با عواقب تلخ برای کاربران دیزنی +

کارگردان جیمز کامرون می تواند پیروز شود، زیرا «آواتار 2» که بیشتر با نام «آواتار: راه آب» شناخته می شود در حال شکستن رکوردهای بیشتری در آلمان و بین المللی است. همانقدر که استودیو فیلم باید از این موضوع خوشحال باشد، در نهایت باید عواقب تلخی برای کاربران دیزنی پلاس داشته باشد.

آواتار 2 موفق ترین فیلم سینمای تمام دوران در آلمان است

با این حال، با بیش از 18 میلیون بیننده در آلمان، “تایتانیک” همچنان در لیست 3 فیلم موفق مالی پیروز است. فیلم‌های جوان‌تری مانند «آواتار: راه آب» از بلیت‌های گران‌تر سینما سود زیادی می‌برند. بنابراین جای تعجب نیست که موفق ترین فیلم سینمایی آلمان از نظر بلیت تنها در جایگاه پنجم قرار گرفت. «کتاب جنگل» محصول سال 1967 بیش از 27 میلیون بلیت دارد و همچنان رکوردی را در اختیار دارد که به سختی می توان آن را شکست داد.

چیزی که نباید فراموش کنید: «آواتار: راه آب» همچنان در سینماها اکران می شود و بسیار موفق است. اگرچه آخرین موفقیت مارول (Ant-Man And The Wasp: Quantumania) آواتار 2 را با 345000 بلیت در آلمان از رتبه اول حذف کرد، حدود 150000 بیننده نیز به آن رفتند. به طور خلاصه: اگرچه این فیلم از اواسط دسامبر در سینماها اکران شده است. او هنوز هم پول زیادی به دست می آورد.

تلخ: مشتریان دیزنی + باید بیشتر منتظر بمانند

قسمت سوم از دسامبر 2024 در سینماها اکران خواهد شد:

راستی: بین المللی “آواتار: راه آب” در حال حاضر امنیت رتبه سوم در میان موفق ترین فیلم هاو پس از آن اولین فیلم آواتار در رتبه اول و پس از آن «انتقام‌جویان: پایان بازی» قرار گرفت. تایتانیک به شماره 4 سقوط کرد (منبع: Deadline).

این باید یک نقطه ضعف برای مشترکین Disney+ باشد. تا به حال عادت کرده بودند فیلم‌هایی که حدود 2 ماه از اکرانشان در سینماها می‌گذرد، در آنجا عرضه شود. اما هفته‌ها پیش درباره «آواتار: راه آب» تردید داشتیم. با موفقیت مداوم در سینماها – در سراسر جهان، نه فقط در آلمان – استودیو فیلم باید برای شروع پخش بیشتر منتظر بماند. چرا پول بدهید و فیلم را زودتر به دیزنی+ بیاورید در حالی که تماشاگران سینما در حال حاضر با میل و رغبت برای آن پول می پردازند؟

آواتار: راه آب اکنون منتشر شده است از نظر مالی موفق ترین فیلم سینمای تمام دوران در آلمان است. با درآمد 129،229،385 یورو، رهبر قبلی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اتفاقاً «تایتانیک» با درآمد 128 میلیون و 156 هزار و 224 یورویی نیز از جیمز کامرون کارگردان و همچنین مقام سوم است. این اولین قسمت پاندورا است – 119,191,457 یورو در سینماهای آلمان به ارمغان آورد (منبع: InsideKino).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Ergo: هرکسی که امیدوار به شروع زودهنگام Disney + برای “Avatar 2” باشد، باید صبور باشد. در واقع بد نیست، زیرا بیایید صادق باشیم، “آواتار: راه آب” حتما روی صفحه بزرگ به صورت سه بعدی دیده اید، هر چیز دیگری حق فیلم و صحنه پردازی چشمگیر آن را رعایت نمی کند.