با دوچرخه های الکترونیکی به موفقیت های جدید

ریوین تنها خودروسازی نیست که این کار را انجام می دهد دوچرخه های الکترونیکی به عنوان یک منطقه تجاری جدید شناسایی شده. در مارس 2001، پورشه دو مدل را معرفی کرد، هامر پس از آن یک دوچرخه الکترونیکی تمام چرخ متحرک را عرضه کرد. شرکت تابعه ولوو Polestar نیز روی دوچرخه الکترونیکی خود کار می کند.

بر اساس گزارش ها، رئیس Rivian، RJ Scaringe قبلاً ایده های خود را در داخل توضیح داده است (منبع: بلومبرگ). یکی گروه کوچکی از مهندسان باید قبلاً با این موضوع سروکار داشته باشد، اما جزئیات مشخصی هنوز به اطلاع عموم نرسیده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که دوچرخه برقی ریویان چگونه خواهد بود و چه عملکردی را ارائه خواهد کرد.

تا کنون، Rivian بیشتر به خاطر دو خودروی e-SUV خود شناخته شده است. با پیکاپ R1T و پلاگین SUV R1S این شرکت کالیفرنیایی دو خودروی الکترونیکی در اختیار دارد که می‌خواهد با آن‌ها در برابر رقابت شدید تسلا و دیگر سازندگان خود را نشان دهد. اکنون نشانه های زیادی وجود دارد که دوچرخه های الکترونیکی نیز در آینده عرضه خواهند شد. شایعات مربوطه برای مدت طولانی در اطراف وجود داشته است.

اگر Rivian واقعاً با یک دوچرخه الکترونیکی حمله کند، این مرحله در یک زمان غیرعادی انجام می شود. همین چند روز پیش، رقیب تسلا اعلام کرد که دوباره از کارمندانش جدا خواهد شد. را نیروی کار 6 درصد کاهش می یابد تبدیل شود. این دومین کاهش عمده مشاغل در 12 ماه گذشته است.

هامر قبلاً یک دوچرخه الکترونیکی ویژه دارد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع برای توسعه یک دوچرخه الکترونیکی، Rivian یک متخصص واقعی در صفوف خود دارد. در تابستان 2022، کریس یو، مدیر فنی سابق تولید کننده دوچرخه تخصصی، به شرکت تغییر مکان داد. او در آنجا به عنوان معاون رئیس جمهور برای برنامه های آینده کار می کند.

سازنده خودروهای الکترونیکی Rivian دیگر نمی خواهد فقط به شاسی بلندهای برقی بسنده کند. در آینده، دوچرخه های الکترونیکی دامنه محصولات رقیب تسلا را گسترش خواهند داد. این شرکت آمریکایی در حال حاضر یک متخصص واقعی دوچرخه الکترونیکی را استخدام کرده است. اما هنوز سوالات بی پاسخ زیادی وجود دارد.

پس از خودروهای الکترونیکی: ریوین قصد تولید دوچرخه الکترونیکی را دارد

GMC Hummer EV AWD 4WD E-Bike معرفی شد

خودروسازان به دوچرخه های الکترونیکی متکی هستند