برای فنلاند با “چا چا چا” در ESC

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

اولینا والکنباخ

مسابقه آواز یوروویژن چیست؟

فنلاند خواننده رپ و خواننده Käärijä را به ESC می فرستد. در اینجا می توانید دریابید که چرا این آهنگ به طور خاص برای بسیاری از طرفداران ESC آلمان به طرز عجیبی آشنا به نظر می رسد.

آیا دوست دارید طعم اجرای صحنه را بچشید؟ سپس اجرای زنده در مرحله مقدماتی فنلاند را تماشا کنید.

Käärija – نمایه

Käärijä، که نام اصلی او Jere Pöyhönen است، از مکانی نزدیک هلسینکی آمده است و به خصوص در صحنه رپ فنلاند ناشناخته نیست. موسیقی او ترکیبی از رپ، الکترو و متال است. آهنگ او “چا چا چا” در 18 ژانویه به عنوان بخشی از ارائه آهنگ Uuden Musiikin Kilpailu (UMK) پخش شد.

طولی نکشید که شایعاتی مبنی بر الف بودن آهنگ به گوش رسید شباهت زیادی به عنوان “ما حرکت می کنیم” توسط گروه آلمانی Electric Callboy که با این آهنگ و “PUMP IT” برای دور مقدماتی آلمان برای ESC 2022 درخواست داد. طرفداران ESC داستان را می دانند. الکتریک کالبوی با هیچ یک از این دو آهنگ نتوانست به دور مقدماتی آلمان راه یابد. در نهایت مالک هریس برنده شد که با کسب 6 امتیاز از دور رای‌وتینگ و دوباره آخرین مقام آلمان در ESC 2022 را به دست آورد. از Käärija کمی پس از انتشار آهنگش در مورد شباهت سؤال شد، اما هرگونه قصد استفاده از مشارکت آلمانی را به صورت موسیقایی رد کرد و توضیح داد که هم او و هم Electric Callboy ژانر موسیقی مشابهی دارند. پس از پیروزی در مرحله مقدماتی فنلاند، این خواننده دیگر در مورد اتهامات سرقت ادبی اظهار نظر نکرد. در اینجا می توانید این دو آهنگ را با هم مقایسه کنید:

همه چیز در مورد آهنگ Käärijä “Cha Cha Cha”

Käärijä آهنگ Cha Cha Cha را به همراه الکسی نورمی و یوهانس ناوکارینن نوشت. این آهنگ به دلیل آن قابل توجه است دو قسمت متضاد بیرون از. قسمت اول آهنگ با ابیات رپ شروع می شود که با یک ضرب الکتریسیته سخت و ممتد همراه است و در قسمت دوم به ملودی جذابی تغییر می کند که مردم را تشویق می کند همراه با ضرب دست بزنند. هر دو قسمت این آهنگ به زبان فنلاندی خوانده و رپ شده است. از نظر محتوایی درباره مردی است که می خواهد دغدغه ها و مشکلات خود را در باشگاه فراموش کند تا شادی پرشور برگزار کند. این در عبارت مورد علاقه کااریجا نیز منعکس شده است “این دیوانه است، مهمانی است” که او اغلب در مصاحبه ها نقل می کند. طرفداران ESC می توانند منتظر اجرای عالی باشند، زیرا کریا به “بیشتر، بیشتر است” اعتقاد دارد و حتی این برای او کافی نیست.

نکته خواندن

فنلاند دوباره شور و هیجانی به پا کرده است: در دوره فعلی دور مقدماتی فنلاند “Uuden Musiikin Kilpailu” (UMK) در مجموع هفت بازی در فینال ملی در 25 فوریه با یکدیگر رقابت کردند. در پایان، هم تماشاگران و هم هیئت داوران در مورد Käärja مورد علاقه تصمیم گرفتند که به این ترتیب می تواند بلیت فنلاند مسابقه آواز یوروویژن 2023 را خریداری کند.

Käärijä در ESC: اتهامات سرقت ادبی حتی قبل از پیروزی در دور مقدماتی

برای کمک به شما در گذراندن زمان تا یوروویژن، نتفلیکس یک فیلم یوروویژن با بازی ویل فرل و ریچل مک آدامز دارد. می‌توانید تریلر و اطلاعات بیشتر درباره «مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش» را از همکاران ما در Kino.de بیابید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مسابقه آواز یوروویژن یک مسابقه بین المللی موسیقی است که هر ساله توسط اتحادیه پخش کننده های اروپا (EBU) برگزار می شود. کشورهای شرکت کننده از اروپا و برخی کشورهای دیگر با آهنگ هایی که خودشان ساخته و تولید کرده اند با یکدیگر رقابت می کنند. برنده توسط یک سیستم رای گیری ترکیبی از آرای مخاطبان و هیئت داوران کارشناسان مشخص می شود. محل برگزاری امسال لیورپول است. ممکن است اوکراین برنده مسابقه آواز یوروویژن 2022 شده باشد، اما به دلیل جنگ مداوم، بریتانیا پذیرفته است که به عنوان کشور میزبان شرکت کند. ما هر آنچه را که باید در مورد ESC 2023 بدانید به شما خواهیم گفت.