بلیط آلمان برای رانندگان: طرح مضحک FDP برای آینده

رهبری FDP با “برنامه طرفدار خودرو” موافقت کرد. این برنامه برای تسهیل دسترسی به داخل شهرها در نظر گرفته شده است و همچنین به جای قطار و حمل و نقل عمومی دارای یک نوع پاس آلمان برای رانندگان است. پول نقد خیلی طول نمی کشد تا برسد.

بلیط آلمان برای رانندگان: قیمت ثابت پارکینگ برای کل کشور

“برنامه طرفدار خودرو” حزب دمکرات آزاد تهیه شده است. رهبری حزب این طرح را تصویب کرد. جذاب‌تر کردن دوباره شهرهای داخلی – از هر چیزی که هستی ترافیک بیشتر ماشین تضمین شده است.

این اساساً کاری است که شهرها باید انجام دهند پارکینگ رایگان نمایش می دهد. این کاملاً مورد استقبال قرار نگرفت، اما به عنوان یک پیشنهاد مصالحه، لیبرال‌ها بلافاصله جایگزینی برای پیشنهاد عمدی تحریک‌آمیز ارائه کردند: قیمت ثابت برای پارکینگ در سراسر آلمان بر اساس مدل Deutschlandticket.

ما به سیاست ضد خودرویی نیاز نداریم. دبیرکل حزب دموکراتیک آزاد، بیژن جیر سرایی توضیح داد. در عوض، مقاله فعلی عنوان شده است: “Timeline for the Future – Car Policy” (منبع: ZDF).

اتصال

همچنین شامل خواسته هایی است که نه تنها رانندگان را هدف قرار می دهد، بلکه به وضوح علیه سایر کاربران جاده ها معطوف می شود. از جمله در آینده، مسیرهای دوچرخه سواری کمتر باید آماده شود مناطق عابر پیاده کمتر می دهد. بر اساس طرح حزب دمکرات آزاد، هر دو کار تنها با مشارکت مستقیم شهروندان امکان پذیر خواهد بود.

پیشروی FDP

گیر سرای گفت که طرح FDP به وضوح به عنوان یک پیشنهاد متقابل برای موضع حزب سبز طراحی شده است، حتی قبل از تصویب سند. بر این اساس، در ائتلاف موافقت چندانی وجود ندارد.

آنها همچنین باید پیاده، دوچرخه یا وسایل نقلیه عمومی سفر کنند مردم “می توانند خوب و ایمن حرکت کنند” استفان گلبهار، سخنگوی سیاست حمل و نقل حزب سبز در بوندستاگ می گوید. در این زمینه، او همچنین به «باز بودن فناوری» اشاره می‌کند که مخالفان خودروهای الکتریکی معمولاً مانع آن می‌شوند.

به گفته شهردار هانوفر، Bilet Unai (حزب سبز)، “این تصور غلط خطرناک وجود دارد که افزایش ترافیک خودروها باعث ایجاد قدرت اقتصادی بیشتر در مراکز شهرها می شود.” “سیاست فقط خودرو به معنای خطر برای سایت و خرده فروشی است.” Unai اخیراً در هانوفر شکست خورده است، جایی که مرکز شهر تا حد زیادی بدون خودرو شده است.

حزب دمکرات آزاد صدای شلیک را نشنید

تنها چیزی که می توان گفت که تا حدودی در مورد طرح FDP خیرخواهانه است این است: احزاب سیاسی باید این کار را انجام دهند. حساب معرفی. باید مشخص باشد که FDP چیست، زیرا: اگر کسی نداند، هیچ کس نمی تواند رأی دهد.

صرف نظر از این، لیبرال ها با «نقشه راه آینده» رهبری همه را به عهده می گیرند. لغزش با این حال می توان آن را پیدا کرد. اگر با خودتان روراست باشید، برای دانستن این که: ترجیح می‌دهید زمان را کجا بگذرانید، مشکل زیادی نخواهید داشت؟ در مرکز شهر با ارتباط خوب، با مغازه‌ها، کافه‌ها و پارک‌ها؟ یا ترجیح می‌دهید در پارکینگ آسفالتی با درهای بهم خورده، موتورهای خروشان، و مخصوصاً این روزها، گرمای راکد بین فلز و کروم احاطه شده باشید؟

دلیل قابل فهمی وجود ندارد که چرا خودروهای بیشتر باید زیباتر باشند، اما مهمتر از همه – همچنین از نقطه نظر FDP – شهرهای داخلی سود بیشتری دارند باید نگران باشی این کالا از امروز در فروشگاه ها موجود است. مشتریان حداقل گزینه های مشابهی برای رسیدن به شهرها دارند. حتی کسانی که از حومه شهر می آیند معمولاً می توانند به راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی در حومه شهرهای بزرگ تغییر مسیر دهند استرس را از مراکز شهری که در حال حاضر مملو از اتومبیل هستند، دور کنید.

خودروهای الکترونیکی یا موتورهای احتراقی، اینها نیز بخشی از سؤالاتی است که توسط پیشنهاد FDP پرسیده می شود:

کدام ارزان تر است: موتورهای احتراقی یا خودروهای الکتریکی؟ ADAC محاسبات را انجام می دهد

منبع