بزرگترین خودروساز آلمان باید تصمیمات ناخوشایندی بگیرد

این بیشتر صادق است زیرا مارک های چینی مدت هاست که فقط در بازار داخلی خود غوغا نمی کنند. مثال فعلی BYD: موفق ترین تولیدکننده خودروهای الکترونیکی از چین قبلاً با چندین مدل در آلمان شروع به کار کرده است. این مدل به زودی دنبال خواهد شد Seal یک چالش واقعی برای تولید کنندگان قدیمی است.

با این حال، VW همچنین باید اطمینان حاصل کند که مشتریانی که خودروهای الکتریکی از ولفسبورگ می خواهند. در چین، مردم اکنون می خواهند این کار را انجام دهند با کارشناسان نرم افزار محلی همکاری کنید. به عنوان مثال، گفته می شود که مذاکرات با هواوی ادامه دارد. این گروه فناوری که به عنوان تولید کننده تلفن همراه شناخته می شود، در حال حاضر راه حل های نرم افزاری را برای سایر خودروسازان ارائه می دهد.

هیچ یک از خودروسازان بزرگ نمی توانند رقابت چینی را نادیده بگیرند:

در نهایت، بار دیگر تمرکز بر برند فولکس واگن است. او باید موقعیت خود را نسبت به سایر برندهای گروه با شدت بیشتری نشان می دهد. برای بسیاری، واضح است که آنها از چه چیزی حمایت می کنند: پورشه عملکرد غیر قابل انطباق ارائه می دهد، آئودی مشتریانی را هدف قرار می دهد که خواسته های بالاتری دارند. Seat یا Cupra خودروهای برقی امروزی را برای مشتریان جوان شیک‌دوست می‌سازد، در حالی که اشکودا این پکیج همه جانبه را برای مشتریان آگاه‌تر از قیمت ارائه می‌کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در چین، BYD نیز یکی دارد حتی نسخه جذاب تر از مهر ارائه شده، که از هر چیزی که فولکس واگن، تسلا یا ب ام و تاکنون توانسته اند ارائه دهند برتری دارد: یک خودروی الکتریکی با برد 700 کیلومتر با قیمتی معادل کمتر از 25000 یورو. VW نمی خواهد محدودیت قیمت جادویی را تا سال 2025 با ID.2 بشکند. با این حال، به نظر می رسد بسیار محافظه کارانه تر با وعده های محدوده خود.

اما حتی با وجود ماشین های فروخته شده، پول زیادی باید دوباره وارد شود، در غیر این صورت تمام صرفه جویی به هیچ چیز کمک نمی کند. برابری قیمت بین موتورهای احتراقی، که هنوز بخش بزرگی از سود فولکس‌واگن را تولید می‌کنند، و خودروهای الکتریکی دور از دسترس است. مدیر مالی گروه، آرنو آنتلیتز، اکنون این انتظار را دارد در سال 2025، اولین خودروهای الکترونیکی به اندازه موتورهای احتراقی درآمد خواهند داشت. (منبع: Automotive News Europe). پیش از این، فولکس‌واگن یک تا دو سال قبل را هدف قرار داده بود.

فولکس واگن و نرم افزار: بالاخره کی همه چیز درست می شود؟

در طبقه متوسط، ممکن است در آینده با همان پول بیشتر در اشکودا وجود داشته باشد یا تجهیزاتی که به همان اندازه با قیمت کمتری خوب باشند. در همین حال، VW ID.7 جدید در سطح ممتاز در آب های آئودی پرپیچ و خم می شود. فقط در پورشه برند VW ماهیگیری نمی کند.

