بدهکاران می توانند منتظر تسکین باشند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

این برنامه ها به شما کمک می کنند در زندگی روزمره صرفه جویی کنید:

امتیاز شوفا غیرقانونی است؟ تصمیم مهم در انتظار

Schufa قبلاً اعلام کرده بود که دوره ذخیره سازی ورودی های ورشکستگی های خصوصی را به شدت کاهش می دهد. در آینده، ثبت‌های مربوطه باید پس از تخلیه بدهکاران از باقیمانده بدهی خود انجام شود. فقط شش ماه ذخیره می شود تبدیل شود. تا کنون، شوفا چنین اطلاعاتی را تا سه سال حفظ کرده بود.

به همین دلیل دیوان دادگستری اروپا (ECJ) در حال مذاکره است چه دفاتر اعتباری مانند شوفا مجاز هستند و نه. آژانس اعتباری ممکن است تصمیمی را در رویه مربوط به ذخیره سازی داده ها در Schufa با واگذاری آن پیش بینی کرده باشد.

شوفا اجازه می‌دهد که حقایق خودشان صحبت کنند: در جریان یک پرونده قضایی در حال انجام، آژانس اعتباری می‌گوید که 250000 مصرف کننده ورودی های مربوط به ورشکستگی شخصی را حذف کردند. برای اکثر 250000 مصرف کننده اعتبار به دلیل کوتاه شدن دوره ذخیره سازی بهبود می یابد.اوله شرودر، عضو هیئت مدیره شوفا (منبع: اشپیگل) توضیح می دهد.

اگر در آلمان بدهی دارید، می توانید با خیال راحت فرض کنید که شوفا از آن مطلع است. با رتبه بد Schufa، اغلب انعقاد قرارداد، تامین مالی خودرو یا پرداخت اقساط برای خریدهای بزرگتر دشوار می شود. برای 250000 آلمانی، وابستگی اکنون به پایان رسیده است، تعداد بیشتری از آلمانی‌ها به دنبال آن هستند.

شوفا

شوفا به نتیجه رسید: 250000 ورودی بدهکار ناپدید شدند

تصمیم رسمی در مورد پرونده ها هنوز در انتظار است. با این حال، اگر Schufa نتواند داده های ورشکستگی را برای مدت زمان طولانی تری ذخیره کند، حداقل این رویه به زودی بی ربط خواهد شد.

اما به خاطر آن افراد آسیب دیده می توانند از آسیب های قابل توجهی متحمل شوند. زیرا دادگاه های ورشکستگی فقط به مدت شش ماه اطلاعات مربوط به ورشکستگی های شخصی را منتشر می کنند. بدهکاران سابق باید بتوانند دوباره به طور عادی در زندگی اقتصادی شرکت کنند. به دلیل ذخیره سازی طولانی تر در Schufa و سایر دفاتر اعتباری، این اغلب برای مدت طولانی تری امکان پذیر نیست.

با آزمون نمره دهی شوفا می توانید ایده ای از نحوه نمره شوفا خود بدست آورید:

تصمیم مهمتر هنوز باز است. چون اینجا در خطر این است که آیا شوفا می تواند مانند گذشته به کار خود ادامه دهد یا خیر. برای وکیل عمومی در ECJ Priit Pikamäe، کل روش امتیازدهی شوفا به طور بالقوه غیرقانونی است. او استدلال می کند که از آنجایی که یک ماشین به طور خودکار در مورد افراد تصمیم می گیرد، امتیاز شوفا با مقررات عمومی حفاظت از داده ها سازگار نیست.