با این برنامه، آیفون به یک معجزه حافظه تبدیل می شود

اگر می خواهید از این برنامه در آیفون یا آیپد خود استفاده کنید، باید حداقل iOS 12 را نصب کرده باشید. بنابراین برنامه بسیار مقرون به صرفه است و همچنین بر روی سخت افزارهای قدیمی تر اجرا می شود، حتی یک آیفون 5s نیز باید بدون هیچ مشکلی کار کند. با کمتر از 110 مگابایت حافظه، باید جایی برای برنامه نیز وجود داشته باشد. فراموش نکن: حتما قبل از دانلود مجدداً قیمت را بررسی کنید، زیرا ممکن است در این مدت دوباره افزایش یافته باشد.



منبع

ارائه دهنده به طور معمول 3.99 یورو برای برنامه هزینه می کند، اما اکنون “Phone Drive – Air File Sharing” برای مدت کوتاهی به صورت رایگان در دسترس است. مهم دانستن: اگر به عملکرد یکپارچه ابری نیاز دارید، باید بین 0.99 یورو تا 39.99 یورو برای هر خرید درون برنامه ای بپردازید. با این حال، اگر فقط می خواهید داده ها را به صورت محلی منتقل کنید، می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید.

درایو تلفن - اشتراک گذاری فایل هوا

درایو تلفن – اشتراک گذاری فایل هوا

به طور معمول شما باید تقریباً 4 یورو برای “Phone Drive – Air File Sharing” بپردازید، اما در حال حاضر برنامه مفید را به صورت رایگان دریافت می کنید. هرکسی که همیشه خواهان یک «استیک USB بی‌سیم» بوده است، باید به سرعت آن را در دست بگیرد.

ایده: شما از طریق WLAN به Phone Drive در هر مک یا رایانه شخصی وصل می شوید. سپس فایل ها را می توان مستقیماً از Finder یا Windows Explorer کشیده و رها کرد. این برنامه ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد. برای نام بردن از چند مورد: نمایشگر اسناد، پی دی اف خوان، پخش کننده موسیقی، نمایشگر تصویر، ضبط صدا، ویرایشگر متن و مدیر فایل. به ویژه هوشمندانه: حفاظت از رمز عبور برای انتقال داده وجود دارد.

درایو تلفن – اشتراک‌گذاری فایل هوا چیزهای زیادی در این زمینه دارد (منبع تصویر: اپ استور)

در گذشته، برای تبادل سریع اطلاعات همیشه یک USB در جیب خود داشتید و امروزه اپلیکیشنی مانند «Phone Drive – Air File Sharing» وجود دارد. با تبدیل شدن به خودتان آیفون و همچنین iPad به معجزه حافظه، یعنی آن را به یک درایو فلش بی سیم جهش.

تقریباً 4 یورو صرفه جویی شده: آیفون با یک برنامه به یک USB WLAN تبدیل می شود

چاقوی ارتش سوئیس
این برنامه بسیار همه کاره است. بازیکن جدید و تساوی عالی هستند. امکان تبادل فایل از طریق مرورگر واقعا مفید است. یکی از اولین برنامه های من بود و ارزش هر پنی را داشت. با تشکر.

و کاربران در مورد “Phone Drive – Air File Sharing” چه می گویند؟ آنها مشتاق هستند، بخشیده می شوند با تقریبا 600 بررسی در مجموع 4.5 از 5 ستاره ممکن. فقط برای انتخاب یک صدا از App Store:

فناوری هشتاد و سه

برنامه چقدر خوب است؟