برندهای دیجیتال مدت بیشتری معتبر می مانند

رامونا پاپ، عضو هیئت مدیره vzbv، از اینکه دویچه پست اجازه ندارد عمر مفید برندهای دیجیتال را طبق دادگاه عالی منطقه ای محدود کند، خوشحال است. بر این اساس، وجود دارد “دلیل قابل فهمی وجود ندارد که چرا تمبر پست سیار باید از نظر اعتبار با تمبر پستی آنالوگ متفاوت باشد.

پس از درخواست تجدیدنظر این شرکت، دوباره در دادگاه عالی منطقه ای کلن شکست خورد. در نتیجه، رویکرد دویچه پست یک “ضرر غیر منطقی برای مشتری“. سنای مسئول نیز اجازه دادخواهی به دادگاه فدرال دادگستری را نداد.

شاکی از حکم علیه دویچه پست خشنود است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

طبق معمول طبق قانون فروش از راه دور (FernAbsG)، خریداران می توانند یک کد استفاده نشده را ظرف 14 روز لغو کنند و پس از آن پول خود را پس خواهند گرفت. با این حال، دویچه پست معنای این مقررات را به روش خود تفسیر کرد و به طور خودکار تمام تمبرهای موبایلی را که بیش از دو هفته از عمرشان گذشته بود – صرف نظر از استفاده یا عدم استفاده – منقضی کرد. این شرکت همچنین بازپرداخت قیمت خرید را در هر صورت رد کرد.

به گفته دادگاه عالی منطقه ای کلن، “یک ضرر غیر منطقی برای مشتری”

اگر می خواهید بسته ها را ارسال کنید، می توانید ارائه دهندگان خدمات مختلفی را برای انجام این کار استخدام کنید. در این ویدیو می توانید دریابید که خدمات بسته بندی رایج در این کشور در مقایسه با آن چگونه انجام می شود.

دویچه پست لغو و استفاده از تمبرهای دیجیتال را پس از 14 روز رد کرد

دویچه پست از پاییز 2020 استفاده از تمبرهای موبایل را به مشتریان خود پیشنهاد داده است. از آن زمان، با پرداخت هزینه پست می توان یک کد هشت رقمی را به عنوان تمبر دیجیتال از طریق اپلیکیشن Post & DHL خریداری کرد. روی نامه ای که باید همراه با رشته کاراکتر «#PORTO» ارسال شود، نوشته شده است، جایگزین تمبر پستی کلاسیک می شود.

از دیدگاه آنها، این چیزی جز مصرف کننده پسند است. بالاخره وجود دارد “دلایل زیادی برای عدم استفاده از تمبر در دوره دو هفته ای وجود دارد.

در اوایل دسامبر 2022، دادگاه منطقه ای کلن بند مرتبط در شرایط و ضوابط عمومی گروه مستقر در بن را در نتیجه شکایت vzbv (انجمن فدرال سازمان های مصرف کننده) بی اعتبار اعلام کرد. بر این اساس، دویچه پست مجاز است نام تجاری دیجیتال را تأیید کند محدود به 14 روز نیست.

بر اساس حکم جدید دادگاه عالی منطقه ای کلن، دویچه پست دیگر اجازه ندارد تمبرهای موبایل خود را پس از 14 روز منقضی کند.

پست آلمان AG
تمبرهای موبایل دویچه پست در صورتی که خریداران ظرف 14 روز از آنها استفاده نکنند، همیشه منقضی شده اند. اما آیا چنین مدت اعتبار محدودی برای برندهای دیجیتال حتی قانونی است؟ وزبو نظر دیگری داشت و از آن گلایه داشت. و دادگاه صالح با او موافقت کرد.