بلیت “49 یورو” هنوز به عنوان جانشین رسمی بلیط 9 یورویی که در سپتامبر منقضی شده بود، به طور کامل رسمی نشده است. اگرچه دولت های فدرال و ایالتی در مورد “سریع ترین معرفی ممکن” توافق کرده اند، بسیاری از تاریخ های کلیدی هنوز مشخص نشده اند.
جانشینی برای بلیت 9 یورویی ماه ها مورد بررسی قرار گرفته است. یک راه حل کم کم در حال ظهور است. وزرای حمل و نقل فدرال و ایالتی بر سر بلیط «49 یورو» به توافق رسیده اند. بلیط چه زمانی باید در دسترس باشد، کجا معتبر است و “دیوچلند بلیط” چگونه کار می کند؟
قیمت 49 یورو در ابتدا برای سال اول برنامه ریزی شده است. سپس می خواهید دوباره دور هم جمع شوید. افزایش مرتبط با تورم را نمی توان رد کرد.
گواهینامه رانندگی باید شخصی شده و بنابراین قابل انتقال نیست. شما نمی توانید به سادگی بلیط را به شخص دیگری بدهید تا از آن استفاده کند. مشخص نیست که آیا مقررات حمل و نقل برای مسافران وجود خواهد داشت یا خیر.
بلیط باید مشابه بلیط 29 یورویی در برلین باشد در مدل اشتراکی برای اجرا پس شما بخرید هر ماه یک بلیط جدید نیست، اما خلیج اشتراک با مدت. اما این باید ماهانه اعلام کردr باشد وزیر حملونقل NRW، کریشر، «پیشنهاد آزمایشی تا حد امکان» را میخواهد تا مجبور نباشید فوراً اشتراک سالانه بلیط را دریافت کنید.
بلیط 49 یورویی چقدر باید اعتبار داشته باشد؟ مدل بلیط 49 یورویی باید حداقل طی 2 سال آینده توبه ارائه شده است. سپس پیشنهاد بررسی می شود تا برای ادامه احتمالی برنامه ریزی شود.
دولت های فدرال و ایالتی باید به طور مشترک هزینه بلیط آلمان را تامین کنند. گفته می شود که هزینه ها حدود سه میلیارد یورو در سال است.