با این چه کار میتوانی بکنی؟ مثال ها و پیشنهادات

علاوه بر این، شما نباید فقط آنچه را که هوش مصنوعی می گوید بپذیرید. لازم نیست همه پاسخ‌ها درست یا کارساز باشند. اگر چیزی را در خانه خراب کنید، برای مثال به دلیل راهنمای ساخت ChatGPT، نمی توانید کسی را مسئول بدانید. ChatGPT تنها ابزاری نیست که به شما در زمینه هوش مصنوعی در زندگی روزمره کمک می کند. در جای دیگر چند جایگزین ارائه می کنیم.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

چه مقدار داده در ماه از دست می رود؟

یک اطلاعیه: اسکرین شات ها درخواست ها و پاسخ های اصلی ChatGPT را نشان می دهد. برای نمای کلی بهتر، آنها را قطع و کوتاه کرده اند.

اگرچه ChatGPT می تواند کارهای زیادی انجام دهد، این ابزار هنوز در دست توسعه است. بنابراین هنوز هم اشتباهات و پاسخ های اشتباه اینجا و آنجا وجود دارد. به طور کلی، شما نباید کورکورانه به آنچه ChatGPT برای شما می نویسد تکیه کنید، بلکه همیشه اطلاعات را دوباره چک کنید. علاوه بر این، همیشه زمان انتظار و مشکلات ورود به سیستم به دلیل تعداد بالای کاربران وجود دارد. مناطق زیادی وجود دارد که می توانید از ChatGPT استفاده کنید. در اصل چت بات هر جا که نیاز به دانش یا خلاقیت است استفاده کنید است. تنها چیزی که نیاز دارید یک درخواست مربوطه است که به آن “اعلان” نیز می گویند. برای به دست آوردن نتایج خاص تر، می توانید دستور خود را اصلاح کنید. چند نمونه:

  • شما می توانید یکی داشته باشید انشا در مورد یک موضوع خاص صادر کنید مجوز به عنوان مثال، از پرسشی مانند “نوشتن یک متن با موضوع “خرده فرهنگ ها در آلمان در سال 2000” در 300 کلمه استفاده کنید.
مقاله ChatGPT
گزیده ای از مقاله ای با عنوان “خرده فرهنگ ها در آلمان” (منبع تصویر: GIGA)
  • اگر روز تولدی در پیش دارید، می توانید ایده های هدیه بدهید مجوز به عنوان مثال، این کار با دستور «نام 3 ایده برای هدیه تولد برای دوست دخترم را نام ببرید. او 30 ساله است و حیوانات را دوست دارد.”
هدایای ChatGPT
چه چیزی می توانید به دوست دختر خود برای تولد او بدهید؟ ChatGPT ایده هایی را ارائه می دهد. (منبع تصویر: GIGA)
  • اگر نمی‌خواهید چیزی مادی بدهید، می‌توانید شعری هم بسازید، مثلاً با دستور «یک شعر عاشقانه برای دوست دخترم به سبک بوشیدو بنویس“.
chatgpt-bushido
شعر عاشقانه ای که ممکن است بوشیدو بنویسد. (منبع تصویر: GIGA)
  • آیا در وبلاگ یا شبکه های اجتماعی حضور دارید و نمی خواهید هر بار با یکدیگر صحبت کنید تیزر و متن های تشریحی برای پست های جدید، ChatGPT نیز به شما کمک خواهد کرد.
  • آیا به یکی نیاز دارید دعوا یا بحث و مشاجره برای موقعیت شما، اجازه دهید ChatGPT از شما پشتیبانی کند. البته توجه داشته باشید که هوش مصنوعی فقط دانش را پردازش می کند. او از سلایق و نظرات خودداری می کند. اغلب شما یک حکم واضح دریافت نمی کنید، اما در مورد یک موقعیت استدلال های مثبت و منفی دریافت می کنید.
chatgpt کشتی
AEW یا WWE کدام لیگ کشتی بهتر است؟ ChatGPT خنثی است. (منبع تصویر: GIGA)
  • آیا می خواهید چیزی را برنامه ریزی کنید یا مثلا چیزی را از دست داده اید یک فرم اکسلl، ChatGPT درخواست کمک می کند. علاوه بر خطوط ساده برای صفحه گسترده، ChatGPT همچنین می تواند برنامه های پیچیده را جمع آوری کند.
chatgpt اکسل
یک فرمول اکسل ساده از ChatGPT. (منبع تصویر: GIGA)
  • به خصوص در مدرسه و کالج می توانید از ChatGPT برای v استفاده کنیدتکالیف مختلف و از پرسش های دانش استفاده کنید. البته اجازه دهید ابزار فقط از شما پشتیبانی کند و کار را به طور کامل از بین نبرد تا اثر یادگیری را به طور کامل از بین ندهید.
  • اگر می‌خواهید در مقابل مردم اجرا کنید، می‌توانید از ChatGPT بخواهید برای سرودن سخنرانی. مثلاً می توانید چند خط به برادرتان در مورد عروسی اش بگویید. می توانید متنی را با توجه به مدل خاصی یا سبک دلخواه دریافت کنید.
گفتار ChatGPT
ChatGPT همچنین می تواند سخنرانی بنویسد. (منبع تصویر: GIGA)
  • ChatGPT شما را نیز ارائه می دهد کمک در خانه. به عنوان مثال، می توانید نکاتی در مورد نحوه تمیز کردن مجدد دوغاب حمام دریافت کنید.
chatgpt-fuge
ChatGPT به اطراف خانه کمک می کند. (منبع تصویر: GIGA)
  • ChatGPT همچنین می تواند دستورالعمل هایی را برای سایر صنایع دستی و کارهای دستی صادر کند.
  • سریال مورد علاقه شما خسته کننده است یا حتی لغو شده است؟ مشکلی نیست، ChatGPT فقط می تواند قسمت های جدید برای شما نوشتن. برای مثال، می‌توانید دریابید که در یک قسمت سیمپسون‌ها که در آن مارج با ند فلاندرز ازدواج می‌کند، چه اتفاقی می‌افتد. برای سریال های دیگری که بدون پایان مناسب لغو شدند، می توانید نتیجه گیری مناسبی ایجاد کنید. بنابراین ChatGPT منبع خوبی برای “فن تخیلی” است.
فن تخیلی chatgpt
“Fanfiction” نوشته ChatGPT. (منبع تصویر: GIGA)
  • شما همچنین می توانید یکی برای همراهی با آن تهیه کنید آهنگ تم جدید بگذار خرج کند از دستوری مانند “Write a Metallica-style Bond song and give me guitar Tabs” استفاده کنید.
metallica-bond-chatgpt
این می تواند یک آهنگ متالیکا باند باشد. (منبع تصویر: GIGA)
  • اگر یک شب تنهایی دارید، می توانید به راحتی آن را با ChatGPT انجام دهید به دنبال گفتگو باشید و یک شریک چت داشته باشید که هرگز خسته نمی شود، هیچ موضوعی تمام نمی شود و به ندرت حالش بد می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع ممنوع کردن آن احتمالاً کاری از پیش نخواهد برد. اولین مدارس در حال حاضر ChatGPT را در دروس خود گنجانده اند:

