برند ارزان قیمت خودروسازان آلمانی را می داند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع داچیا بهار در ویدیو ارائه شده است

بدون لوح تمیز: داچیا ترجیح می دهد برای تعویض خودروهای الکترونیکی وقت بگذارد

آخرین بار داچیا اسپرینگ الکتریک را که از آن زمان کمی به روز شده است به نمایش گذاشت:

اگر در مورد کاهش انتشارات آب و هوایی جدی هستید، «باید اضافه وزن قابل قبول نیست این فلسفه ای است که ما با اسپرینگ که 975 کیلوگرم وزن دارد نشان می دهیم و همچنان پشت سر خواهیم ایستاد.» اسپرینگ الکتریک تا اینجای کار است تنها خودروی تمام برقی داچیا و احتمالا برای مدتی همینطور باقی خواهد ماند.

استدلال مارتینت خیلی برایش مفید است، اما داچیا در مورد هر کاری که فکر می‌کنند ماشین‌های خودش انجام می‌دهد درست نیست. بنابراین عجله ای برای روی آوردن به خودروهای برقی به دلیل هزینه های بالا و برند آن وجود ندارد دقیقاً برای نمرات خوب در تست تصادف EuroNCAP شناخته نشده است. اما بهار اخیراً مقام اول را در GreenNCAP به دست آورد – همچنین به دلیل وزن کم. اخیراً، داچیا BMW و شرکت نیز مدل های اشتراکی خود را هدف قرار داده اند.

با نگاهی به جاده های آلمان، به نظر می رسد تنها یک راه برای خودروهای الکترونیکی وجود دارد. اما داچیا آن را متفاوت می بیند. این برند ارزان قیمت بی‌ام‌و، مرسدس و شرکت را در مسیر اشتباه با استرومرن خود محکوم می‌کند. کاری که سازندگان آلمانی با مدل های خود انجام می دهند برای یک مدیر داچیا “دیوانگی” است.

«جنون» در خودروهای برقی: مدیر داچیا اتهامات جدی را به رقبا وارد می کند

وقتی صحبت از رقابت برای نام‌های بزرگ صنعت خودروسازی مانند BMW و مرسدس به میان می‌آید، داچیا دقیقاً آن چیزی نیست که به آن فکر می‌کنید. اما خاویر مارتینت، معاون فروش داچیا، به طور غیرمستقیم اتهامات جدی را علیه آنها مطرح می کند: «این بی معنی است. آن است دیوانگی که به مردم اجازه می دهند خودروهای دو تا سه تنی بسازندتوسط یک نفر استفاده می شود و کمی بیش از 50 کیلومتر در روز رانندگی می کند» (منبع: Autocar).

مانند بسیاری از مدل های دیگر خود، داچیا در فصل بهار از هر چیزی که زائد می داند صرف نظر می کند. نتیجه خودروهایی است که عمدتاً مقرون به صرفه هستند، اما راحتی زیادی نیز ندارند. اما از نظر مارتینت، نیازی به آن هم ندارد: «این خودرویی است که به طور متوسط ​​40 کیلومتر در روز با سرعت متوسط ​​تقریبا 30 کیلومتر در ساعت رانندگی می کند. وجود دارد بدون نیاز به باتری بزرگ و سنگین و موتور قدرتمند.»