حتی اگر بلیط 9 یورویی موفقیت آمیز در نظر گرفته شود، نکات منفی دارد. اکنون انجمن صنعت شرکت های اتوبوس خصوصی هشداری صادر کرده است: فروش Flixbus and Co به شدت کاهش یافته است – و کسی دوست دارد در مورد جانشین احتمالی بلیط 9 یورویی صحبت کند.

فلیکس باس

به دلیل بلیط 9 یورویی: شرکت های اتوبوسرانی زنگ خطر را به صدا در می آورند

نه یورو بپردازید، با اتوبوس و قطار در سراسر آلمان سفر کنید: بلیط 9 یورویی ارزان، نسبتاً غیر اداری است و تاکنون موفقیت بزرگی برای مسافران داشته است. اگرچه اتوبوس ها و قطارها گاهی اوقات شلوغ می شوند، حداقل برخی از مسافران می توانند به دلیل قیمت پایین بلیط از این موضوع چشم پوشی کنند. اما یارانه موقت برای حمل و نقل عمومی محلی نیز مشکلاتی ایجاد می کند.

انجمن صنعت شرکت های اتوبوسرانی خصوصی از اعضای خود در مورد شماره مسافران سوال کرده است. طبق اظهارات خود، Flixbus و Co در ماه ژوئن هستند مسافران به طور قابل توجهی کمتر وارد شد. گفته می شود بیش از 70 درصد شرکت های مورد بررسی بیش از 60 درصد زیان دیده اند.

به گفته انجمن صنعت، هدف “بلیت حمل و نقل عمومی ارزان که توسط مالیات دهندگان تامین می شود” ترویج “وسایل حمل و نقل سازگار با محیط زیست” نباشد. مسافران یکدیگر را ببرند. در عوض، هدف مشترک ارتقای موفقیت آمیز حفاظت از آب و هوا و چرخش در ترافیک است.

انجمن صنعت خواستار جانشین احتمالی بلیط 9 یورویی است گنجاندن منافع خود. تلفات کنونی در تعداد مسافران ممکن است “نه مورد نظر و نه آرزوی سیاستمداران” باشد (منبع: اشپیگل).

هر آنچه که باید در مورد بلیط 9 یورویی بدانید:

بلیط 9 یورویی: بعد چی؟

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا مقررات جانشینی برای بلیط 9 یورویی وجود خواهد داشت یا خیر. در حال حاضر یارانه ادامه دارد در پایان ماه اوت. چندین انجمن حمل و نقل در حال حاضر برای یک راه حل سریع فشار می آورند. اولاف شولز، صدراعظم فدرال، کریستین لیندنر وزیر دارایی و دیگر سیاستمداران ارشد از ادامه یکپارچه انتقاد دارند.