حیاتی هستند نام محصول و شماره سریال. ماژول های باس از سری تحت تاثیر قرار می گیرند آکوستیماس، سبک زندگی و همراه. اینها محفظه های بزرگ و مکعبی هستند که روی زمین قرار می گیرند و وظیفه بازتولید رنگ های پایین را بر عهده دارند. بلندگوهای ماهواره ای فشرده مرتبط (“مکعب”) تحت تأثیر فراخوان قرار نمی گیرند. بوز یکی داره صفحه راهنمای آلمانی زبان برای فراخوان ایجاد شده است که دستورالعمل های دقیقی را ارائه می دهد. این توضیح میدهد که کجا باید برچسبهایی را با نام و شماره هر مدل پیدا کنید و در مرحله بعد چه کاری انجام دهید.
در مدل های خاصی از بلندگوهای باس (“ساب ووفر”) از برند Bose، به گفته سازنده، “قطعات الکتریکی ممکن است خراب شوند” و یک “پتانسیلخطر آتش سوزی“نماینده آنها دیگر نباید استفاده شوند و در عوض برای بازپرداخت به Bose بازگردانده می شوند تعمیر رایگان از گوینده سازنده هیچ اطلاعاتی در مورد زمان تعمیر ارائه نمی دهد. از طرف دیگر، اگر می خواهید برای همیشه از شر جعبه خلاص شوید، Bose “40٪ تخفیف در نوار صوتی جدید Bose” ارائه می دهد.
GIGA توصیه می کند
مشاوره خرید با موضوع سینمای خانگی
سازنده صوتی آمریکایی Bose از یک “خطر احتمالی آتش سوزی” صحبت می کند و اکنون به طور داوطلبانه محصولات مربوطه را فراخوانی می کند. مشتریان می توانند از شماره سریال استفاده کنند تا به صورت آنلاین متوجه شوند که آیا بلندگوهای آنها تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.
Bose: فراخوان داوطلبانه ماژول های باس (Acoustimass، Lifestyle، Companion) به دلیل خطر آتش سوزی
فراخوان فقط بر دستگاههای قدیمیتر تأثیر میگذارد که تولید شده قبل از 1 آوریل 2006 و فروخته شدند. در آن زمان بیش از 1 میلیون از بلندگوها در سراسر جهان فروخته شد – اما خوشبختانه تاکنون تنها 21 گزارش از نقص های خطرناک گزارش شده است (منبع: کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کننده ایالات متحده). بلندگوهای کنونی سینمای خانگی Bose (“بلندگوی تلویزیون”، “صدای بار 500″، “اسپیکر خانگی” و غیره) هستند. نه متأثر، تحت تأثیر، دچار، مبتلا.
بازگشت به بوز اینگونه است
خدمات مشتری Bose در شماره تلفن +49 61759313013 دوشنبه تا شنبه (9:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر) در دسترس است. سازنده از قبل توصیه می کند یک عکس از برچسب محصول انجام دهید تا در صورت داشتن سؤال، تمام اطلاعات مهم را آماده کنید.