بلیت 49 یورویی شکست خورده است؟ بلیط Saver یک هدف بزرگ را از دست می دهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بلیط 49 یورویی حدود دو ماه در دسترس است. موفقیت به خودی خود صحبت می کند: میلیون ها آلمانی قبلاً بلیط سیور را خریداری کرده اند. با این حال، اولین تراز میان‌دوره‌ای بدون قید و شرط مثبت نیست. از قضا، Deutschlandticket به وضوح یکی از مهم ترین گل ها را از دست داد.

بلیت 49 یورویی دو هدف دارد: در زمان تورم بی سابقه و گرانی انرژی، باید به شهروندان کمک مالی کند. از سوی دیگر، آلمانی ها باید انگیزه داشته باشند تا از خودروها به وسایل حمل و نقل عمومی روی آورند و در نتیجه آب و هوا را تسکین دهند. این دقیقا همان جایی است که به نظر می رسد در حال حاضر گیر کرده است.

بلیط 49 یورویی: حفاظت از محیط زیست و آب و هوا در خرید نقشی ندارد

فقط 18 درصد از پاسخ دهندگان به عنوان دلیل خرید اعلام شده است، از Deutschlandticket آگاه است تمایل به اجتناب از رانندگی (منبع: VDV). دو برابر بیشتر (36 درصد) قیمت پایین یا صرفه جویی در هزینه را دلیلی برای خرید عنوان می کنند.

رایج ترین دلیلی که با خرید بلیط آلمان مخالفت می کند کمبود تقاضا است. 41 درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که از آن به اندازه کافی استفاده نخواهند کرد و بنابراین ارزش آن را نخواهد داشت.

فقط 6 درصد از پاسخ دهندگان نشان داد که در حال حاضر هستند 49 یورو در ماه نمی تواند بپردازد. 11 درصد دیگر از افراد مورد بررسی احساس کردند که قیمت بلیت بسیار بالاست.

با فاصله در جایگاه 1 دروغ می گوید اما اعتبار سراسری از بلیط 49 یورویی 41 درصد از افراد مورد بررسی این موضوع را دلیل خرید خود عنوان کردند.

شاید اگر بلیط 49 یورویی در فرانسه نیز معتبر باشد، این موضوع تغییر کند.

این را یک نظرسنجی نماینده انجمن شرکت های حمل و نقل آلمان (VDV) نشان می دهد. اگر چه تا کنون ۱۱ میلیون نفر بلیت ۴۹ یورویی را خریداری کردند، اما دلایل خرید بسیار متفاوت است – و آب و هوا حداکثر نقش فرعی ایفا می کند.

نه تنها با Deutschlandticket می توانید در پول خود صرفه جویی کنید:

بلیط آلمان فقط برای یک اقلیت بسیار گران است

از قبل خیلی بودند بحث در مورد قیمت از Deutschlandticket که به طور قابل توجهی بالاتر از نسخه قبلی خود (بلیت 9 یورو) است. وقتی صحبت از دلایلی می شود که چرا تصمیم به خرید بلیط 49 یورویی گرفتید، قیمت به سختی نقشی بازی می کند.