی را از طریق برنامه از طریق راه اندازی WLAN کنترل کنید و برنامه هایی را برای جاروبرقی و پاک کردن تنظیم کنید. شما همچنین یک نمای کلی از ربات خود دارید، اینکه آیا در حال حاضر آفلاین است، وضعیت شارژ آن چگونه به نظر می رسد و غیره.

منابع استفاده شده: Stiftung Warentest (نسخه 05/2022)



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 11/11/2022 ساعت 8:56 بعد از ظهر

معایب:

  • نقاط ضعف روی فرش
  • رسیدگی گاهی اوقات پیچیده است

Roborock S6 MaxV: برنده آزمون در بین ربات های جاروبرقی

Stiftung Warentest همچنین نگاه دقیق تری به روبات های مختلف جاروبرقی انداخته است. در رده ای که می توانست Roborock S6 MaxV (450 یورو، به Notebooksbilliger.de مراجعه کنید) متقاعد کنید. او به ویژه برای عملکردهای پاک کردن نمره 1.9 دریافت کرد. همچنین روی کف های سخت کاملا تمیز می شود، اما با فرش و گوشه ها و لبه ها مشکل دارد.

ربات Roborock با جاروبرقی و تمیز کردن هوشمندانه موانع موجود در یک آپارتمان را تمیز می کند.
Roborock S6 MaxV به طور هوشمندانه از تمام موانع در حین تمیز کردن اجتناب می کند (منبع تصویر: سازنده)

یادداشت فعلی: ارزان بخرید – اما چه زمانی؟ تجربه نشان داده است که بهترین تخفیف برای روبات های خلاء در پایان سال است. روز مجردها در 11 نوامبر 2022 آغاز تجارت کریسمس است. از جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر 2022 و به دنبال آن مستقیماً Cyber ​​Monday در 28 نوامبر 2022 برگزار می شود.

در مبارزه روزانه با گرد و غبار، پرز و موی حیوانات، یک ربات جاروبرقی کمکی خوش‌آمد است. ما مدل‌های مختلف ماپ مکنده و مکنده را بررسی کرده‌ایم و 4 مورد دلخواه خود را به شما معرفی می‌کنیم.

به طور کلی می توانید یکی را انتخاب کنید 4 حالت تمیز کردن انتخاب کنید که، طبق بررسی های خرید، حتی می تواند با کثیفی های بزرگتر (مانند دانه های قهوه) مقابله کند. باتری به همراه یک مدت زمان 120 دقیقه به اندازه ییدی بالا است، اما برای گشت و گذار در آپارتمان کاملاً کافی است.

نکته قیمت اگر می خواهید یک ربات جاروبرقی برای خود تهیه کنید بدون اینکه خیلی عمیق در جیب خود فرو کنید، این درست است ایرروبو پی 20 یک انتخاب خوب در 190 یورو (مشاهده در آمازون). این ربات همچنین از طریق وای فای با اپلیکیشن مربوطه قابل اتصال و کنترل است و همچنین یک ریموت کنترل نیز وجود دارد.

تصویر یک سازنده از ربات جاروبرقی Airrobo P20 با برنامه و کنترل از راه دور.
Airrobo P20 با قیمت زیر 200 یورو کار خوبی انجام می دهد (منبع تصویر: سازنده)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/11/2022 21:11

در ویدیوی ما نکاتی را برای خرید ربات جاروبرقی به شما ارائه می دهیم:

بهترین ربات‌های خلاء 2022: توصیه‌ها را اینگونه انتخاب کردیم

مزایای:

  • کنترل راحت از طریق برنامه
  • باتری قوی
  • عملکرد تمیز کردن متقاعد کننده

اگر Roborock با حداکثر توان کار کند، باتری فقط 83 دقیقه دوام می آورد، طبق گفته سازنده، در استفاده معمولی باید این کار را انجام دهد. تا 180 دقیقه ایجاد کنید، به طوری که تنها مدل فوق از Yeedi در لیست ما پیشتاز است. مانند سایر مدل های انتخابی ما، می توانید Roborock S6 MaxV را از طریق برنامه کنترل کنید. با این حال، برای انجام تنظیمات مختلف شخصی، لازم است یک حساب مشتری مربوطه را دوباره باز کنید. دقت ربات در بررسی های خرید در Notebooksbilliger.de تحسین شده است: بدون ایجاد مشکل از موانع مختلف جلوگیری می کند و بنابراین کار خوب و کاملی را انجام می دهد.

به پیشنهاد در Notebooksbilliger.de

یکی از نکات انتقادی، جهت گیری است. به عنوان مثال، در بررسی ها، اشاره شده است که دستگاه همیشه بلافاصله راه خود را به ایستگاه شارژ پیدا نمی کند یا هر از چند گاهی گیر می کند، فقط سپس دوباره مناطقی را که قبلاً روی آن کار کرده است جاروبرقی بکشد. هر کسی که بتواند چشم خود را در اینجا ببندد، Airrobo P20 را دریافت خواهد کرد یک جایگزین ارزانکه با وجود همه چیز، کارش را خوب انجام می دهد.

Airrobo P20 (سیاه) اکنون از 179.98 یورو در آمازون