بعد از 13 سال دوباره در حال و هوای بازی Assassin’s Creed هستم


با بازی Assassin’s Creed Mirage، یوبی سافت می خواهد به ریشه های این برند بازگردد. تا به حال فکر می کردم فقط روابط عمومی است. اما صحنه های نشان داده شده در آخرین Ubisoft Forward در واقع به من امید می دهد. بعد از 13 سال بالاخره در حال و هوای بازی Assassin’s Creed جدید هستم!

قاتلان عقیده

تفسیری از رابرت کوهلیک

Assassin’s Creed Mirage: مخفی کاری بیشتر، کمتر مزخرفات دنیای باز

یک دنیای بازی غول پیکر، یک فهرست جستجوی بی پایان و سیستم های نقش آفرینی و غارت ارزان که هیچ کس به آن نیاز ندارد. من اعتراف می کنم: حتی اگر چند قسمت اخیر Assassin’s Creed، Origins، Odyssey و Valhalla را بازی کرده باشم – آنها واقعاً من را منفجر نکردند. و اگر در آن زمان آن را با هم اتاقی خود بازی نکرده بودم، احتمالاً بعد از چند ساعت دوباره آن را حذف می کردم.

در واقع، من از زمان Assassin’s Creed Brotherhood منتظر قسمت جدیدی از این مجموعه نبودم. با این حال، پس از 13 سال وقفه از سرخوشی، یوبی سافت اکنون موفق شده است که به سختی می توانم منتظر انتشار Assassin’s Creeds جدید باشم.

تا الان بهش شک داشتم کل “ما می خواهیم با میراژ به اصول اولیه برگردیم” به نظرم آمد بعد از حرفهای ناب روابط عمومی. و تریلر گیم پلی منتشر شده امید کمی به من داد – زیرا مطابق با نامش نبود. در ویدئوی دو دقیقه ای به سختی صحنه های واقعی بازی وجود داشت.

بهتر است عکسی از «تریلر گیم پلی» گفته شده برای خود تهیه کنید:

تریلر بازی Assassin’s Creed Mirage: Gameplay

با این حال، همه اینها با ارائه در Ubisoft Forward تغییر کرد. برای اولین بار، یوبی سافت یک ماموریت کوچک از Assassin’s Creed Mirage را به نمایش می گذارد – برش نخورده و بدون حاشیه. فقط گیم پلی و این چیزی بود که باید به آن افتخار کرد. چون بلافاصله یاد زمان دو قسمت اول Assassin Creed افتادم.

به جای اینکه کورکورانه وارد انبوهی از دشمنان شوید و از توانایی های ویژه مافوق بشری استفاده کنید تا در عرض چند ثانیه آنها را به مغز انسان تبدیل کنید. به نظر می رسد میراژ تمرکز خود را بر مخفی کاری بازگردانده است. در نقش باسیم، مکان‌هایی را که می‌خواهم به آنها نفوذ کنم را جستجو می‌کنم، تا جایی که ممکن است بی‌صدا و بدون توجه نگهبانان را بیرون می‌آورم و فقط زمانی که کار سخت می‌شود شمشیرم را می‌گیرم.

فقط پنج ابزار مختلف در دسترس باسیم هستند – از جمله یک لوله دمنده برای شلیک دارت های آرام بخش، خنجرهای مرگبار پرتاب کننده و بمب های دودزا، که با آن می توانم موقتاً دشمنان را کور کنم. کمتر گاهی اوقات بیشتر است. با این حال، برنامه ریزی قبلی ترورهای زنجیره ای برای Assassin’s Creed کاملاً جدید است. مانند Splinter Cell Conviction، من می توانم چندین دشمن را از قبل تگ کنم و سپس به طور خودکار آنها را یکی پس از دیگری بکشم.

در نهایت، یوبی سافت یک ویدیوی گیم پلی مناسب از Assassin’s Creed Mirage نیز دارد:

خلاصه داستان بازی Assassin’s Creed Mirage: Gameplay

Assassin’s Creed Mirage دوباره بیشتر به پارکور متکی است

بعد از اتمام کار، پاهایم را بلند می کنم و سعی می کنم هر چه سریعتر زمینی را به دست بیاورم. یوبی سافت در مقایسه با پیشینیان مستقیم خود دوباره می درخشد تمرکز بیشتر روی عنصر پارکور گذاشته اند. هر گوشه شهر شما را دعوت می کند که به پشت بام بروید تا هر چه سریعتر از A به B برسید و خطوط دید را قطع کنید. به نظر می رسد زمانی که من از Eivor برای علامت گذاری مقصد جستجوی خود روی نقشه استفاده می کنم و سپس به اسبم اجازه می دهم تا دقایقی با خلبان خودکار در مناظر مناظر خود سوار شود، در حالی که هنوز جفتی پیدا می کنم، گذشته است.

علاوه بر این، Basim اکنون می تواند با برخی از اشیاء در خیابان ها در حالی که تحت تعقیب است تعامل داشته باشد. تا آنها را در راه تعقیب کنندگان خود بیندازد. وقتی دشمنان مرا از دست می دهند، به سادگی در میان جمعیت قرار می گیرم.

شناسایی، دزدکی، حمله مرگبار و سپس فرار – این چیزی است که یک Assassin’s Creed کلاسیک باید برای من احساس کند. و به نظر می رسد میراژ دقیقاً همین را به من ارائه می دهد. برخی از مکانیک‌هایی که فکر می‌کنم غیرضروری هستند، احتمالاً هنوز راه خود را به بازی باز خواهند یافت – مانند تلاش‌های تکرارشونده برای کشاورزی پول و مواد. اما تا زمانی که بتوانم با خیال راحت آنها را بدون ترس نادیده بگیرم تیغه پنهان من به یک خلال دندان تبدیل می شود، اگر مرتب آنها را ارتقا ندهم، می توانم با آن زندگی کنم.

بعد از 13 سال، من واقعاً مشتاقانه منتظر Assassin’s Creed بعدی هستم. ماجراجویی جدید باسیم – من دیوانه نیستم – را پیش خرید نمی کنم، اما این یکی 12 اکتبر به هر حال آن را با قرمز در تقویم خود علامت می زنم.



منبع