برنامه روز یکشنبه تغییر می کند

میلان کوندرا در 11 ژوئیه در سن 94 سالگی در کشور فرانسه، کشوری که به فرزندخواندگی اش گرفته شده بود، درگذشت.

علیرغم همه انتقادها، رئیس ARD طرفدار افزایش هزینه پخش است.



منبع

هرکسی که دوست دارد درباره نویسنده چک بیشتر بداند، یکشنبه آینده این فرصت را خواهد داشت. به افتخار کوندرا که اخیراً درگذشته ارسال می کند ARTE در 16 ژوئیه 2023 ساعت 23:15 مستند “کنایه از بودن”. پخش کننده فرهنگی آلمانی-فرانسوی حتی برنامه را تغییر می دهد (از طریق Kino.de).

همچنین در کتابخانه رسانه ای ARTE کار میلان کوندرا تجلیل می شود. تا 10 اکتبر 2023 پرتره ای از هنرمند در آنجا موجود است.

دنیای ادبیات عزادار است: میلان کوندرا درگذشت این نویسنده با رمان «سبکی غیرقابل تحمل» که توسط هالیوود نیز فیلمبرداری شده بود به شهرت رسید. به افتخار کوندرا، ARTE برنامه را در روز یکشنبه تغییر می دهد.

ARTE برنامه تلویزیونی را در مورد مرگ میلان کوندرا تغییر می دهد

درست مانند ARD و ZDF، ARTE از هزینه رادیو تامین مالی شده است. هر خانواده در آلمان باید 18.36 یورو در ماه برای این کار بپردازد، فقط چند استثنا. مقاومت در برابر این افزایش می یابد. اما این انتقاد تنها از سوی مخالفان GEZ نیست.

دنیل دی لوئیس، ژولیت بینوش و درک دی لینت: وقتی «سبکی تحمل ناپذیر هستی» در سال 1988 فیلمبرداری شد، نخبگان هالیوود به نوبت انتخاب شدند. این تعجب آور نبود، زیرا فیلمنامه این درام برنده جوایز متعدد بر اساس شاهکار میلان کوندرا به همین نام ساخته شده بود.

ستاره های بزرگ سینما و تلویزیون در سال گذشته درگذشت:

پخش خدمات عمومی تحت انتقاد

یک کارمند ناشناس ARD اخیراً ناراحتی خود را ابراز کرد. او معتقد است که ARD و ZDF محکوم به فنا هستند. پخش عمومی تانکر بزرگی است. راهنمای “شامپاین می نوشد، کاناپه می خورد و احساس بسیار مهمی می کند” نتیجه تلخ است، در حالی که مردم زیر عرشه “برای جان خود پارو می زنند.”