بهترین ترکیب راننده، کارت و گلایدر

رهایی:2017/04/28

البته، بهترین کارت ها فقط واقعا سریع هستند اگر تایرهای مناسب را انتخاب کنید از بهترین های این دسته است “کوچک (قرمز)” و “کوچک (فیروزه ای)”. سوم، شما یک گلایدر را انتخاب می کنید، اما تاثیر زیادی برای بهترین ترکیب ها ندارد. انتخاب به ترجیحات آرایشی شما واگذار شده است.

بهترین رانندگان و کارت ها در جایزه بزرگ و بازی آنلاین

به‌روزرسانی‌ها آهنگ‌های جدیدی را برای Mario Kart 8 به ارمغان می‌آورند، و همچنین متا را در اطراف بهترین ترکیب از درایورها، کارت‌ها و گلایدرها پرتاب می‌کند. ما بهترین تنظیمات را برای زمان‌های دور سریع به شما نشان می‌دهیم.

Mario Kart 8 Deluxe

به روز رسانی: بهترین راه اندازی موج پس از 4

برای بهترین ترکیب به یک کارت سریع و همچنین یک راننده مناسب نیاز دارید. بهترین وسایل نقلیه، که شما با کاراکترهای بالا ترکیب می کنید، بنابراین موارد زیر هستند (به ترتیب حروف الفبا):

  • دوچرخه کراس
  • اسکوتر مد
  • سوسک صنوبر
  • توالت رفتن
  • گالری PS
  • کارت نقطه
  • اسکوتر

موج چهارم مسیرها در اوایل مارس 2023 منتشر شد. از آن زمان به بعد بهترین تنظیمات جدید شامل ترکیب راننده و کارت نیز وجود داشته است. شخصیت های Buu Huu، Link و Rosalina بسیار سریع و محبوب هستند. می توانید یکی از این سه راننده را با ماشین خرس کوچک یا بچه گربه کانورتیبل ترکیب کنید.

برای ترکیب دوم می توانید از درایورهایی مانند دیزی یا هلو نیز استفاده کنید. اینها مقادیر مشابه Yoshi دارند و می توانند از یکی در اینجا استفاده کنند تقویت بیشتر مینی توربو بسیار مهم.

بهترین ترکیب رانندگان و کارت ها در تایم تریل

برخی از وسایل نقلیه هستند که به جای بیرون رفتن به سمت داخل حرکت می کنند. در پیست هایی با پیچ های به خصوص تنگ مانند تب شهر کوپا، ممکن است بتوانید از آنها برای به دست آوردن برتری استفاده کنید. اگر نمی دانید چگونه ماشین خود را در یک مسیر دشوار در حالت Time Trial راه اندازی کنید، همچنین می توانید بررسی کنید که رانندگان رکوردهای جهانی مربوطه از کدام تنظیمات استفاده می کنند.

اساساً باید توجه داشته باشید که مقادیر فردی وسایل نقلیه و مقادیر به طور قابل توجهی بین Mario Kart 8 (WiiU) و Mario Kart 8 Deluxe (Nintendo Switch) متفاوت است. سومین مرحله مینی توربو که با صدای بنفش قابل تشخیص است نیز با Mario Kart 8 Deluxe معرفی شد.، که بار دیگر اهمیت مینی توربو را افزایش می دهد. اگر با راهنماهای قدیمی‌تر مربوط به قبل از سال 2017 در وب مواجه شدید، فقط باید آنها را به میزان محدودی در نظر بگیرید.

حالا لاستیک های کوچک را زیر توالت ببندید و گلایدر هواپیمای کاغذی را به آن ببندید تا بهترین ترکیب ممکن را ایجاد کنید. از طرف دیگر، می توانید تنظیمات خوبی را با لوئیجی یا یوشی ایجاد کنید. در اینجا چند ترکیب سریع از رانندگان، کارت ها و گلایدرها آورده شده است:

  • لوئیجی در Inkstriker با لاستیک های کوچک (آبی) و هواپیمای کاغذی به عنوان یک گلایدر
  • یوشی در ماشین خرس کوچک با لاستیک های کوچک (آبی) و هواپیمای کاغذی به عنوان گلایدر

تنظیمات بازی من: من Mario Kart 8 Deluxe را روی Nintendo Switch OLED اجرا می کنم (آن را در آمازون بررسی کنید). برای کنترل بهتر کارت ها، من از یک کنترلر اصلی Nintendo Switch Pro استفاده می کنم (آن را در آمازون بررسی کنید)، که به طور کلی آن را یکی از بهترین گیم پدهای موجود می دانم. این کنسول به یک 55 اینچی LG 55UH7709 در ترکیب با بلندگوی Bose TV (مشاهده در آمازون) متصل است – قدرت زیادی دارد!

آماری که بازی نشان می دهد مقادیر مهمی را که در آن رانندگان و وسایل نقلیه گاهی اوقات تفاوت زیادی با یکدیگر دارند از دست داده است: علاوه بر سرعت در محیط های مختلف و در انواع مختلف زمین، این به خصوص ارزش بسیار مهم مینی توربو. تقریباً نشان می دهد که چه مدت باید دریفت کنید تا در هنگام پایان دریفت، مینی توربو را فعال کنید. می توانید مقدار مینی توربو را با استفاده از داده های شبکه تعیین کنید. جداول ارزشی مانند نمودار آماری MK8D Luigi_Fan2، در Mario Wiki یا Mario Kart 8 Deluxe Builder عالی می توانند در این مورد کمک کنند – در آنجا می توانید مقادیر تنظیمات مختلف راننده-ماشین را مقایسه کنید.

با بیش از 149000 ترکیب ممکن، رقیب سرسخت ماریو اغلب در جدول امتیازات ظاهر می شد. در اینجا چند مورد از سریع ترین ترکیب ها با و برای Wario آورده شده است:

  • Wario در کارتن نقطه ای با لاستیک های کوچک (“کوچک/قرمز”)
  • Wario در دوچرخه مسابقه با لاستیک های کوچک (“کوچک/قرمز”)
  • Wario در کارت طلایی با لاستیک های استاندارد یا لاستیک های کوچک (“کوچک/قرمز”)

هنگام انتخاب رانندگان و کارت ها باید به چه نکاتی توجه کنید