برای ارمنستان با آهنگ “عاشق آینده” در ESC 2023

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع برای کمک به شما در گذراندن زمان تا یوروویژن، نتفلیکس یک فیلم یوروویژن با بازی ویل فرل و ریچل مک آدامز دارد. می‌توانید تریلر و اطلاعات بیشتر درباره «مسابقه آهنگ یوروویژن: داستان حماسه آتش» را از همکاران ما در Kino.de بیابید.

سبزه قبلاً در چهار سالگی در ملاء عام اجرا می کرد. در نوجوانی شروع به نوشتن آهنگ های خودش کرد. او قبلاً با آهنگ‌های Night، Smoke Break و Light Blue Eyes در یوتیوب موفقیت‌هایی کسب کرده است. او در موسیقی خود چندین سبک از جمله رپ و هیپ هاپ را به زبان انگلیسی و ارمنی ترکیب می کند. آهنگ او برای ESC “Future Lover” از این قاعده مستثنی نیست. این آهنگ که توسط خود Brunette نوشته شده است، Brunettes را به عنوان یک تصنیف روح شروع می کند و به یک آهنگ میانه تمپوی پویا با پایانی قدرتمند تبدیل می شود. در حسرت معشوق آینده اش و همچنین بخشی به زبان انگلیسی و بخشی به زبان ارمنی خوانده می شود. این آهنگ دارای همراهی دستگاهی شدید، از جمله زهی برای انتقال احساسات متن است. آیا می خواهید طعم آهنگ را بچشید؟ سپس موزیک ویدیوی “عاشق آینده” را تماشا کنید:

سبزه – پوستر تحت تعقیب

  • نام: سبزه
  • نام واقعی: الن یرمیان
  • تولد: 4 مه 2001
  • محل تولد: ایروان، ارمنستان
  • سن: 22 سال
  • علامت ستاره ثور
  • حرفه: خواننده و ترانه سرا
  • شریک: نامعلوم
  • محل سکونت: نامعلوم
  • رسانه های اجتماعی: اینستاگرام (brunette_e_@)، TikTok (brunette_e_@)

مسابقه آواز یوروویژن یک مسابقه بین المللی موسیقی است که هر ساله توسط اتحادیه پخش کننده های اروپا (EBU) برگزار می شود. کشورهای شرکت کننده از اروپا و برخی کشورهای دیگر با آهنگ هایی که خودشان ساخته و تولید کرده اند با یکدیگر رقابت می کنند. برنده توسط یک سیستم رای گیری ترکیبی از آرای مخاطبان و هیئت داوران کارشناسان مشخص می شود. محل برگزاری امسال لیورپول است. ممکن است اوکراین برنده مسابقه آواز یوروویژن 2022 شده باشد، اما به دلیل جنگ مداوم، بریتانیا پذیرفته است که به عنوان کشور میزبان شرکت کند. در مورد تاریخ ها و بلیط های ESC 2023 بیشتر به شما خواهیم گفت.

نکته خواندن

Brunette خواننده و ترانه سرای ارمنی نماینده کشورش در مسابقه آواز یوروویژن 2023 در لیورپول خواهد بود. او امیدوار است با آهنگ “عاشق آینده” موفقیت روزا لین را تقویت کند و الهام بخش مخاطبان اروپایی باشد. این هنرمند خوش آتیه کیست و چه چیزی او را خاص می کند؟ ما نگاهی دقیق‌تر به کارنامه موسیقی Brunette و مشارکت او، آهنگ او و شانس او ​​برای بردن جام در مسابقه آهنگ یوروویژن 2023 می‌اندازیم.

راه سبزه به ESC 2023 در لیورپول

GIGA توصیه می کند

سایر توصیه های رویداد

Brunette نماینده ارمنستان در ESC 2023 خواهد بود. خواننده ای که می خواهد موفقیت روزا لین را ادامه دهد و الهام بخش مخاطبان اروپایی باشد کیست؟

اولینا والکنباخ

مسابقه آواز یوروویژن چیست؟

پخش کننده آرم تی وی ارمنستان اوایل سال جاری اعلام کرد که امسال هیچ انتخاب ملی در ارمنستان برگزار نخواهد شد. در عوض شد انتخاب داخلی سبزه با آهنگ خودنویس “عاشق آینده”. و در 15 مارس اعلام کرد، به امید اینکه موفقیت ویروسی روزا لین پس از ESC 2021 در تورینو تکرار شود. Brunette در نیمه نهایی دوم در 11 مه اجرا خواهد کرد تا یک بلیط برای فینال در 13 می کسب کند.

آهنگ سبزه “عاشق آینده”