برای دارندگان گوشی‌های پیکسل: گوگل هدیه‌ای ویژه به شما می‌دهد

برخی از کاربران قبلاً یکی دارند ایمیلی همراه با دعوتنامه دریافت کرد. زمانی که ربات متنی گوگل در دسترس باشد، می‌توانید از Bard استفاده کنید، که در حال حاضر اینطور نیست. در عین حال، آنها تشویق می شوند تا بازخورد خود را ارائه دهند تا گوگل بتواند ربات متنی خود را بهبود بخشد.

هنوز مشخص نیست که گوگل دقیقاً چه زمانی قفل دسترسی طرفداران پیکسل را باز می کند. ولی الان نباید زیاد طول بکشه این واقعیت که گوگل در حال حاضر به دنبال شرکت کنندگان است را می توان به عنوان نشانه ای از Bard در آینده نزدیک در نظر گرفت نیز در اختیار عموم قرار می گیرد تبدیل می شود. این گروه در این زمینه کم رنگ است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اخیراً اعلام شد که گوگل از عملکردهای هوش مصنوعی پشتیبانی می کند در Gmail و Docs می خواهم معرفی کنم هوش مصنوعی قرار است به نوشتن ایمیل و اسناد کمک کند. در ابتدا، توابع فقط در ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی در دسترس خواهند بود.

گوگل سوپرفن‌های Pixel یکی را پیشنهاد می‌کند دسترسی زودهنگام به چت ربات خود بارد، که هدف آن رقابت با ChatGPT OpenAI است.

گوگل به برخی از دارندگان گوشی پیکسل هدیه ویژه ای با هوش مصنوعی می دهد. به زودی با استفاده از Bard، ربات چت رقیب Google برای ChatGPT OpenAI، از دیگران جلوتر خواهید بود. اما گوگل هنوز دروازه ها را باز نکرده است

گوگل

بارد گوگل برای طرفداران پیکسل

در دعوتنامه آمده است که بارد یک “آزمایش اولیه توسط گوگل” است (منبع: 9to5Google). در این زمینه، گوگل همچنین به مدل های زبان اشاره می کند “همیشه همه چیز را درست انجام نده”. در اولین ارائه Bard، ربات چت اشتباهی مرتکب شد که به طور موقت قیمت سهام گوگل را کاهش داد.

علاوه بر این بارد از گوگل است منتظر ویژگی های جدید هوش مصنوعی باشیدبه خصوص هنگام جستجو هنوز جزئیاتی در این مورد منتشر نشده است.