بنزین و گازوئیل حتی گران تر هستند: رانندگان باید با آن حساب کنند

می توانید با برنامه سوخت گیری ما در هزینه خود صرفه جویی کنید:

کارشناسان: قیمت CO2 باید به شدت افزایش یابد

از سال 2024، رانندگان ممکن است با افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در پمپ بنزین ها مواجه شوند. دلیل این امر افزایش احتمالی مالیات CO2 است. با این حال، باید دید که آیا واقعاً افزایش محسوسی در هزینه سوخت وجود خواهد داشت یا خیر.

سوخت گیری ممکن است به دلیل مالیات CO2 گران تر شود

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً قیمت CO2 به میزان قابل توجهی از سال 2024 بالاتر خواهد بود یا خیر. هنوز تصمیمی از این دست گرفته نشده است. گفته می شود که تا کنون پیشنهادی از سوی وزارت دارایی بوده است. به گفته کریستین لیندنر، وزیر دارایی فدرال، هیچ توافقی در مورد مالیات CO2 وجود ندارد.

برای رانندگان، این باید با هزینه های قابل توجهی بالاتر برای بنزین و دیزل احساس شود. با هزینه اضافی حدود 3.6 سنت برای هر لیتر بنزین و حدود 4 سنت برای هر لیتر گازوئیل با توجه به محاسبات اولیه باید انتظار داشت.

از سال 2021 یک مورد در آلمان وجود داشته است قیمت گذاری CO2، که بر سوخت نیز تأثیر می گذارد. این قیمت گذاری که معمولاً به عنوان مالیات CO2 نیز شناخته می شود، در واقع باید از 30 به 35 یورو به ازای هر تن انتشار دی اکسید کربن در سال جاری افزایش یابد. اما به دلیل جنگ تجاوزکارانه روسیه در اوکراین و افزایش ناگهانی قیمت انرژی، این کار انجام نشد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به گفته کارشناسان و دانشمندان آب و هوا، قیمت CO2 باید همچنان افزایش یابد تا آلمان می تواند به اهداف اقلیمی خود دست یابد. در مقایسه با امروز، انتشار CO2 باید 40 درصد کاهش یابد. بی طرفی آب و هوا هدف سال 2045 است.

بر اساس گزارش رسانه ها، افزایش قیمت CO2 در سال آینده جبران شود. برخلاف آنچه قبلاً در قانون تجارت انتشار سوخت برنامه ریزی شده بود، قیمت هر تن نباید به 35 یورو افزایش یابد، بلکه بلافاصله به 45 یورو افزایش یابد (منبع: Table.Media).