نباید مشاغل در فولکس واگن کاهش یابد، آیا آن[نامیدهمیشودبااینوجود،درسالهایآیندهبایدتعدادکارکنانکمتریوجودداشتهباشداگرمی‌خواهیدهردوراباهمترکیبکنید،بایدباعثشودفولکس‌واگندیگرپست‌هایخودراپرنکند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

این 700 کیلومتر با توجه به ارزش CLTC چینی هرگز در واقعیت به Seal نرسید. اما سوال این است: استاندارد WLTP در آینده چقدر ارزش خواهد داشت، هرچه خودروهای الکترونیکی چینی در جاده‌های این کشور بیشتر شوند؟

بین کوپرا و آئودی: فولکس‌واگن در آینده چه چیزی را نشان می‌دهد؟

فولکس واگن یک نهاد در صنعت خودروسازی است و دهه‌هاست که وجود دارد. با این حال، این به تنهایی موفقیت آینده را تضمین نمی کند. با رقابت جدی فزاینده چین، اما همچنین مشکلات خانگی، فولکس‌واگن اکنون باید مسیر درستی را طی کند. چیزهای زیادی برای ولفسبورگ در خطر است.

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط آلمان به قیمت 49 یورو در اتوبوس و قطار – همه اینها ما را از دو جهت حرکت می دهد. و چه چیز دیگری از نظر تحرک اتفاق افتاده است؟

فولکس‌واگن هنوز دقیقاً اعلام نکرده است که برنامه ریاضت اقتصادی چگونه باید باشد. تنها قطعیت تاکنون این است که سالانه 3 میلیارد یورو کمتر هزینه می شود. با این کار، شفر می خواهد دوباره حاشیه سود را به 6.5 درصد افزایش دهد. آنها باید برای دریافت جریان کافی باشند راه های دشوار تهدید رکود، قیمت های بالا و چالش های ژئوپلیتیکی با خیال راحت از آن عبور می کند.

این طرح فولکس‌واگن از این جهت شگفت‌انگیز است که شرکت مستقر در ولفسبورگ در واقع می‌خواهد از نرم‌افزار خود استفاده کند. با این حال، بخش Cariad در حال شروع بدی است. پست های مدیریتی اخیرا رد و بدل شد. نتایج به صورت تمام شده است نرم افزار بیا بالای آن دیر شده و از نظر کیفیت چیزهای زیادی را رها می کند.

با این حال، به ویژه برای مشتریان چینی، این نرم افزار اکنون تقریباً به قلب یک خودرو تبدیل شده است. اگر این کار نکرد، خودرو کمتر و کمتر گزینه ای است. مانند دیگر سازندگان آلمانی و بین المللی، فولکس واگن باید راه حلی بیابد حداقل به برندهای چینی برس تا بتوانم تا حدودی، این همکاری ها نیز تاییدی است که فولکس واگن واقعا نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.

رقابت سخت چین: وقتی صحبت از خودروهای الکتریکی می شود، فولکس واگن و شرکت باید سخت فشار بیاورند

سال های سرنوشت سازی برای فولکس واگن در پیش است. این موفقیت در هنگام تغییر به خودروهای الکتریکی به هیچ وجه تضمین شده نیست. توماس شافر، که ریاست برند فولکس واگن را به عنوان مدیرعامل بر عهده دارد، این را نیز می داند. او اکنون می‌خواهد برند حجمی، سرآمد گروه فولکس‌واگن را مناسب کند.

فولکس‌واگن باید عمل کند: شفر می‌خواهد اقدامات کاهش هزینه را در خودروساز اجرا کند

فولکس واگن معمولا در مرکز قرار دارد. اما آنچه که ولفسبورگ برای آن ایستاده است به طور فزاینده ای نامشخص است. با ID.2 به زودی یک وسیله نقلیه الکتریکی نسبتاً ارزان در سطح پایه وجود خواهد داشت. اما به اندازه Cupra Raval معمولی نیست.

بنابراین جای تعجب نیست که پرچمدار واقعی گروه ولفسبورگ نیاز به بازنگری دارد. مسئولان می خواهند اولین برنامه ها را در خرداد ماه ارائه کنند و در ماه های بعد عملی کنند. کنجکاو هستم ببینم برنده همیشگی آلمان در میان خودروسازان تا کجا پیش خواهد رفت می تواند – یا می خواهد – دوباره اختراع کند.