با این ترفندها باتری شما بیشتر دوام می آورد

چرا اینطور است؟ سوئیچ در حال تلاش است به طور منظم به اینترنت متصل شوید و هر تلاشی هزینه انرژی دارد. این یک ویژگی پس زمینه است که شما حتی در بیشتر مواقع متوجه آن نمی شوید.

هیچ چیز آزاردهنده تر از قطع کردن جلسه بازی به دلیل شارژ باتری نیست – اما در نینتندو سوییچ این اتفاق می افتد. با این نکات می توانید بیشترین بهره را از کنسول هیبریدی خود ببرید.

سوئیچ نینتندو

نینتندو به مشکلات باتری سوییچ پاسخ می دهد

طبق گفته چندین کاربر، نینتندو سوییچ OLED باید به طور غیرعادی سریع ترخیص شد. به خصوص مشکل ساز است: باتری کنسول حتی در آن خالی می شود حالت استراحت سریع. برای رفع این مشکل، خدمات مشتریان رسمی نینتندو یکی دارد راهنمای عملی منتشر شده. ما مراحل را برای شما خلاصه می کنیم:

  1. تنظیمات سیستم → خواب خودکار → هرگز
  2. سوئیچ را از تمام منابع برق جدا می کند.
  3. هر بازی را شروع کنید
  4. صبر کنید تا باتری سوئیچ به طور کامل تخلیه شود.
  5. سپس کنسول را حداقل چهار ساعت شارژ کنید.

بسیاری از گیمرها معمولاً روشنایی را روی 100 درصد تنظیم می کنند. کاهش به 70 یا حتی 50 درصد انرژی با ارزش را ذخیره می کند و شما به سرعت به صفحه نمایش کم نور عادت می کنید.



منبع

حالت هواپیما نه تنها تأثیر مثبتی بر عمر باتری دارد، بلکه تأثیر مثبتی نیز دارد همچنین عملکرد را از جهاتی بهبود می بخشد کنسول شما

مشخص نیست که آیا این روش در نهایت مشکلات باتری سوئیچ را حل می کند یا خیر، اما مهم است که آن را امتحان کنید. از طرف دیگر، ما چند نکته برای شما داریم که چگونه باتری کنسول خود را بیشتر دوام بیاورید:

قدرت بیشتر برای نینتندو سوییچ شما

به هر حال، شما به راحتی می توانید از طریق به حالت هواپیما بروید تنظیمات سیستم سوئیچ فعال و البته دوباره غیرفعال کنید.

این باعث بهبود بیشتر عمر باتری شما می شود

خوشبختانه تعداد کمی وجود دارد نکات و ترفندهای سادهچگونه عمر باتری خود را افزایش دهیم در مورد نینتندو سوییچ، یکی از کاربران در Reddit کشف زیر را انجام داد:

البته، ترفند حالت هواپیما فقط در صورتی کار می کند که به اتصال اینترنتی فعال نیاز نداشته باشید. از این نظر، این نکته در درجه اول برای بازیکنان آفلاین است.

برخی از بازی ها نیز پس از شروع به جستجوی اتصال به اینترنت می پردازند و این نه تنها هزینه انرژی، بلکه زمان نیز دارد. در حالت هواپیما، این بررسی خودکار نادیده گرفته می شود و بازی ها سریعتر شروع می شوند.

هر گیمر و کاربر گوشی هوشمند این مشکل را می داند: یک باتری در حال مرگ. برخی از افراد حتی وقتی سطح باتری به مرز 50 درصد می رسد عصبی می شوند. پس وقتی پاوربانک در خانه است و سوکتی در آن نزدیکی نیست، در جاده چه کار می کنید؟

اما راه دیگری برای بهبود عمر باتری وجود دارد. این «ترفند» آنقدر آشکار است که اغلب فراموش می شود. و درباره آنهاست روشنایی صفحه نمایش.

در تجربه او، عمر باتری نینتندو سوییچ زمانی که شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد حالت هواپیمای کنسول را فعال کرد.