بهترین تنظیمات برای PS5، PS4 و Xbox

آخرین کاری که باید در دسته انجام دهید “Post Processing” “FidelityFX CAS Strength” را روی “On” تنظیم کنید و مقدار را روی 50 تنظیم کنید. قرار دادن. توضیحات بازی کمی گیج کننده است. این گزینه باعث می شود لبه ها در بازی بهتر به نظر برسند که به شما امکان می دهد جزئیات را روی نقشه بهتر ببینید.

در CoD Modern Warfare 2،
“FidelityFX CAS Strength” را روی “روشن” قرار دهید و مقدار را روی 50 تنظیم کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

میدان دید شما را تغییر می دهد

به همین ترتیب شما باید مقدار “L2/LT button zone dead” و “R2/RT button dead zone” را روی 0 تنظیم کنید. به طوری که در هنگام کار با ماشه های خود تاخیری نداشته باشید.

منطقه مرده را برای ماشه ها و استیک های شما در CoD MW 2 تغییر داد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
منطقه مرده را برای ماشه ها و چوب های شما تغییر می دهد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

برای مشاهده بیشتر این گزینه های گرافیکی را تغییر دهید

پس از آن شما باید مقدار “حداقل چوب چپ” و “حداقل چوب سمت راست” را کاهش دهید. با تنظیم پیش‌فرض، گاهی اوقات احساس می‌شود که «تأخیر ورودی» کوچکی وجود دارد. بنابراین آن را زمین بگذارید، اما به اندازه ای پایین بیاورید که درایفت خودکار چوب را دریافت نکنید.

گزینه “میدان دید سلاح” هنوز در نسخه بتا باگ است. به طور معمول اندازه اسلحه باید روی صفحه نمایش شما تغییر کند. اما مهم نیست که چه چیزی را تنظیم کنید، اسلحه همیشه یکسان به نظر می رسد. زمانی که CoD MW 2 عرضه نهایی شد، به شما خواهیم گفت که آیا باید این گزینه را در بازی نهایی تغییر دهید.

ترکیب صدا را برای شنیدن بهتر گام ها تغییر می دهد

برو به گزینه “گرافیک”. و به سمت دسته پس از پردازش قرار می دهد World Motion Blur و Weapon Motion Blur به خاموش. علاوه بر این، شما باید “صدای تصویر” به 0.00 و Depth of Field را روی Off تنظیم کنید.

این در واقع تنظیمات پیش فرض است، اما همچنان باید مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید “شکل Minimap” به مربع تنظیم می کند اگر آن را روی “گرد” تنظیم کنید، مینی مپ شما حدود 25٪ کوچکتر می شود، که شما را در یک نقطه ضعف بزرگ قرار می دهد. برو به تب “رابط ها”. و به پایین اسکرول کنید تا گزینه را ببینید.

مشاهده تأخیر سرور و از دست دادن بسته

بستر، زمینه:Windows PC، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X

یادداشت مهم: البته برخی از تنظیمات به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. لزوماً لازم نیست همه تنظیمات تغییر کنند. یک مثال خوب برای این موضوع میدان دید یا حساسیت چوب های شماست. چیزی به نام “بهترین تنظیمات” برای این دو گزینه وجود ندارد، زیرا آنها کاملاً به سلیقه شما بستگی دارند. علاوه بر این، تنظیمات مربوط به CoD Modern Warfare 2 Beta است. به محض انتشار بازی تیراندازی اول شخص، مقاله را به روز خواهیم کرد.

منطقه مرده (منطقه ورودی مرده) چوب ها و محرک های شما را بهینه می کند

گرافیک عالی همه خوب و خوب هستند، اما اغلب جایی در یک محیط رقابتی ندارند، زیرا می توانید جزئیات مهم را از دست بدهید. به خصوص در بازی های CoD که TTK (“زمان برای کشتن”) بسیار پایین است، هر جزئیات می تواند تفاوت بین تیراندازی و مرگ خود را ایجاد کند.

گزینه های Call of Duty: Modern Warfare 2 می توانند یک مزیت کوچک در بازی چند نفره به شما بدهند. در زیر بهترین تنظیمات را برای PS5، PS4 و Xbox One یا Series X|S به شما نشان می دهیم.

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022)