بلندگو، دستگاه سینمای خانگی و شرکت با قیمت مناسب

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/10/28 ساعت 8:26 ب.ظ

از جمله این مثلا مجموعه سرگرمی Sonos One SL Arc 5.0 با 979 یورو کاهش یافته است به جای 1397 یورو. با این مجموعه یک نوار صوتی قدرتمند Sonos Arc به همراه دو بلندگوی WiFi برای صدای فراگیر 5.0 در خانه خود دریافت می کنید.

مجموعه سرگرمی Sonos One SL Arc 5.0

متناوبا، از سوی دیگر شما در مجموع 717 یورو پس انداز می کنید با سینمای خانگی Sonos که در حال تنظیم است. به جای 2246 یورو، این مجموعه را با نوار صوتی، دو بلندگو و یک ساب ووفر شیک تنها با قیمت 1529 یورو دریافت می کنید. نسل سوم Sonos Sub را می توان به طور یکپارچه در تنظیمات شما ادغام کرد و همچنین می تواند از طریق برنامه Sonos به صورت مرکزی کنترل شود. دو درایور تعبیه شده برای لغو نیرو، باس پویا را تضمین می کنند. در مقایسه با مجموعه سرگرمی، مجموعه سینمای خانگی برای کسانی که می خواهند از سیستم صوتی خود بهره بیشتری ببرند و حس واقعی سینما را دریافت کنند، ارزشمند است. با معامله قلع و قمع فعلی، علاوه بر آن، یک معامله عالی دریافت می کنید.

مجموعه سینمای خانگی Sonos One SL Arc 5.1

تجارب صوتی لازم را ارائه دهید ده توییتر، ووفر و درایور میان رده و همچنین یکی بازی واقعی (برای iOS) و عملکرد چند اتاقه – ایده آل برای تلویزیون، موسیقی، فیلم، ورزش یا جلسات بازی همهجانبه. علاوه بر این، Sonos Arc Soundbar را می توان مستقیماً به Amazon Alexa و Google Assistant متصل کرد کنترل با صدا. بلندگوهای Sonos One SL نیز با Apple Airplay 2 سازگار هستند. همچنین می‌توانید باس و تریبل را به‌صورت جداگانه تنظیم کنید یا صداهای بلند را با استفاده از حالت شب کاهش دهید، در حالی که صداهای آرام همزمان تقویت می‌شوند.

Sonos برای مدت محدودی در تینک معامله می‌کند

به جای 2246 یورو RRP: مجموعه سینمای خانگی Sonos One SL Arc 5.1 با نوار صوتی، دو بلندگوی WiFi و ساب ووفر Sonos برای احساس سینما در خانه.

بلندگوها، نوارهای صوتی یا کل سینمای خانگی و مجموعه‌های سرگرمی – اکنون می‌توانید در tink از Sonos قیمت‌های عالی برای مدت زمان محدودی تضمین کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که کدام معاملات ارزش ویژه ای دارند و چگونه می توانید حتی بیشتر از آن صرفه جویی کنید.

سونو

علاوه بر این دو مجموعه، تینک بسته‌ها و دستگاه‌های ارزشمند دیگری نیز در فروش فلش دارد. تمام معاملات Sonos را می توانید مستقیماً در صفحه پیشنهاد زیر و در اینجا با یک نگاه پیدا کنید:

صرفه جویی اضافی در تینک – ابزارهای گرمایش هوشمند اکنون در فروش هستند

چه برای شب فیلم هالووین آینده، چه برای پخش سریال یا بیس غنی با آهنگ های مورد علاقه خود: اگر صدای عالی می خواهید، اکنون می توانید تنظیمات را در خانه تنظیم کنید. Sonos سال‌هاست که با سیستم بلندگوی هوشمند خود با کیفیت فوق‌العاده، راه‌اندازی ساده و مهم‌تر از همه طراحی نجیب قانع‌کننده بوده است. تا 30.10 اکنون می‌توانید حتی در سیستم‌های صوتی و دستگاه‌های مختلف Sonos attink ذخیره کنید.

به همه پیشنهادات Sonos در tink

مجموعه سرگرمی Sonos One SL Arc 5.0

مجموعه سینمای خانگی Sonos One SL Arc 5.1

علاوه بر پیشنهادات Sonos، tink در حال حاضر تعدادی ابزار و دستگاه های هوشمند نیز در فروش دارد که می توانید از آنها برای صرفه جویی در هزینه های گرمایش استفاده کنید. به عنوان بخشی از در روزهای کم مصرف تا 45 درصد صرفه جویی کنید روی پنل های خورشیدی و ترموستات های هوشمند رادیاتوری از تادو، بوش و سایر برندها. همه معاملات را می توان مستقیماً در تینک یافت.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/10/28 ساعت 8:35 ب.ظ

Sonos بیشتر در یک نگاه ارائه می دهد

به جای 1397 یورو RRP: مجموعه سرگرمی Sonos One SL Arc 5.0 با نوار صوتی و دو بلندگوی WLAN، پشتیبانی از Trueplay و Multiroom و همچنین کنترل صوتی از طریق Alexa و Google Assistant.