برای این فیلم او دو سوسک زنده خورد


نیکلاس کیج یکی از موفق ترین بازیگرانی است که هالیوود این روزها ارائه کرده است. با این حال، در ابتدای کار او همه چیز بسیار متفاوت به نظر می رسید. در آن زمان، کیج همه چیز را برای جلب توجه به خود انجام داد و در هیچ کاری متوقف نشد.

نیکلاس کیج دو سوسک را در بوسه خون آشام می خورد

گاهی اوقات بازیگران در صحنه های فیلم نه تنها باید به محدودیت های فیزیکی خود بروند، بلکه از محدودیت های انزجار خود نیز فراتر می روند. در حالی که لئوناردو دی کاپریو هنگام ضبط The Revenant جگر گاومیش کوهان دار خام خورد، نیکلاس کیج دو سوسک زنده را برای بازی در بوسه خون آشام گچ کرد – به میل خودت

همانطور که کیج در یک تفسیر صوتی فاش کرد، او می خواست با این اقدام بینندگان را شوکه کند:

“من در ابتدا قرار بود تخم مرغ خام یا چیزی بخورم و بعد فکر کردم”ما باید از سوسک استفاده کنیم تا واقعا تماشاگر را شوکه کنیم و برای نشان دادن چیزی به مردم که هرگز فراموش نخواهند کرد.»

از آنجایی که کیج در صحنه فیلمبرداری با کارگردان بوسه خون آشام خیلی خوب کنار نمی آمد، مطمئن شد که کیج مجبور شد صحنه سوسک را دو بار فیلمبرداری کند. چند سال بعد در مصاحبه ای با CBS Sunday Morning، کیج فاش کرد که آن لحظه “ممکن کننده ترین، وحشتناک ترین خاطره” بود که او تا به حال در یک مجموعه فیلم تجربه کرده بود.

شما می توانید کلیپ مربوطه از بوسه خون آشام را در یوتیوب تماشا کنید:

اگر می خواهید Vampire’s Kiss را تماشا کنید، باید DVD یا Blu-Ray را بگیرید. استریپ 1989 با بازی نیکلاس کیج در حال حاضر در هیچ سرویس پخشی در دسترس نیست:

بوسه خون آشام - لذت گاز گرفتن - مدیابوک (+ DVD) [Blu-ray]

بوسه خون آشام – لذت گاز گرفتن – مدیابوک (+ DVD) [Blu-ray]

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/18 19:51

بوسه خون آشام درباره چیست؟

در کمدی ترسناک آمریکایی، نیکلاس کیج نقش یک مامور ادبی به نام پیتر لو از نیویورک را بازی می‌کند که شب را به روز تبدیل می‌کند و یکی پس از دیگری در منهتن از باشگاه دیدن می‌کند. در یکی از فرارهای شبانه اش، او با ریچل جذاب ملاقات می کند که با او یک شب می گذرد. راشل گردن او را گاز می گیرد و مقداری از خون او را می مکد.

پس از آن، لو احساس می کند که چیزی برای او اشتباه است و او در حال تغییر است. او به نتیجه می رسد که راشل باید یک خون آشام باشد و او نیز کم کم تبدیل به یک خون آشام می شود. کارگزار ادبی جوان در توهم خود دیگر متوجه نمی شود که او فقط همه اینها را تصور می کند.

این فیلم به یک شکست غول پیکر تبدیل شد تنها 725000 دلار در ایالات متحده به دست آورد. این حتی هزینه تولید تقریباً 2 میلیون دلار آمریکا را نیز پوشش نداد (منبع: IMDb).



منبع