برنامه آنتی ویروس رایگان برای تلفن های همراه بهترین امتیاز را از Stiftung Warentest دریافت می کند

سایر ارائه دهندگان حوزه آزمایش مانند G Date، Avast، Bitdefender، McAfee و Avire باید خود را پشت سر آنها بگذارند. با این حال، همه آنها نمرات کلی را از محدوده “خوب” دریافت کردند و خوشبختانه یک ناامیدی وجود نداشت. در مورد سرنوشت ساز دسته “حفاظتی”. حتی چندین “خیلی خوب” وجود داشت. به عنوان مثال، “G Data Mobile Security” و “Trend Micro Mobile Security” به همان اندازه برنده آزمون Sophos در این رشته خوب هستند. با این حال، دو برنامه قابل شارژ هستند، در حالی که “Sophos Intercept X for Mobile” رایگان است.

Google Play Protect و Chrome ناامید می شوند

عملکرد سیستم اندروید “Google Play Protect” و مرورگر کروم نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. با این حال، Stiftung Warentest فقط نمره کلی “کافی” (4.3) را اعطا کرد. ترکیب Play Protect و Chrome “متقاعد نکرد” و با اختلاف زیادی در جایگاه آخر قرار گرفت. بنابراین اگر می خواهید تا حد امکان از تلفن هوشمند یا تبلت خود در برابر حملات بدافزار و فیشینگ محافظت کنید، باید به یکی از برنامه های امنیتی نگاهی بیندازید. خوب است بدانید: بار اضافی کاهش می یابد عمر باتری در تست ها فقط با “چند دقیقه”.

نکته خواندن

در حفاظت از داده ها تاریک به نظر می رسد به استثنای “F Secure Mobile Security”، همه شرکت کنندگان (از جمله برنده آزمون از Sophos) باید طبقه بندی “نقایص واضح” را تحمل می کردند. این بدان معناست که مثلاً متون مربوط به حفاظت از داده ها طولانی و نامفهوم است و کاربران به اندازه کافی از حقوق خود مطلع نیستند. بنابراین هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در اینجا وجود دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مارکو کراتزنبرگ

نکته خواندن

ما فقط می‌توانیم با دو نکته پایانی Stiftung Warentest موافق باشیم، زیرا آنها به سادگی بخشی از قوانین اساسی اندروید هستند: اول، برنامه‌ها را فقط باید از منابع (عمدتاً) قابل اعتماد مانند فروشگاه Google Play دریافت کنید. دوم، شما همیشه باید احراز هویت دو مرحله ای (2FA) را برای محافظت از حساب ها فعال کنید.

Sophos Limited

مارکو کراتزنبرگ

Stiftung Warentest (نسخه 07/2023) یک برنده واضح را در بین برنامه های امنیتی آزمایش شده شناسایی کرد: برنامه Sophos Intercept X برای موبایل (نسخه 9.7) تنها نسخه ای بود که نمره کلی “بسیار خوب” (1.5) را دریافت کرد.

Sophos Intercept X for Mobile: برنامه امنیتی اندروید توانست در آزمون Stiftung Warentest (07/2023) برنده شود. (منبع تصویر: GIGA)
Sophos Intercept X برای موبایل

Sophos Intercept X برای موبایل

محافظت در برابر بدافزار و فیشینگ: Stiftung Warentest 11 برنامه اندروید و یک عملکرد از پیش نصب شده را آزمایش کرد. نتایج چشمگیر هستند – اما تنها یک برنامه نمره کلی “بسیار خوب” را دریافت می کند و همچنین رایگان است.

فیشینگ: چیست؟  شناسایی و دفاع در برابر حملات

برنامه‌های امنیتی برای اندروید: همه محافظت می‌کنند، اما تنها یکی از آنها به طور کلی «بسیار خوب» است