طارق الوزیر وزیر حمل و نقل هسن گفت: «همه در هسن باید فرصت سفر با قیمت مقرون به صرفه را داشته باشند. عرضه بلیت 49 یورویی حداکثر در اردیبهشت ماه پیش بینی می شود. در صورت امکان، موبایل Hessenpass نیز باید با هم راه اندازی شود. گفته می شود که از قبل باید مذاکرات هماهنگی با شهرداری ها انجام شود.
به موازات بلیط 49 یورویی، هسه جایگزین ارزان تری را اعلام کرده است (منبع: FAZ). “موبایل Hessenpass” که به آن گفته می شود، باید هزینه 31 یورو در ماه و امکان سفر در سراسر ایالت فدرال را فراهم می کند. افراد کم درآمد و افراد آسیب دیده اجتماعی باید از حق استفاده از بلیط با نرخ ثابت برخوردار شوند. این شامل همه شهروندان هسیایی می شود که از مزایای شهروندی، کمک هزینه مسکن و یا کمک های اجتماعی برخوردار هستند. در حالتی که هستند حدود 520000 نفر.
بلیت 49 یورویی نوید دهنده عصر جدیدی در حمل و نقل محلی آلمان است. با این حال، منتقدان از قیمت بالا آزار میدهند: بهویژه افراد کم درآمد، طبق این اتهام، به سختی با بلیط آلمان راحت میشوند. بنابراین یک ایالت فدرال می خواهد جایگزین ارزان تری ایجاد کند.
پس از مدت ها رفت و برگشت، سیاستمداران بر سر جانشینی برای بلیط محبوب 9 یورویی توافق کردند: Deutschlandticket همچنین امکان سفرهای سراسری در حمل و نقل محلی و منطقه ای را فراهم می کند، اما با قیمت اولیه 49 یورو بیش از پنج برابر گران تر از بلیط هواپیما است. اصلی . به ویژه انجمن های اجتماعی از این بابت آشفته می شوند. در هسن با انتقادهای خود گوش باز می یابند.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
در سال 2023 شهروندان می توانند انتظار نوآوری های زیادی داشته باشند – Deutschlandticket تنها یکی از آنهاست:
رئیس منطقه ای DB: می تواند کرسی ها را افزایش دهد
جایگزین ارزانتر برای بلیط 49 یورویی، خبر خوبی برای افراد آسیبدیده اجتماعی است – حداقل در هسن. با این حال، کاربران حملونقل عمومی در سراسر آلمان نیز دلیلی برای خوشحالی دارند: رئیس DB Regio اخیراً نگرانیها مبنی بر اینکه معرفی بلیط 49 یورویی ممکن است با از دست دادن راحتی همراه باشد را برطرف کرد. در کلان شهرها، که بیشترین تقاضا را انتظار می رود، می توان تعداد صندلی ها را نیز افزایش داد.