تمام تعرفه های ارائه شده توسط MegaSIM با نرخ ثابت تمام شبکه و پیامک ارائه می شود. بنابراین، حجم داده های گنجانده شده و سرعت انتقال، نکات تعیین کننده برای تصمیم گیری شما هستند. از نظر ما، تعرفه با ارزش ترین است 40 گیگابایت حجم داده و یکی سرعت انتقال بالا 225 مگابیت بر ثانیه برای 19.99 یورو در ماه. با تعرفه نامحدود، سرعت انتقال به 10 مگابیت بر ثانیه محدود می شود. بنابراین، این پیشنهاد برای همه کسانی که ارزش دارد حجم داده LTE تا حد امکان ارزان است نیاز دارید و لزوماً نمی خواهید ویدیوهای HD یا 4K را در حال حرکت پخش کنید. با این حال، سرعت انتقال ارائه شده در تعرفه نامحدود باید برای گشت و گذار معمولی و استفاده از برنامه هایی مانند واتس اپ و اینستاگرام کافی باشد.

مزیت دیگر مگاسیم: همه تعرفه ها هستند ماهانه قابل لغو و با گذشت زمان، به عنوان مثال. ب. بعد از 24 ماه، گران تر نیست. تمامی تعرفه ها هستند بدون داده های خودکار – پس از اتمام حجم داده، هیچ بسته داده دیگری برای شما رزرو نمی شود، بلکه فقط سرعت به سرعت GPRS کاهش می یابد. متأسفانه LTE در تعرفه نامحدود است محدود به 10 مگابیت بر ثانیه، که باید برای رفتار استفاده عادی کاملاً کافی باشد. اگر این سرعت برای شما خیلی کم است، می توانید از تعرفه نیز استفاده کنید 40 گیگابایت و 225 مگابایت بر ثانیه LTE با همین قیمت کتاب. ما در اینجا مهمترین جزئیات تعرفه را برای شما خلاصه کرده ایم.

معاملات تعرفه در MegaSIM: همه جزئیات در یک نگاه

تعرفه اسمارت نامحدود رایگان LTE سبز 20 گیگابایت LTE سبز 40 گیگابایت LTE سبز 120 گیگابایت
حجم داده نامحدود 20 گیگابایت 40 گیگابایت 120 گیگابایت
هزینه پایه در ماه 19.99 یورو 14.99 یورو 19.99 یورو 24.99 یورو
سرعت LTE تا 10 مگابیت بر ثانیه LTE تا 225 مگابیت بر ثانیه
نرخ ثابت Allnet/SMS مشمول
رومینگ اتحادیه اروپا مشمول
دوره اطلاع رسانی 1 ماه
قیمت اتصال 9.99 یورو
Volte آره
تماس WiFi آره

آیا به یک قرارداد تلفن همراه جدید با حجم داده زیاد نیاز دارید؟ سپس باید نگاهی به MegaSIM بیندازید. در آنجا مجموعه ای از چهار تعرفه قوی را با قیمت پس انداز دریافت می کنید که به صورت ماهانه نیز در دسترس هستند. ما تمام جزئیات مهم را برای شما خلاصه کرده ایم.

MegaSIM: حجم داده مگا با قیمت مقرون به صرفه

می توانید آن را از تخفیف موبایل MegaSIM که متعلق به Freenet است تهیه کنید داده های فراوان در o2شبکه با قیمت مقرون به صرفه (به پیشنهاد MegaSIM مراجعه کنید). یکی همه نت و اس ام اس نرخ ثابت همچنین با این قیمت پایین در تمامی تعرفه ها گنجانده شده است. برای موج سوار مکررکسانی که دوست دارند تماس تلفنی برقرار کنند، این پیشنهادات به ویژه ارزشمند هستند.