ChatGPT: چت کنید و دانش را با چت بات جمع آوری کنید

ChatGPT توسط OpenAI توسعه یافته است. در نسخه ای که در پایان سال 2022 منتشر می شود، ابزار چت تمام دانش اینترنت را تا سال 2021 در دسترس خواهد داشت. هوش مصنوعی با اطلاعات میلیون‌ها پست اینترنتی، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، مقالات روزنامه‌ها، کتاب‌ها و محتوای انجمن غنی شد. در نسخه های بعدی، اطلاعات به روز نیز پردازش خواهد شد. این ابزار طبق اصل چت کار می کند. بنابراین شما یک درخواست را تایپ می کنید و سپس از هوش مصنوعی پاسخ می گیرید. این امکان‌های مختلفی را باز می‌کند که می‌توانید برای آنها از ChatGPT استفاده کنید. ابزار چه کاری می تواند انجام دهد؟

اطلاع: تم چت بات هنوز کاملاً جدید و زیاد است سوالات باز استبه عنوان مثال، هنوز مشخص نیست که وضعیت حقوقی متن هایی که ChatGPT به بیرون می ریزد چگونه است. اگر می خواهید محتوا را منتشر کنید، باید آن را بازنویسی کنید تا در قسمت امنی قرار داشته باشید. به طور کلی باید پاسخ ها را دریافت کنید فقط به عنوان پیشنهاد و الهام درک کنید، پس از همه، کاربران دیگر نیز به ابزار دسترسی دارند. شما هرگز نمی دانید که آیا ChatGPT محتوا را دوباره فرموله می کند یا به سادگی آن را 1:1 از منابع موجود کپی می کند.

گالری عکس را شروع کنید(8 عکس)

Clickbait: یعنی به سادگی با 6 مثال توضیح داده شده است

می توانید این کار را با ChatGPT انجام دهید

در حال حاضر هیچ جابجایی چت ربات هایی مانند ChatGPT در دنیای آنلاین وجود ندارد. اما در واقع چه کاری می توانید با هوش مصنوعی انجام دهید؟

اینترنت

اینها فقط چند نمونه از امکانات ChatGPT هستند. می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید و سوالات خود را در مورد همه موضوعات قابل تصور تایپ کنید. شما نمی توانید چیزی را بشکنید. اگر ChatGPT نمی داند چه پاسخی باید بدهد، ربات چت این را به شما گوشزد می کند و می توانید چیز دیگری را امتحان کنید.