برق و گاز ارزان از آلدی: باز هم دیسکانتر درگیر است

اگر بیشتر از میانگین فعلی پرداخت کنید، تعویض ارائه دهنده برای شما ارزشمند است. من حدود 35 سنت برای برق و کمتر از 12 سنت برای گاز فرض می کنم. اگر به میزان قابل توجهی بیشتر پرداخت می کنید، باید تغییر دهید. تامین کنندگان اصلی راه حل خوبی برای دوره انتقالی بودند، اما تضمین قیمت ارائه نمی کنند و قیمت ها در آنجا بسیار کند در حال کاهش است زیرا تامین کنندگان مجبور بودند در زمانی که قیمت ها خیلی بالا بود، بیشتر خرید کنند. اگر می‌خواهید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، باید همین الان تغییر دهید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع قیمت انرژی دوباره در حال کاهش است. اکنون هزینه برق و گاز به میزان قابل توجهی کمتر از چند هفته پیش است، به طوری که ارائه دهندگانی مانند Aldi اکنون دوباره نقش خود را ایفا می کنند. در آنجا می توانید برق سبز را با قیمت مناسب تهیه کنید، اما باز هم باید قیمت ها را بسته به منطقه و مصرف مقایسه کنید.

آلدی باز هم تعرفه برق و گاز ارزان ارائه می کند

اگر در حال حاضر همچنان تخفیف های بالایی برای برق و گاز پرداخت می کنید، باید حداکثر همین الان به دنبال ارائه دهنده جدید باشید. قیمت برق و گاز در هفته های اخیر به شدت کاهش یافته است، بنابراین شما صدها یورو در سال صرفه جویی کنید می توان. در حالت ایده آل، شما به سادگی به Check24 یا سایر ارائه دهندگان مقایسه نگاه کنید تا ببینید کدام تعرفه برای شما بهترین است (در Check24 مقایسه کنید). اما اتفاقا به الدی هم برخوردم. آنها قبلا تعرفه برق و گاز را ارائه می کردند و اکنون به بازی برگشته اند. در آنجا قیمت‌های جذابی برای برق سبز و گاز سبز خواهید یافت (به Aldi نگاه کنید).

برق و گاز هم اکنون دوباره از آلدی در دسترس است. (منبع تصویر: الدی)
ترمز قیمت برق نیز از این پس برای برق 40 سنت در هر کیلووات ساعت و برای گاز 12 سنت در هر کیلووات ساعت اعمال می شود، اما فقط تا 80 درصد مصرف سال قبل شما. برای 20 درصد باقیمانده باید قیمت کامل را بپردازید. بنابراین به نفع شماست که ارزان‌ترین ارائه‌دهنده ممکن را انتخاب کنید که ترمز قیمت را تمام نمی‌کند. بنابراین در حال حاضر می توانید پول زیادی را پس انداز کنید. اینجا یکی تضمین قیمت 12 ماهه درسته تو هم هستی برای زمستان آینده تضمین شده است، آیا قیمت ها دوباره افزایش می یابد.

در حالی که من در حال حاضر به منبع برق خود 38.90 سنت به ازای هر کیلووات ساعت برای برق و 13.60 سنت برای هر کیلووات ساعت برای گاز پرداخت می‌کنم، می‌خواهم درباره پیشنهاد Aldi بیشتر بدانم. 32.41 سنت برای برق و 11.41 سنت زمین برای گاز تفاوت در هزینه پایه به خصوص زیاد است. در حالی که قیمت برق کمی بالاتر است، من سالانه بیش از 60 یورو در گاز صرفه جویی می کنم. بنابراین ارزش مقایسه دقیق همه قیمت‌ها در اینجا را دارد، نه فقط قیمت هر کیلووات ساعت. علاوه بر این، قیمت ها ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. بنابراین به مقایسه برق ما نگاهی بیندازید:

با یک نیروگاه بالکن می توانید خودتان برق تولید کنید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید:

آیا اکنون ارزش تعویض ارائه دهندگان را دارد؟