فقط نیمی از مشتریان Sparkasse از بانکداری آنلاین استفاده می کنند
اگر اینطور نیست، یک شخص غیرمجاز به حساب کاربری دسترسی دارد. برای اقدامات ایمنی، در صورت علاقه روی لینک زیر کلیک کنیداطلاعات شخصی خود را در آنجا “تأیید” کنند.
دلداری کوچک برای بانک پس انداز: فقط نیمی از تقریباً 50 میلیون مشتری آن از بانکداری آنلاین استفاده می کنند. بنابراین حتی با پیچیده ترین روش های کلاهبرداری، هدف مجرمان محدود است. تا سال 2026، بانک پس انداز می خواهد تعداد مشتریان بانکداری آنلاین را به 35 میلیون افزایش دهد.
به عنوان مثال، در موضوع ایمیل ها، صحبت از “حفاظت از خریدار برای خرید آنلاین شما” وجود دارد. به مشتریان Sparkasse اطلاع داده می شود که تلاشی برای برداشت 1100 یورو در خارج از کشور صورت گرفته است که بر حساب خود آنها تأثیر می گذارد (منبع: Sparkasse).
بازی موش و گربه بین Sparkasse و جنایتکاران وارد دور جدیدی می شود. پس از اینکه کلاهبرداران اخیراً به تماسها برای به دام انداختن مشتریان بیاحتیاطی بانک پسانداز اعتماد کردند، تیم اضطراری رایانهای بانک پسانداز اکنون در مورد یکی از این افراد هشدار داده است. ایمیل تقلبی.
بهانه حمایت از خریدار: ایمیل های تقلبی مشتریان Sparkasse را به دام می کشاند
پس از اینکه کلاهبرداری مشخص شد تیم اورژانس رایانه ای بانک های پس انداز در مورد چنین ایمیل هایی هشدار می دهد. اگر مشتریان Sparkasse قبلاً داده های خود را در سایت های فیشینگ وارد کرده اند، باید با Sparkasse تماس بگیرند تا دسترسی بانکی آنلاین آنها مسدود شود.
زیر شنل حمایت از خریدار یا دسترسی افراد غیرمجاز، مشتریان بانک های پس انداز باید به دام کشیده شوند.
کلاهبرداران به طور مداوم از ترفندهای جدید برای دسترسی به حساب های مشتریان Sparkasse استفاده می کنند. جدیدترین کلاهبرداری به ویژه جعلی است: به بهانه حمایت از خریدار، قربانیان قرار است به یک وب سایت فیشینگ مراجعه کنند تا داده های دسترسی خود را در آنجا وارد کنند. هرکسی که چنین ایمیلی دریافت می کند باید فورا اقدام کند.