برای مادرت آیفون بخر

تیم کوک، مدیر عامل اپل، ایده بسیار ویژه ای برای افرادی دارد که با تنگ نظری اپل با iMessage دست و پنجه نرم می کنند. آنها باید به سادگی برای مادر خود یک آیفون بخرند – و مشکل برطرف شده است.

سیب

تیم کوک: مشکل اپل با خرید آیفون حل شد

پیشینه پیشنهاد کوک را می توانید در iMessage پیدا کنید. اپل همچنان از تکیه بر استاندارد RCS که امکان ارتباط از و به گوشی های هوشمند اندرویدی را می دهد، خودداری می کند برای همه کاربران راحت تر است خواهد شد

تلاش انفرادی اپل نیز به طور فزاینده ای بر خلاف غلات گوگل است. اخیراً گوگل حتی یکی از آن ها را داشت کمپین عمومی برای افزایش آگاهی در مورد این موضوع ایجاد شده است. تعداد کمی از دارندگان آیفون در ایالات متحده احتمالاً به جای اپل به دنبال مشکلات آزاردهنده ارتباط iMessage به اندروید هستند.

در حال حاضر، iMessage شبیه تصاویر و ویدیوها است در وضوح بسیار پایین تر، اگر از یک دستگاه Android آمده باشند. خبرنگار از این موضوع شکایت کرده بود. به گفته کوک، این موضوعی نیست که کاربران خود از آن شکایت کنند (منبع: The Verge).

فرقی نمی‌کند اندروید باشد یا iOS: برنامه‌هایی در ویدیو وجود دارد که متعلق به هر تلفن همراه است.

اپل: iMessage برای اندروید نمی آید

هنوز به نظر نمی رسد iMessage به عنوان یک برنامه اختصاصی برای اندروید عرضه شود. یک سال پیش، در جریان دادرسی بین اپیک و اپل گزارش های داخلی مکالمات بین مدیران اپل عمومی، که در آن هشدارهای فوری داده شد. در این صورت مشتریان یک دلیل کمتر مهم برای انتخاب آیفون خواهند داشت.



منبع

تیم کوک برای مصاحبه در رویداد Vox Media Code 2022 وقت گذاشت. در آنجا او به یک خبرنگار توصیه کرد که این کار را انجام دهد مادرش آیفون گرفت. بنابراین یک مشکل خانگی اپل فقط در هوا ناپدید می شود.