برنامه به سختی شناخته شده از سازنده این امکان را فراهم می کند

سامسونگ در واقع به این دلیل شناخته شده است که برنامه های بی شماری از قبل روی تلفن های هوشمند نصب شده اند. اغلب مواردی که واقعاً نمی خواهید از آنها استفاده کنید. بنابراین واقعاً تعجب آور است که برنامه ای که گوشی هوشمند را در شرایط خاص بهتر می کند از پیش نصب نشده باشد. ارزشش را دارد، به خصوص با گوشی های هوشمند بسیار خوب.

سامسونگ الکترونیکس

اپلیکیشن سامسونگ عملکرد دوربین را بهبود می بخشد

چرا سامسونگ همه این عملکردها را در برنامه معمولی دوربین ادغام نمی کند برای من یک راز باقی مانده است. این شرکت ممکن است بخواهد برنامه دوربین را نسبتاً ساده نگه دارد، اما حالت Expert نیز وجود دارد. در هر صورت گزینه ها می توانستند در آنجا ادغام شوند. اگر می خواهید کمی بیشتر از دوربین خود بهره ببرید، پس حتما باید اپلیکیشن «دستیار دوربین» را امتحان کنید. اما ابتدا بررسی کنید که آیا گوشی هوشمند شما سازگار است یا خیر.

هر کسی که یک گوشی هوشمند سامسونگ خریداری می کند، برنامه های از پیش نصب شده زیادی برای انتخاب دارد. علاوه بر برنامه های Google، بسیاری از برنامه های سامسونگ نیز از پیش نصب شده اند. به عنوان مثال می توان به Samsung Health، Galaxy Wearable و TV Plus اشاره کرد. اما برنامه های سامسونگ هم هستند که واقعا مفید هستند و از قبل نصب نشده اند. این شامل “دستیار دوربین“. این برنامه بخشی از برنامه های Good Lock است که سامسونگ به عنوان یک گزینه ارائه می کند و بنابراین تنظیمات پیشرفته را امکان پذیر می کند. این برنامه رایگان است و به شما اجازه می دهد گزینه های تنظیمات اضافی برای دوربین (آن را در فروشگاه گلکسی بررسی کنید).

ما نگاهی دقیق به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا انداختیم:

عملکردهای راحت متعلق به برنامه دوربین است

در برنامه «دستیار دوربین» می‌توانید تنظیمات زیادی مانند حالت HDR انجام دهید، اینکه آیا تصاویر باید کمی نرم‌تر شوند، گوشی هوشمند باید لنز مناسب را انتخاب کند، چه تعداد عکس باید گرفته شود و چه مدت باید بین آنها فاصله باشد. ، آیا صفحه باید در حین ضبط ویدیو خاموش شود و موارد دیگر.

در برنامه کمتر شناخته شده سامسونگ “Camera Assistant” می توانید دوربین گوشی هوشمند خود را بهبود ببخشید. (منبع تصویر: سامسونگ)

با آخرین به روز رسانی، سامسونگ یک عملکرد مهم تر را ادغام کرده است (منبع: SamMobile). شما می توانید تاخیر شاتر را تعیین کنید. اگر شما “شاتر ضربه سریعهنگامی که فعال می شود، با لمس دکمه شاتر روی نمایشگر، دوربین بلافاصله عکس می گیرد. همچنین می‌توانید در تنظیمات پیشرفته اولویت‌بندی کنید، چه به کیفیت و چه سرعت اهمیت بیشتری بدهید. بسته به آنچه می خواهید عکس بگیرید، می توانید آن را تنظیم کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع