اپلیکیشن اینستاگرام به زودی ظاهری متفاوت خواهد داشت. تغییرات روی ناوبری شناخته شده در پایین صفحه تأثیر می گذارد. به گفته رئیس اینستاگرام آدام موسری، این باید مرتب تر به نظر برسد – و دکمه خرید ناپدید می شود.

اینستاگرام: محتوای بیشتر و خرید کمتر

آدام موسری، به عنوان رئیس اینستاگرام، یک نوار ناوبری بازطراحی شده در این اپلیکیشن را اعلام کرده است. برخلاف قبل، دکمه خرید دیگر نباید به صورت برجسته در نوار قرار گیرد. برعکس، از ناوبری ناپدید می شود. به گفته موسری، اینستاگرام خودش را در آینده می خواهد کمتر روی تجارت الکترونیک تمرکز کنید. با این حال، خرید و فروش محصولات از طریق پلت فرم همچنان امکان پذیر است، همانطور که وی در این اطلاعیه تاکید می کند.

در حالی که دکمه خرید از نوار خارج می شود، روی تولید محتوا تمرکز کنید قرار داده شده. نماد مثبت برای ارسال عکس‌ها و ویدیوهای جدید اکنون در وسط نوار پیمایش با دسترسی سریع به حلقه‌ها در سمت راست یافت می‌شود. قبلاً نماد پلاس در نوار بالا قرار داده شده بود.

به گفته موسری، ایده پشت این تغییر است اینستاگرام را ساده کنید. پلتفرم به طور کلی همچنین باید بیشتر بر روی “گردهم آوردن مردم در مورد آنچه دوست دارند” تمرکز کند (منبع: آدام موسری در توییتر). کاربران باید برای خلاقیت و کشف چیزهای جدید در اینستاگرام الهام بگیرند.

خرید فالوور در اینستاگرام؟ این مطمئناً ایده خوبی نیست، همانطور که در ویدیو مشاهده می شود:

اینستاگرام: ویژگی های جدید در برابر رقابت ToikTok

در مبارزه برای توجه بیشتر و علیه رقابت قوی از TikTok اینستاگرام به تازگی ویژگی های جدیدی را معرفی کرده است. اینها عبارتند از Candid Stories که به شدت یادآور مفهوم BeReal هستند. همچنین یادداشت های اینستاگرام جدید هستند که از پست های کوتاه حداکثر 60 کاراکتر تشکیل شده است. اینستاگرام همچنین استیکرهای جدیدی را برای استوری ها و پروفایل های گروهی معرفی کرده است.