گالری عکس را شروع کنید(19 تصویر)

این تا کنون برای بلیط 49 یورویی مشخص است:

  • پیشنهاد کی شروع میشه؟ در حال حاضر هنوز مشخص نیست که بلیط 49 یورویی چه زمانی در دسترس خواهد بود. به گفته صدراعظم شولز، باید “در اسرع وقت” معرفی شود. شروع برای ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است، اما شروع از اول مارس 2023 نیز به دلیل هزینه بالای اجرا قابل تصور است.
  • قیمت ماهیانه است. سناتور حمل و نقل برلین، بتینا جاراش، از پیشنهادی سرسام آور حمایت می کند تا بلیط برای افرادی که توانایی پرداخت 49 یورو در ماه را ندارند نیز در دسترس باشد (منبع: Tagesspiegel.de).
  • بلیط کجا باید معتبر باشد؟ مانند بلیط 9 یورویی، باید برای تمام سفرهای حمل و نقل عمومی محلی در سراسر آلمان معتبر باشد. به عنوان مثال می توانید از آن برای سفر با قطارهای منطقه ای دویچه بان و همچنین در اتوبوس های معمولی، مترو و سایر وسایل حمل و نقل در ترافیک شهری استفاده کنید. بلیط برای سفرهای طولانی مدت اعتبار نخواهد داشت. بنابراین نمی توانید از آن برای سفر با ICE یا IC استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که آیا امکان استفاده از Flixbus و Flixtrain وجود خواهد داشت یا خیر. با این حال، مسئولین فلیکس‌باس می‌خواهند که این شرکت درگیر شود، در غیر این صورت یک نقطه ضعف رقابتی وجود خواهد داشت.
  • بلیط به این صورت است راه حل “بدون کاغذ”. اعلام کرد. بنابراین نباید هیچ بلیط چاپی وجود داشته باشد که بتوانید آن را از دستگاه بیرون بکشید. این دقیقاً به چه معناست هنوز مشخص نیست. به عنوان مثال، می تواند یک باشد نسخه دیجیتال آن را از طریق برنامه نشان دهید. همچنین یکی کارت پلاستیکی قابل تصور است این اطمینان است که گواهینامه رانندگی بدون مانع خواهد بود و، به عنوان مثال، سالمندان بدون تجربه گوشی های هوشمند توسط یک نوع صرفا دیجیتال (منبع: WDR) مستثنی نخواهند شد.
  • از کجا می توانید بلیط 49 یورویی را خریداری کنید؟ از آنجایی که قرار است یک نوع بدون کاغذ وجود داشته باشد، فروش در ماشین فروش تقریبا غیرممکن است. می توانید آن را به صورت آنلاین، در برنامه ها و در مراکز انجمن های حمل و نقل خریداری کنید. با این حال، هنوز هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد.
  • در مورد اشتراک بلیط های موجود چطور؟ هنوز برای پاسخ در این مورد زود است. مانند بلیت 9 یورویی یا بلیت 29 یورویی در برلین، باید دوباره به راه حلی برسد که در آن اشتراک موجود ادامه یابد و مابه التفاوت بازپرداخت شود. اطلاعات از ارائه دهنده مربوطه اشتراک سفر وی در دسترس خواهد بود.
  • آیا می توانید یک دوچرخه با خود ببرید؟ که هنوز در نهایت مشخص نشده است. باشگاه دوچرخه “ADFC” از شما می خواهد که آن را به صورت رایگان با خود ببرید (منبع: Merkur.de). با بلیط 9 یورویی، اما شما اجازه نداشتید دوچرخه را به صورت رایگان با خود ببرید، بلکه باید یک بلیط اضافی رزرو کنید.
  • می تواند یک مدل جایگزین و ارزان تر برای دانشجویان، کارآموزان و دانش آموزان وجود داشته باشد.

بلیط 49 یورویی: آیا قابل انتقال است؟ تا کی باید معتبر باشه؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.