این بیشتر صادق است زیرا مارک های چینی مدت هاست که فقط در بازار داخلی خود غوغا نمی کنند. مثال فعلی BYD: موفق ترین تولیدکننده خودروهای الکترونیکی از چین قبلاً با چندین مدل در آلمان شروع به کار کرده است. این مدل به زودی دنبال خواهد شد Seal یک چالش واقعی برای تولید کنندگان قدیمی است.
با این حال، VW همچنین باید اطمینان حاصل کند که مشتریانی که خودروهای الکتریکی از ولفسبورگ می خواهند. در چین، مردم اکنون می خواهند این کار را انجام دهند با کارشناسان نرم افزار محلی همکاری کنید. به عنوان مثال، گفته می شود که مذاکرات با هواوی ادامه دارد. این گروه فناوری که به عنوان تولید کننده تلفن همراه شناخته می شود، در حال حاضر راه حل های نرم افزاری را برای سایر خودروسازان ارائه می دهد.
هیچ یک از خودروسازان بزرگ نمی توانند رقابت چینی را نادیده بگیرند:
در نهایت، بار دیگر تمرکز بر برند فولکس واگن است. او باید موقعیت خود را نسبت به سایر برندهای گروه با شدت بیشتری نشان می دهد. برای بسیاری، واضح است که آنها از چه چیزی حمایت می کنند: پورشه عملکرد غیر قابل انطباق ارائه می دهد، آئودی مشتریانی را هدف قرار می دهد که خواسته های بالاتری دارند. Seat یا Cupra خودروهای برقی امروزی را برای مشتریان جوان شیکدوست میسازد، در حالی که اشکودا این پکیج همه جانبه را برای مشتریان آگاهتر از قیمت ارائه میکند.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
در چین، BYD نیز یکی دارد حتی نسخه جذاب تر از مهر ارائه شده، که از هر چیزی که فولکس واگن، تسلا یا ب ام و تاکنون توانسته اند ارائه دهند برتری دارد: یک خودروی الکتریکی با برد 700 کیلومتر با قیمتی معادل کمتر از 25000 یورو. VW نمی خواهد محدودیت قیمت جادویی را تا سال 2025 با ID.2 بشکند. با این حال، به نظر می رسد بسیار محافظه کارانه تر با وعده های محدوده خود.
اما حتی با وجود ماشین های فروخته شده، پول زیادی باید دوباره وارد شود، در غیر این صورت تمام صرفه جویی به هیچ چیز کمک نمی کند. برابری قیمت بین موتورهای احتراقی، که هنوز بخش بزرگی از سود فولکسواگن را تولید میکنند، و خودروهای الکتریکی دور از دسترس است. مدیر مالی گروه، آرنو آنتلیتز، اکنون این انتظار را دارد در سال 2025، اولین خودروهای الکترونیکی به اندازه موتورهای احتراقی درآمد خواهند داشت. (منبع: Automotive News Europe). پیش از این، فولکسواگن یک تا دو سال قبل را هدف قرار داده بود.
فولکس واگن و نرم افزار: بالاخره کی همه چیز درست می شود؟
در طبقه متوسط، ممکن است در آینده با همان پول بیشتر در اشکودا وجود داشته باشد یا تجهیزاتی که به همان اندازه با قیمت کمتری خوب باشند. در همین حال، VW ID.7 جدید در سطح ممتاز در آب های آئودی پرپیچ و خم می شود. فقط در پورشه برند VW ماهیگیری نمی کند.
نباید مشاغل در فولکس واگن کاهش یابد، آیا آن[نامیدهمیشودبااینوجود،درسالهایآیندهبایدتعدادکارکنانکمتریوجودداشتهباشداگرمیخواهیدهردوراباهمترکیبکنید،بایدباعثشودفولکسواگندیگرپستهایخودراپرنکند
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA