برنامه Temu: چیست و آیا جدی است؟

به گفته کارشناسان، هنگام استفاده از Temu یک مشکل حفظ حریم خصوصی وجود دارد. این برنامه به بسیاری از مجوزهای غیر ضروری مانند دسترسی به عکس ها، فیلم ها، لیست مخاطبین و اطلاعات WiFi نیاز دارد.

اساسا، Temu یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. این یک مغازه تقلبی نیست. چیزهایی که در آنجا سفارش می دهید نیز برای شما ارسال می شود. با این وجود، مانند بسیاری از تامین کنندگان از چین، شما نباید کورکورانه خرید کنید، بلکه ذهن خود را روشن کنید. Temu مشابه Wish، AliExpress و Joom کار می کند. این امر مزایا و معایب مختلفی را به همراه دارد. بزرگترین مزیت های فروشگاه Temu اینها هستند انتخاب بزرگ روی محصولات مختلف و قیمت های ارزان. مانند بسیاری از فروشگاه های چین، برخی از جنبه ها نیز وجود دارد که باید در مورد سفارش به دقت فکر کنید:

Temu اقلام را مستقیما نمی فروشد. در عوض، مشابه eBay، این پلتفرم برای دلالانی است که می توانند کالاهای خود را در آنجا عرضه کنند. بنابراین هرگز نمی دانید دقیقاً چه کسی چیزی را سفارش می دهد. ارسال از خارج از کشور می باشد. پس باید با من بیای زمان تحویل بسیار طولانی محاسبه. علاوه بر قیمت خرید. هزینه های گمرکی و خدماتی نتیجه گزارش هایی از سوی کاربران وجود دارد آنها بیهوده منتظر محصولات خود هستند (منبع: Trustpilot). برای برخی از مقالات وجود داشت انحراف از توضیحات. به عنوان مثال، می توانید لباس هایی با رنگ های متفاوت یا تکه هایی که مناسب نیستند تهیه کنید. همچنین کیفیت با توجه به گزارش کاربران، تعداد اقلام خریداری شده جای زیادی دارد. در صورت وجود مشکلات، الف تماس با خدمات مشتری اغلب دشوار است. هیچ پشتیبانی آلمانی زبان وجود ندارد. ارائه دهنده نیز در خارج از کشور مستقر است و شما نمی توانید به سادگی به حقوق خریدی که از اتحادیه اروپا به آن عادت دارید دسترسی داشته باشید.

برنامه Temu: تجربیات و نظرات

با این حال، اگر انتظار محصولات با کیفیت بالا را دارید و نمی خواهید زمان تحویل طولانی را تحمل کنید، باید دو بار در مورد سفارش از Temu فکر کنید. مهمتر از همه، آنها مشکل ساز هستند بسیاری از مجوزها، که اپلیکیشن Temu بی جهت درخواست می کند. هر کسی که بخواهد محدوده را مرور کند مجبور است برنامه را نصب کند. شما باید درخواست های غیر ضروری مانند دسترسی به دوربین گوشی هوشمند یا لیست مخاطبین (نحوه تغییر مجوزهای برنامه) را مسدود کنید.



منبع

Temu تامین کننده دیگری از چین است. هرکسی که قبلاً از چنین نمایندگی‌هایی خرید کرده باشد، می‌داند که وارد چه چیزی شده‌اید. مجموعه ای غنی از اقلام وجود دارد. آنها با قیمت های بسیار پایین اغوا می شوند. با این حال، این با زمان تحویل بسیار طولانی و گاهی اوقات کیفیت مشکوک همراه است. هر کسی که می خواهد وارد یک ماجراجویی خرید شود و تقاضاهای خیلی بالایی ندارد، می تواند بدون تردید از Temu خرید کند.

در حال حاضر می‌توانید تبلیغات فروشگاه آنلاین Temu را در TikTok، YouTube، Facebook و Twitter مشاهده کنید. قیمت های افتتاحیه نشان داده شده است، جایی که می توانید برای مثال کوله پشتی یا کفش با قیمت کمتر از 2 یورو بخرید. Temu چیست، چه تجربیاتی دارد و آیا ارائه دهنده آن جدی است؟

در Trustpilot، ارائه دهنده امتیاز کلی متوسطی دریافت می کند از 2.9 ستاره هدایت کرد. در اینجا به ویژه قابل توجه است که کدهایی در رتبه بندی های 5 ستاره بسیاری داده شده است که با آنها می توان در خرید بعدی صرفه جویی کرد. با این نظرات مثبت می توانید شک کنید که واقعی هستند و صرفاً به منظور تبلیغات یا کسب سود از خود کدها منتشر شده اند. این تجربیات در بین کاربران Trustpilot در Temu رایج تر است:

کدهای کوپن از بررسی های دیگر کار نکن. مقاله با زمان تحویل بسیار طولانی. برخی از سفارشات خواهد شد اصلا تحویل داده نشد.
غلط اقلام تحویل داده شده
آسیب دیده مقاله. امکانات غیر شفاف برای بازگشت. تماس ناخوشایند با خدمات مشتری.

نتیجه گیری در مورد فروشگاه Temu

“Temu” یک تامین کننده از چین است. این فروشگاه از اواخر سال 2022 در ایالات متحده فعال بوده است و از اواسط سال 2023 نیز تلاش های زیادی برای دستیابی به جایگاهی در بازار اروپا صورت گرفته است. در بسیاری از شبکه های اجتماعی می توانید تبلیغات اپلیکیشن خرید را مشاهده کنید. آیا Temu یک رقیب آمازون است یا بهتر است از ارائه دهنده دور بمانید؟

آیا تمو قانونی است؟ شما باید به آن توجه داشته باشید