بزرگترین مزیت خودروهای برقی در آستانه است

به طور سنتی، خودروهای الکترونیکی مدرن گرانتر از موتورهای احتراقی مشابه هستند. اما آنها برای مدت طولانی در ایستگاه شارژ ارزان تر بودند. Stefan Gerwens، رئیس ترافیک در ADAC، می گوید: با افزایش قیمت برق، در دراز مدت در ایستگاه شارژ نیز گران می شود.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

قیمت ارزان برق یکی از مزیت های بزرگ خودروهای الکترونیکی بود:

رئیس VDA: برای خودروهای الکترونیکی به برق بیشتری نیاز داریم

این نیز به این دلیل است که صاحبان خودروهای الکترونیکی گزینه های مختلفی برای دسترسی به برق دارند. اگر سیستم خورشیدی برای شارژ خودروی الکترونیکی خود دارید، همچنان می توانید با قیمت های بی نظیر رانندگی کنید. از سوی دیگر، اگر به شارژ عمومی وابسته باشید، شارژ گران‌تر خواهد بود و الف خودروی الکترونیکی “کمی کمتر جذاب”.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

رانندگان با برق یا سوخت های فسیلی چه چیزی می توانند ارزان تر استفاده کنند؟ در زمان‌هایی که قیمت‌ها تقریباً در همه جا بالا می‌روند، این سؤال به نظر تمسخر می‌آید. چه چیزی ارزانتر است؟ اینطوری مناسب تر به نظر می رسد. هنوز به گفته ADAC، پاسخ به این سوال دیگر چندان آسان نیست.

Gerwens در یک کنفرانس مطبوعاتی ADAC درباره پایان تخفیف مخزن گفت: «مقایسه در مورد اینکه آیا خودروی الکتریکی قطعاً گزینه ارزان‌تری است یا خیر» «در حال حاضر سخت‌تر است». شما در حال حاضر می توانید به طور کلی نمی توان گفت که آیا تصمیم برای یک خودروی الکترونیکی ارزشمند است یا خیر.

Ströer Media Brands GmbH

Stroer Media Brands GmbH

مشکلی که قیمت بالای برق به ویژه برای خودروهای برقی به همراه دارد، نه تنها در ADAC شناسایی شده است. ما نگران هزینه های برق هستیم. هیلدگارد مولر، رئیس انجمن صنایع خودروسازی آلمان (VDA) می‌گوید: او هشدار می دهد که برق مورد نیاز برای تحرک الکترونیکی نمی تواند تنها از آلمان تامین شود. صنعت خودروسازی نگران افزایش حرکت الکتریکی است.



منبع

از این گذشته، از آنجایی که بسیاری از رانندگان خودروهای الکترونیکی به هر حال از کارت شارژ برای پرداخت استفاده می کنند، زمان بیشتری طول می کشد تا قیمت های بالای برق به ایستگاه شارژ برسد. تعرفه ها اغلب در پس زمینه در آنجا اجرا می شوند، که به مشتریان در وضعیت فعلی الف ثبات قیمت طولانی تری ارائه دهد.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
خودروهای الکترونیکی باید جایگزین بهتری برای بنزین و گازوئیل، به ویژه خودروهای ارزان‌تر باشند. تاکنون، این محاسبه تنها هنگام مقایسه قیمت‌ها بین پمپ‌های بنزین و جایگاه‌های شارژ انجام شده است. آن زمان به پایان رسیده است: یک متخصص ADAC معتقد است که در حال حاضر نمی توان تعیین کرد که کدام درایو ارزان تر است.

ADAC در مورد موتورهای احتراقی در مقابل خودروهای الکترونیکی: دیگر نمی توان گفت کدام ارزان تر است