بدون توجه به اپل می خندند

و دوربین؟ سامسونگ هم در اینجا دروغ نمی گوید، اما این واقعیت شناخته شده را پنهان می کند که مگاپیکسل به تنهایی تصاویر خوبی نمی سازد. ویژگی هایی مانند اندازه سنسور و آخرین اما نه کم اهمیت ترین نرم افزار (کلمه کلیدی: هوش مصنوعی) این روزها اهمیت بیشتری دارند. تنها نگاه کردن به تعداد پیکسل ها اجازه نمی دهد تا در مورد کیفیت واقعی نتیجه گیری شود.

حتی قبل از معرفی آیفون 14، سامسونگ در این ویدئو اپل را مسخره کرد:

در مجموعه‌ای از توییت‌ها همراه با نوعی شمارش معکوس، به اپل یادآوری می‌شود که برای مثال، بیش از 2 سال است که گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر و تاشو عرضه می‌کند.

حتی قبل از معرفی آیفون 14، سامسونگ نمی توانست اپل و کاربرانش را مسخره کند. کره‌ای‌ها در ویدئویی از کالیفرنیایی‌های کوپرتینویی هرگونه اراده برای نوآوری را دریغ کردند، هم اپل و هم آیفون جدید نشان‌دهنده کسالت و ناامیدی هستند. اکنون پس از معرفی تلفن های همراه جدید اپل، سامسونگ دوباره پا به عرصه وجود گذاشته است.

سامسونگ اپل و آیفون 14 را مسخره می کند

Buckle Up (Spot) – سامسونگ آیفون 14 را به سخره می گیرد

خط پایانی: سامسونگ اساساً حق دارد، اما با خوشحالی و عمد تمام حقیقت را در این توییت های تمسخر آمیز پنهان می کند.



منبع

اما آیا سامسونگ واقعاً با تمام نکات ذکر شده به نقطه دردناکی برخورد می کند؟ به طور عینی، کره ای ها دروغ نمی گویند. تا به امروز، اپل گوشی های هوشمند تاشو را رد می کند. شایعات حاکی از آن است که آنها در حال آزمایش آن در آزمایشگاه هستند، اما چنین آیفون منعطفی تنها در چند سال آینده در دسترس خواهد بود. پس از همه، اپل هنوز هم نباید متقاعد شود. همانطور که می‌دانیم، چنین دستگاه‌هایی هنوز کامل هستند، مصالحه‌های زیادی باید انجام شود.

سامسونگ در توییت دیگری دوربین را هدف قرار داده است. دوربین جدید 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را تا حدودی بدبینانه تبریک می‌گوید، اما در عین حال، سامسونگ یادآوری می‌کند. که دوربین های 108 مگاپیکسلی بیش از 2 سال و 6 ماه است که نصب شده اند. به طور خلاصه: اپل وقت خود را می گیرد و حتی مستقیماً به رقبا نمی رسد.

سامسونگ چقدر در این مورد درست است؟

رقیب اپل شوخی می کند و بارها به سازنده آیفون سرزنش می کند. اما سامسونگ چه دلیلی برای تمسخر و بدخواهی دارد؟ بسته به دیدگاه، یک موتیف قابل درک.

سامسونگ الکترونیکس