باید اینقدر پول احتکار کنی

در آنجا توصیه می شود که باید حدود 500 یورو اسکناس کوچک داشته باشید. اگر افراد زیادی در خانه زندگی می کنند و بر اساس هزینه های جاری باشد، مبلغ باید بیشتر باشد. این تضمین می کند که شما همچنان می توانید برای چند روز هزینه خواربار و سایر کالاها را پرداخت کنید، حتی اگر برق قطع شده باشد و دیگر نتوانید چیزی برداشت کنید. شما باید یک مخفیگاه مناسب برای پول داشته باشید تا همه بلافاصله آن را پیدا نکنند.

اگر در آلمان یا جایی که شما زندگی می کنید خاموشی یا فاجعه ای رخ دهد، تقریباً دیگر هیچ چیز جواب نمی دهد. بعد مثلاً شما هم می توانید دیگر با کارت پرداخت نکنید یا از دستگاه های خودپرداز پول نقد برداشت نکنید. به همین دلیل است که اداره فدرال حفاظت مدنی و کمک در بلایای طبیعی (BKK) توصیه می کند که باید مقدار مشخصی پول در خانه داشته باشید تا بتوانید در مواقع اضطراری همچنان برای چیزی بپردازید. با این حال، BBK مبلغ مشخصی را نام نمی برد. شما باید توصیه های انجمن حفاظت مدنی اتریش را دنبال کنید.

احتمال وقوع خاموشی در مقیاس بزرگ در آلمان بسیار کم است. اما همیشه ممکن است قطعی یا بلایای محلی وجود داشته باشد که بتوانید بدون تلاش زیاد برای آنها آماده شوید. این شامل غذا، آب و برخی وسایل و همچنین پول نقد است.

برای مواقع اضطراری باید پول نقد کافی در خانه داشته باشید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر خاموشی رخ دهد، باید لوازم و تجهیزات خاصی داشته باشید. نکته اینجا این نیست که شما به این شکل یک پیش غذا می شوید، بلکه فقط مقدار معینی غذا و آب شیرین است که می تواند ده روز در مواقع اضطراری شما را تامین کند. می توانید غذا را به طور مرتب مصرف کرده و دوباره پر کنید تا هیچ چیز منقضی نشود. ما در اینجا خلاصه کرده ایم که چه چیزی باید بخرید و چه چیزی توسط دولت فدرال توصیه می شود. یک ژنرال بوندسوره نیز نکته مهمی را ارائه کرد.

با یک ژنراتور خورشیدی می توانید انرژی مستقل از شبکه برق تولید کنید:

اینگونه برای خاموشی آماده می شوید