بنابراین می‌توانید نمایش زنده با ستاره‌های پخش کننده Trymacs و Amar را امروز بدون اشتراک ببینید

نمایش نبرد “هم تیمی ها” درباره این است که کدام دو نفر اراده قوی تر برای پیروزی و کدام دو را ثابت می کنند نمایش زنده در 6 می شروع ساعت 18 برای خودش برنده می شود تماشای زنده انحصاری جوین دوباره با این دو اتفاق می افتد ستارگان Twitch Trymacs و Amar به عنوان میزبان نکته برجسته: شما جریان را دنبال می کنید در Joyn کاملا رایگان – بدون اشتراک، بدون ثبت نام.

این نمایش توسط یک مجری فرقه مدیریت می شود استیون گاتجن و توسط Holger Pfandt نظر داده شد. شب پر از هیجان، اکشن و طنز خواهد بود زیرا “هم تیمی ها” مهارت های خود را در بازی ها نشان می دهند. شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا Trymacs و Amar می توانند در برابر حریفان خود مقاومت کنند و در پایان چه کسی برنده می شود منحصرا در Joyn یا در تاریخ 6 مه از ساعت 6 بعد از ظهر به صورت زنده در جریان رایگان تماشا کنید یا ضبط و سایر کلیپ های برجسته نمایش را در Joyn Mediatek در “Catch-Up” پس از آن تماشا کنید.



منبع بازی ها بین مهارت، اخلاق ورزشی و دانش متفاوت است، که در آن نامزدها باید مهارت های خود را ثابت کنند – و تماشاگران نیز می توانند در جریان زنده جوین در حدس زدن و تشویق کردن شرکت کنید. چالش ها عبارتند از:

  • اینستاگرام را حدس بزنید!: همسران باید اکانت اینستاگرام افراد خیالی را حدس بزنند.
  • در سر ورز دهید: یک بازیکن از هر تیم پنج دقیقه فرصت دارد تا ارقام مشخصی را از پلاستیک ساخته شود که هم تیمی باید حدس بزند.
  • مسابقه پیاده روی: به زوجین موضوعی داده می شود و باید بر اساس دو حدس آن را حدس بزنند.
  • نقل قول های فیلم: نقل قول های معروف دنیای فیلم را باید حدس زد.
  • تست هم تیمی: دو هم تیمی باید سعی کنند به سوالات پرسیده شده پاسخ یکسانی بدهند.

کارشناسان بقا به عنوان رقیب وارد عمل می شوند اتو کاراش، همچنین با نام ضد گلوله اتو با 420000 مشترک در YouTube شناخته می شود و ستاره نوا با 240000 مشترک در توییچ و تلاش برای میزبانی در کل 15 بازی مختلف ضرب و شتم کردن

پخش زنده Team Battle را در Joyn دنبال کنید

نامزدها چه کسانی هستند؟

منبع تصویر: Joyn

فرمت ویژه 2v2 در سراسر نمایش حفظ می شود و شرکت کنندگان باید به عنوان “هم تیمی” برای رسیدن به این هدف عمل کنند. جایزه 30000 یورویی برای یک هدف خوب برنده شدن تیمی که بعد از ده سوال بیشترین پاسخ صحیح را بدهد برنده بازی است.

پخش جریانی زنده یا پیگیری رایگان Teammates را تماشا کنید

ساعت 6 بعد از ظهر به شدت شروع می شود! اگر از طرفداران نمایش های مسابقه، اکشن و سرگرمی های زیاد هستید، باید نگاهی به دنباله «هم تیمی ها» در Joyn بیندازید. مسابقه استریمرها وارد یک دوئل تیمی جدید و هیجان انگیز با چهره های آشنا و جدید می شود – ما همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید و اینکه چگونه می توانید به صورت رایگان ملحق شوید را نشان می دهیم.

به عنوان پخش کننده پیشرو توییچ آلمان برای Fortnite، عمار روزانه برای محتوای تازه برای حدود 1.5 میلیون مشترک. Trymacs از سوی دیگر، او یک حرفه ای مطلق بازی محسوب می شود و به حدود 3300000 مشترک خود در Twitch نشان می دهد که چگونه با موفقیت بازی کنند.

منبع تصویر: Joyn