به نظر می رسد مشکل مربوط به نسخه 4.1.3 S‑pushTAN و فقط آیفون و آی پد را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع، طبق متن توضیحات، بهروزرسانی فقط باید «مشکلات مختل کننده جزئی» را برطرف کند، طبق گفته ارائهدهنده برنامه Star Finanz.
صرفاً حذف نصب S‑pushTAN و سپس نصب مجدد آن نباید همیشه کارساز باشد. با توجه به Heise، با این حال، این می تواند کمک کند اگر برنامه قبل از حذف ریست کنید تبدیل می شود. این در S-pushTAN امکان پذیر نیست، اما در تنظیمات عمومی آیفون و آیپد امکان پذیر نیست. برنامه مربوطه را در آنجا پیدا کنید و دکمه “Reset App” را فشار دهید. سپس دوباره S‑pushTAN را باز کنید تا بازنشانی کامل شود.

سپس S-pushTAN را حذف کنید و دوباره آن را نصب کنید – در حالت ایده آل، تراکنش های بانکی دوباره کار خواهند کرد.
سپس در برنامه می گوید “در حال حاضر سفارشی وجود ندارد”، اگرچه پیام فشار قبلاً دقیقاً این را اعلام کرده بود: “سفارشی برای تایید وجود دارد.” برخی از اتصالات حساب موجود دیگر در برنامه قابل مشاهده نیستند.
اگر هنوز از نسخه قدیمی 4.1.2 استفاده می کنید، باید از آن استفاده کنید به روز رسانی را لمس نکنید و منتظر رفع اشکال دیگری باشید. برای انجام این کار، به تنظیمات دستگاه iOS بروید و ضامن «بهروزرسانیهای برنامه» را در اپ استور غیرفعال کنید. عیب: بهروزرسانی خودکار سایر برنامهها نیز از این طریق جلوگیری میشود.
صرفه جویی در پول با برنامه های تلفن همراه کار می کند:
ابتدا S‑pushTAN را ریست کرده و سپس آن را حذف کنید
از انتقال تا بررسی موجودی حساب: برنامه Sparkasse اغلب شما را از رفتن به شعبه صرفهجویی میکند. با این حال، برخی از خدمات را می توان پس از تایید توسط S-pushTAN استفاده کرد – به عنوان مثال انتقال. اینجا اما بعد از آپدیت گیر کرد.
برنامه Sparkasse پس از به روز رسانی غیر قابل استفاده است
هیچ چیز بدون آن کار نمی کند: S‑pushTAN. اپلیکیشن Sparkasse در وهله اول بسیاری از کارها را در بانکداری آنلاین ممکن می کند. وقتی همه جا مشکلاتی در اینجا وجود دارد، آزاردهنده تر می شود. مشتریان بانک های پس انداز باید تا اطلاع ثانوی از به روز رسانی خودداری کنند.