Disney Dreamlight Valley ماجراهای تازه ای را با محتوای جدید به ارمغان می آورد. تیتراژ اخیراً ظاهر یک دیزنی خطرناک را نشان می دهدسرکش ضمنی.

دره دریم لایت دیزنی

اعتبارات Disney Dreamlight Valley چند شگفتی در انتظار شماست. خود بازی با شخصیت های نمادین خود از دنیای دیزنی متقاعد می شود. در اینجا می توانید با شخصیت های زیادی ارتباط برقرار کنید و یک دهکده جادویی بسازید. علاوه بر این، جادوی تاریکی وجود دارد که به موجب آن خارهای به اصطلاح شب در همه جا تکثیر می شوند و مشکلاتی را ایجاد می کنند. ظاهر اعلام شده یک شرور شناخته شده زندگی شما را آسانتر نخواهد کرد.

نکته خواندن

کریستوفر بانر

در پایان اعتبارات دره دریم لایت دیزنی به چه معناست؟

آخرین مطالب حاکی از آن است که آنتاگونیست از “علاءالدین” ظاهر خواهد شد، جعفر او یکی از بدترین و مشهورترین تبهکاران دنیای دیزنی به حساب می آید که مطمئناً به بازی طعم می بخشد. اینکه دقیقاً چه زمانی زندگی شما را دشوارتر خواهد کرد هنوز مشخص نیست. ظاهراً بازیکنان باید برای مدتی صبور باشند، زیرا انتظار می‌رود دو شخصیت نمادین دیزنی در تابستان ظاهر شوند، Vannelope از «Ralph’s Enough» و Belle از «Beauty and the Beast». برای کسانی که از دیزنی سیر نمی شوند، مطمئناً این خبر خوبی است.

همکاران ما در Spieletipps.de به شما بگویم که برای به دست آوردن اقلام مفید در دره دریم لایت دیزنی باید هر روز چه کاری انجام دهید.

آیا Disney Dreamlight Valley فقط برای خرید آنلاین در دسترس است؟

دره دریم لایت دیزنی که هنوز در دسترسی زودهنگام است، فقط به صورت آنلاین قابل خرید است. پس از اتمام کامل، حتی باید به صورت رایگان برای بازیکنان صبور در دسترس باشد. این اثر در پلتفرم‌های زیر برای شما در دسترس است: Nintendo Switch، PlayStation 4 & 5، Xbox One، macOS، xCloud و Microsoft Windows. اتفاقا خود بازی را می توان به صورت آفلاین نیز بازی کرد، فقط برای دانلود نیاز به اتصال آنلاین است. بازی‌های بیشتری مانند Disney Dreamlight Valley می‌خواهید؟ ما شبیه سازی های دیگر زندگی را به شما توصیه می کنیم.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.