به گفته مدیر عامل Flixbus، مردم به طور خاص در این کشور اغلب دارند بدون اتصال مستقیم به شهرهای بزرگ. در اینجا اتوبوس های مسافت طولانی اغلب تنها جایگزین ماشین هستند. درخواست های مشابهی از طرف Flixbus در ماه سپتامبر وجود داشت.
مبارزه برای جانشینی بلیت 9 یورویی ادامه دارد. اول از همه، بسیاری از سوالات پیچیده باید روشن شوند، به عنوان مثال در مورد شروع یا وسیله حمل و نقل. زیرا علاوه بر حمل و نقل محلی و منطقه ای بلیط 49 یورویی می تواند شامل اتوبوس های مسافت طولانی نیز باشد.
رئیس فلیکسباس: اتوبوسهای بینالمللی باید بخشی از بلیط 49 یورویی باشند.
با ترفندهای مناسب می توانید در خرید آنلاین نیز صرفه جویی کنید:
سیاستمداران باید با بلیط 49 یورویی عجله کنند
حداقل این چیزی است که بنیانگذار و مدیر عامل Flixbus آندره شوملین در ذهن دارد. Schwämmlein به FAZ توضیح داد: “بلیت 49 یورویی به درستی هدفش این است که جابجایی پایدار و مقرون به صرفه را برای هر چه بیشتر مردم در دسترس قرار دهد.” برای رئیس Flixbus، این همچنین به معنای سبز است اتوبوس های بین شهری باید بخشی از بلیط 49 یورویی شوند. از آنجا که اتوبوس های مسافت طولانی، به گفته شواملاین، از بین بردن شکاف بین حمل و نقل منطقه ای و راه دور.
جانشین بلیت 9 یورویی کم کم در حال شکل گیری است. اخیراً، سیاستمداران قبلاً بر روی قیمت توافق کرده اند: هزینه بلیط جدید پس انداز باید 49 یورو در ماه باشد. این پول در مقایسه با نسخه قبلی خود بسیار زیاد است. اگر بنیانگذار Flixbus راه خود را داشته باشد، بلیط 49 یورویی می تواند یک مزیت تعیین کننده باشد.

باید در هفته های آینده مشخص شود که آیا اتوبوس های بین شهری واقعاً بخشی از بلیط جدید 49 یورویی خواهند بود یا خیر. برای شروع به موقع در ابتدای سال، سیاستمداران باید به زودی تصمیمات نهایی را بگیرند تا شرکت های حمل و نقل بتوانند خود را با آن سازگار کنند و مثلاً ماشین های بلیط خود را تبدیل کنند. هیئت مدیره Flixbus در حال حاضر همچنان در حال مذاکره با دولت فدرال و ایالتی است تا از بلیت 49 یورویی خارج نشود.